Audi A4 opinie, oceny użytkowników, Audi A4 spalanie turbo diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Audi A4

turbo diesel

Liczba ocen: 63

Średnia ocena: 8.79/10

Audi A4 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
7.42
trasa
-.--/-.--
5.74
cykl mieszany
-.--/-.--
6.60

Oceny AUDI A4

Michał2010-09-12

Ogólna ocena:

10/10

Największą wadą u mnie to to że nie ma xenonu poprzednie auto A6 C5 miało nie męczyło wzroku, zaletą na pewno jest wyleczenie wad poprzednika, wspaniałe prowadzenie wielowachaczowe zawieszenie przód i tył nie sposób auta odkleić od drogi asr załącza się naprawde przy ostrym przegięc...
Opinia o układzie napędowym:
Mnie zadowalają osiągi tego auta jeśli komuś brakuje zawsze chip + 20KM nie zaszkodzi zawsze pare literków ON zostanie w baku:)
Opinia o komforcie:
w aucie napewno jest cicho, co do resorowania z obciążeniem nie za bardzo mogę się wypowiedzieć bo nie jechałem tak nigdy, komplet pasażerów hmm jeśli ma być to 4 osoby dałbym 10 jeśli 5 to 8 samochodzik bardziej jest przystosowany na sporadyczną jazdę w 5 osób, z tyłu nie ma za wiel...
Opinia o nadwoziu:
Stylistyka samochodu wiadomo jaka jest dosyć ciekawa za materiały dałem 9 ponieważ mam auto bezwypadkowe było cicho do momentu aż wyprałem auto któraś listeweczka lubi sobie poskrzypieć delikatnie nie słychać tego na równej nawierzchni
Opinia o układzie jezdnym:
Silniczek BPW w moich rączkach bezawaryjny, wystrzegać się BLB (napęd pompy oleju na łańcuchu) i silników z pompowtryskami simensa, tu siedzą pompki bosch nie ma z nimi problemów, silniczek 8 zaworowy ma wystarczającą ilość mocy w a4 co do hamowania zawsze mogło by być lepiej:) prowad...

2008-10-16

Ogólna ocena:

10/10

Bardzo dobre wrażenie jakości wnętrza i przestronności z przodu. Komfort jazdy na wysokim poziomie. Silnik i skrzynia Multironic daje ogromną frajdę z jazdy.
Opinia o układzie napędowym:
V6 i duża pojemność silnika robi swoje - swietne przyspieszanie z każdej prędkości w dodatku bez żadnego wysiłku, przy obrotach silnika nie przekraczających 2 tys.! Wyprzedzanie to ogromna przyjemność i brak stresu. Skrzynia Multitronic działa trochę z opóźnieniem, ale jest super wygo...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie nie za twarde, nie za miękkie. Tak akurat. Fotele bardzo wygodne z szeroką regulacją. Zagłówki mogłyby być pochylane. W środku cisza, spokój. Tylko na postoju słychać, że to diesel. Przy wyższych obrotach przyjemne brzmienie V6.
Opinia o nadwoziu:
Pierwsze wrażenie - luksus. Świetne materiały optycznie i w dotyku. Z przodu poczucie przestronności, jakby z większego auta. Z tyłu mało miejsca na nogi i środkowego pasażera, jakby z mniejszego auta. Nie mam sterowania radiem w kierownicy (opcja), ale i tak wszystko jest wygodnie pod ręk...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo pewne trzymanie się drogi daje poczucie bezpieczeństwa i przyjemności jazdy. Świetne wspomaganie kierownicy zależne od prędkości. Im szybciej jedziesz, tym większej musisz użyć siły - pełen spokój. Ostre hamulce. Ogromne lusterka, nawet za duże, bo sporo zasłaniają, jeżeli si...

2010-02-20

Ogólna ocena:

9/10

Idealny samochód dla rodziny i osób lubiących aktywnie spędzać czas. Samochód bardzo trwały i nie zawodny a przytym bardzo ekonomiczny.
Opinia o układzie napędowym:
Praca silnika jest bardzo cicha, nie słychac charakterystycznego klekotania, znakomicie współgra ze skrzynią, a silnik jest dynamiczny i elastyczny na kazdym biegu, do tego mało pali.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie samochodu zadowoli nawet tych z najczulszym słuchem, nierówności nie słychać prawie wogóle, zawieszenie idealnie dostrojone do Polskich dróg, troszeczke fotele są nie wygodne przy dłuższych trasach
Opinia o nadwoziu:
Ilośc miejsca z przodu jest ogromna z tyłu natomiast jest dużo pod warunkiem, żę jadą tam dwie osoby. Jakość materiałów jak na audi przystało wysoka, karoseria po długich latach uzytkowania pozostaje bez rdzy, a bagażnik... mógłby mieć niżej umieszczony próg.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochó prowadzi się bardzo dobrze i pewnie, zawieszenie cichutko tłumi nie równości, żadnych przechyłów na zakrętach idealna moc wspomagania układu kierowniczego.

Bohdan2008-02-11

Ogólna ocena:

8/10

Auto bardzo udane. Silnik bardzo oszczędny - na polskie drogi wystrczający. Ale 3,0 TDI w tym aucie spisywałny sie na pewno lepiej. Wchodzący w 2008 r. nowy model jest już w zupełności super ekstra ! Większy cichszy no i silnik TDI w końcu common raile. Jeszcze lepsze zawieszenie.
Opinia o układzie napędowym:
Wspaniała elastyczność. Ekstra przyśpieszenia na 5 i 6 biegu - czyli w trasie, do wyprzedzania. Na pierwszym biegu strasznie mułowaty. 2 i 3 krótkie a 4 bez rewelacji. Moment obrotowy najlepszy jest między 1600 a 2200 później już nie ma co cisnąć - dużo hałasu i bez efektu. Silnik bar...
Opinia o komforcie:
Z tyłu przeciętnie - tak jak w A-3 ! Z przodu ekstra - pełna regulacja przednich foteli. Super podgrzewane fotele. Polecam fotele sportowe - jeszcze lepsze. Nawet przy pełnym obciązeniu jest oszczędny.
Opinia o nadwoziu:
Wszystko ok. Ale trzeba zamawiać dodatkowe wyposażenie - wtedy jest naprawdę ok. !! Jakośc naprawdę ekstra !
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulce są bardzo dobre. Jedzie sie jak po szynach. ESP działa w ekstremalnych warunkach. Trochę przy twardo. Super rozwiązaniem jest quatro. Wtedy na pewno będzie super.

2011-02-14

Ogólna ocena:

9/10

dobra niemiecka konstrukcja, szybkie, mocne niezawodne dość nudne auto
Opinia o układzie napędowym:
mocny silnik z dużym zapasem mocy, przyspieszanie na każdym biegu zajmuje chwilę, dobry i wygodny automat. Jedyny minus to spalanie, jak na diesla duże jak na 180KM ...niewielkie
Opinia o komforcie:
wygodne, ale twarde zawieszenia, spisuje się jak z samochodu klasy GT. z drugiej strony wygodne i pewne, nie jest to pływająca łódź a dobrze zestrojony pochłaniacz kilometrów, wyciszenie jak na tę klasę dobre, choć zawsze słychać silnik
Opinia o nadwoziu:
mało miejsca z tyłu przy dużym kierowcy osoby z tyłu nie mają miejsca na nogi, dla dzieci wystarczy, ergonomia ... dobry niemiec, wszystko na swoim miejscu, w starym dobrym stylu niemieckim stylu, nudno, elegancko i komfortowo
Opinia o układzie jezdnym:
z napędem 4x4 i kontrolą trakcji nie ma możliwości wprowadzenia samochodu w poślizg nawet bawiąc się na parkingu. stabilny mocny i precyzyjny, jedyna wada do niskie zawieszenie, choć bez tego nie byłby tak stabilny ... jednym słowem maszynka do zjadania kilometrów

Średnie oceny AUDI A4

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
71.43%
głosów 45
Raczej tak
20.63%
głosów 13
Trudno powiedzieć
6.35%
głosów 4
Raczej nie
1.59%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.3/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
8.7/10
Napęd
Elastyczność
8.9/10
Skrzynia biegów
8.9/10
Silnik
9.1/10
Przyspieszenie 0-100km
8.1/10
Przyspieszenie 60-120km
8.6/10
Przyspieszenie 80-120km
8.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.7/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.6/10
Wyciszenie
8.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.7/10
Przestrzeń z tyłu
7.2/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
8.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.6/10
Elektronika
6.6/10
Naprawy
Niezawodność
6.2/10
Koszty napraw
4.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
18
Spalanie
13
Niezawodność
9
Układ jezdny
5
Wnętrze
3
Napęd
3
Nic
2
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
16
Inne
6
Napęd
5
Układ jezdny
3
Komfort jazdy
3
Nadwozie
2
Wentylacja i ogrzewanie
2
Wnętrze
2
Awaryjność
2
Spalanie
1
Widoczność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi A4 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai i20.

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A4

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Bohdan

liczba głosów: 124

Audi A4 2000 TDI 140KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Auto bardzo udane. Silnik bardzo oszczędny - na polskie drogi wystrczający. Ale 3,0 TDI w tym aucie spisywałny sie na pewno lepiej. Wchodzący w 2008 r. nowy model jest już w zupełności super ekstra ! Większy cichszy no i silnik TDI w końcu common raile. Jeszcze lepsze zawieszenie.

Układ napędowy

Wspaniała elastyczność. Ekstra przyśpieszenia na 5 i 6 biegu - czyli w trasie, do wyprzedzania. Na pierwszym biegu strasznie mułowaty. 2 i 3 krótkie a 4 bez rewelacji. Moment obrotowy najlepszy jest między 1600 a 2200 później już nie ma co cisnąć - dużo hałasu i bez efektu. Silnik bardzo ekonomiczny ! Ale głośny. Słychać go do 50 km/h, potem już cisza. Suer rozwiązaniem dla A-4 jest 3,0 TDI !

Komfort

Z tyłu przeciętnie - tak jak w A-3 ! Z przodu ekstra - pełna regulacja przednich foteli. Super podgrzewane fotele. Polecam fotele sportowe - jeszcze lepsze. Nawet przy pełnym obciązeniu jest oszczędny.

Nadwozie

Wszystko ok. Ale trzeba zamawiać dodatkowe wyposażenie - wtedy jest naprawdę ok. !! Jakośc naprawdę ekstra !

Układ jezdny

Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulce są bardzo dobre. Jedzie sie jak po szynach. ESP działa w ekstremalnych warunkach. Trochę przy twardo. Super rozwiązaniem jest quatro. Wtedy na pewno będzie super.

Wentylacja i ogrzewanie

super