Opinie o samochodach Audi 100
2.2
Liczba ocen: 7
Średnia ocena: 8.14/10
Audi 100 spalanie (l/100km)
Oceny AUDI 100
Audi 100 c3 2.2 5 cylindrów 130KM 1988r. 350 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Opinia o nadwoziu:
ideał..
Opinia o układzie jezdnym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Audi 100 100 Avant 2.2 turbo 167KM 1989r. 330 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik i skrzynia biegów super
Opinia o układzie jezdnym:
mała wada to ;wynoszenie tyłu na zakrętach
Audi 100 Avant 2.2 turbo 140KM 1989r. 308 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie jezdnym:
Duży konfort jazdy jak na wiek auta. Tania eksploatacja. Godny polecenia. Pozdrawiam
Średnie oceny AUDI 100
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Audi 100 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi 80.
Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 100
użytkownik:
liczba głosów: 114
Audi 100 c3 2200 5 cylindrów 130KM 1988r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Układ napędowy
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Nadwozie
ideał..
Układ jezdny
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Naprawy
taniocha i prostota..
Wentylacja i ogrzewanie
jeeezd.. dobrze..
Zobacz również opinie:
Audi 100: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Audi 100: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Audi 100: 1.6, 1.8, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8
Audi 100: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1979