Audi 100 opinie, oceny użytkowników, Audi 100 spalanie 2.2 (strona 1)

Opinie o samochodach Audi 100

2.2

Liczba ocen: 7

Średnia ocena: 8.14/10

Audi 100 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.75/16.10
-.--
trasa
8.30/13.30
-.--
cykl mieszany
9.45/14.98
-.--

Oceny AUDI 100

2008-10-01

Ogólna ocena:

9/10

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138...
Opinia o układzie napędowym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Opinia o nadwoziu:
ideał..
Opinia o układzie jezdnym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...

2008-02-18

Ogólna ocena:

9/10

oczywiście co 60 tys rozrząd
Opinia o układzie napędowym:
silnik i skrzynia biegów super
Opinia o układzie jezdnym:
mała wada to ;wynoszenie tyłu na zakrętach

2008-09-04

Ogólna ocena:

7/10


Opinia o układzie jezdnym:
Duży konfort jazdy jak na wiek auta. Tania eksploatacja. Godny polecenia. Pozdrawiam

Średnie oceny AUDI 100

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
57.14%
głosów 4
Raczej tak
42.86%
głosów 3
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
8.7/10
Napęd
Elastyczność
8.9/10
Skrzynia biegów
8.7/10
Silnik
8.7/10
Przyspieszenie 0-100km
9.1/10
Przyspieszenie 60-120km
9.3/10
Przyspieszenie 80-120km
9.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.1/10
Resorowanie z obciążeniem
8.3/10
Fotele przednie
9.1/10
Fotele tylne
9.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.4/10
Wyciszenie
8.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.4/10
Przestrzeń z tyłu
9.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.7/10
Bagażnik
9.3/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.4/10
Możliwość aranżacji
8.6/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.7/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.7/10
Elektronika
4.7/10
Naprawy
Niezawodność
4.9/10
Koszty napraw
4.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
2
Nic
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
2
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi 100 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi 80.

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 100

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 114

Audi 100 c3 2200 5 cylindrów 130KM 1988r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Układ napędowy

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Nadwozie

ideał..

Układ jezdny

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Naprawy

taniocha i prostota..

Wentylacja i ogrzewanie

jeeezd.. dobrze..

Zobacz również opinie:

Audi 100: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Audi 100: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi 100: 1.6, 1.8, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8

Audi 100: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1979