Opinie o samochodach Audi 100
benzyna+gaz
Liczba ocen: 34
Średnia ocena: 8.71/10
Audi 100 spalanie (l/100km)
Oceny AUDI 100
Audi 100 c3 2.2 5 cylindrów 130KM 1988r. 350 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Opinia o nadwoziu:
ideał..
Opinia o układzie jezdnym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Audi 100 awant 2.0 115KM 1988r. 377 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Kultura brzmienia silników tych audików nie jest najlepsza, szczególnie na zimno, na wolnych obrotach ta 5-cio cylindrowa jednostka potrafi wibrować jak... dizelek :-) i lubi też na wolnych czasami nierówno chodzić jeśli mówimy o gazie,ale poza brzmieniem nie ma zadnych kłopotów z osiąg...
Opinia o komforcie:
Bardzo wygodne szerokie fotele, miałem "przyjemność" drzemki w pasacie 2007r.- nie do porównania.
Opinia o nadwoziu:
Materiły są wyśmienite i plastiki też bez żadnych zażutów.Największym atutem tych aut jest ocynk, i metal.Nawet po zdarciu ocynku (u mnie występuje na progu około 5cm przez 8 lat) metal nie chcę rdzewieć, a tylko pokrywa się brunatnym kolorem bez żadnych wżerów.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo mocne,miękke zawieszenie.Wymieniłem przód(amortyzatory) po sprowadzeniu,- chodzą do dziś,zrobiłem na nich 160tys km.A lewa końcówka drążka kierowniczego jeszcze do tej pory nie wymieniana!!!! prawa już 2 razy, bo kupowałem nie oryginalne.Amortyzatory tylne też śa nie wymieniane!...
Audi 100 2.8 V6 174KM 1992r. 290 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo dynamiczny silnik super się wkręca na obroty wciska w fotel nie pozostawia żadnych złudzeń dla ludzi w innych autkach
Opinia o komforcie:
nic dodać nic ująć jak na swoje lata bajka :D
Opinia o nadwoziu:
mnóstwo miejsca w bagażniku minus za zbiornik paliwa który w końcowej części powoduje pewną różnicę poziomów aranżacja w aucie z 1992? to limuzyna która ma wozić wygodnie i do tego szybko
Opinia o układzie jezdnym:
doskonale sie prowadzi i hamuje w zakrętach przyklejony jedyny mankament spory promień skrętu w porównaniu np z omegami
Audi 100 c3 2.0 2.0 115KM 1990r. 235km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
przyspieszenie,jak na takie auto jest zadowalające zwłaszcza powyżej 120,a nawet przy 160
Opinia o komforcie:
wspaniałe do posiadówek i bardzo długich wyjazdów przejechałem 1600km na raz nie odczówając bólu z wielkim komfortem i przyjemnością po 15h jazdy wyszedłem zadowolony jedynie śpiący
Opinia o nadwoziu:
wiele miejsca nawet jak na 5 osób o 4 nie mówie
Opinia o układzie jezdnym:
jedyny minus dla mnie to to,że nie mam serca go sprzedać
Audi 100 c4 quattro 2.3 2,3e 136KM 1991r. 239 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik nie do zdarcia
Opinia o komforcie:
bardzo komfortowy samochód,komfort lepszy niż konkurencja w roczniku 98
Opinia o nadwoziu:
po prostu piękny samochód,żadny inny rywal nie oferuje takiego luksusu,tak pięknej sylwetkii takiego designu w tym roczniku
Opinia o układzie jezdnym:
auto prowadzi się dobrze,czuje się w nim bezpiecznie
Średnie oceny AUDI 100
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Audi 100 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mercury mountaineer.
Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 100
użytkownik:
liczba głosów: 115
Audi 100 c3 2200 5 cylindrów 130KM 1988r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Układ napędowy
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Nadwozie
ideał..
Układ jezdny
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..
Naprawy
taniocha i prostota..
Wentylacja i ogrzewanie
jeeezd.. dobrze..
Zobacz również opinie:
Audi 100: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Audi 100: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Audi 100: 1.6, 1.8, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8
Audi 100: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1979