Audi A6 opinie, oceny użytkowników, Audi A6 spalanie turbo diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Audi A6

turbo diesel

Liczba ocen: 47

Średnia ocena: 8.57/10

Audi A6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
9.03
trasa
-.--/-.--
6.83
cykl mieszany
-.--/-.--
7.97

Oceny AUDI A6

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

Mocny cichy i oszczedny diesel ! Legendarny i b.trwaly naped quattro ! Duza i bezpieczna konstrukcja ! Komfortowe zawieszenie ! Akceptowalne spalanie ! Piekna sylwetka ! Polecam ten egzemplarz z czystym sumieniem !!!
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo cichy harmonijnie wrecz pracujacy diesel o znakomitej mocy i elastycznosci ktora pozwala rozwijac szybkosc w kazdym zakresie predkosci obrotowej silnika bez utraty sily ciagu nawet podczas zmiany poszczegolnych biegow co zreszta jest realizowane blyskawicznie za pomoca bardzo trwalej przeklad...
Opinia o komforcie:
Kompromisowe zawieszenie ktore pozwala komfortowo podrozowac w kazdych warunkach i o roznym uksztaltowaniu terenu , doskonale tlumienie poprzecznych nierownosci , nadzwyczaj pewne i stabilne zachowanie podczas szybkiej jazdy w koleinach nawet podczas manewru wypzedzania nie wywoluje poczucia strachu...
Opinia o nadwoziu:
Obszerna przestrzen pasazerska , zadowalajaca ilosc miejsca z przodu i z tylu , intuicyjna obsluga deski rozdzielczej, wygodna pozycja za kierownica, praktyczne schowki, jakosc uzytych materialow do wykonczenia wnetrza na wysokim poziomie ,naprawde trzeba intensywnie eksplowatowac samochod aby byly ...
Opinia o układzie jezdnym:
Neutralne i przewidywalne zachowanie podczas jazdy , bezposredni uklad kierowniczy, zawieszenie szybko dostosowuje sie do kazdego stylu jazdy , znakomite wlasciwosci jezdne wg mnie , bardzo pewne i bezpieczne prowadzenie zacheca do dynamicznej jazdy :)

2008-02-10

Ogólna ocena:

8/10

Jest naprawdę niezawodny, praktycznie się nie psuje i jak się o niego dba to gwarantuje długoletnią niezawodną pracę
Opinia o układzie napędowym:
Moja wersja skrzyni jest 6-cio biegowa więc często jej używam podczas jazdy po mieście. Silnik jak na diesla (rzędowa 5-tka, nie V6) jest cichy i jest to jeden z najlepszych silników. Najlepiej przyspiesza na biegu 2,3 oraz na 6 (na 5-tce troche mu brakuje mocy)ale delikatnie przyspieszając m...
Opinia o komforcie:
Odpowiedzi podaję z doświadczenia. Ten model nigdy nie będzie tak "miękki" jak francuz, ale za to jeździ się pewniej. Jest cichy jak na diesla. Lepiej się prowadzi jak jest pełny pasażerów.
Opinia o nadwoziu:
U mnie jest skóra więc od czasu do czasu ją przecieram i jest ok. Mam kombi więc kładę tylne siedzenia i mogę wsadzić dużą lodówkę i zamknąć.W środku jest dużo miejsca nawet dla bardzo wysokich. Karoseria jest obustonnie cynkowana więc odporna na rdzę
Opinia o układzie jezdnym:
Jest duże więc z parkowaniem mogą być kłopoty, trzeba wyczuć wielkość. Jest dosyć twarde jak na niemca przystało ale za to pewnie się prowadzi. Precyzyjność układu kierowniczego jest wręcz idealna (jak dla mnie)nawet najmniejszy ruch kierownicy natychmiast przenosi się pewnie na koł...

Adam2008-08-13

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
Sześciostopniowa skrzynia biegów, silniczek 2,5 TDI, teoretycznie 146 KM od nowości, do setki to to może rakieta nie jest ale myślę, że większość powinna być zadowolona. Wygarnięcie także przy prędkościach rzędu 150 km/h. Turbosprężarka załącza się dopiero chyba od 2 tys obr. B....
Opinia o komforcie:
Zawieszenie generalnie ok. Chociaż na polskich drogach dostaje oczywiście w dupę. U mnie remontowane 2 razy z racji na pogorszenie się właściwości jezdnych (nie jakiś dramat) W wersji, którą jeździłem były skórzane fotele, nie jakieś kubełki ale za to bardzo wygodne. Z tyłu bardzo d...
Opinia o nadwoziu:
Karoseria oczywiście ocynkowana. Materiały jak to w audi bardzo dobre, bagażnik bardzo duży jak na sedana, rękaw w siedzeniach na długie przedmioty, przestrzeni dużo, wszystko pod ręką, duże przyciski, łatwość obsługi. Hmm, możliwość aranżacji... można sobie położyć podłokietn...
Opinia o układzie jezdnym:
Wersja quattro zajebiście trzyma się nawierzchni, pięknie pokonuje zakręty praktycznie na pełnym gazie pomimo tego, że samochód nie jest super nisko zawieszony i można nim również pośmigać poza asfaltem.

2011-02-13

Ogólna ocena:

10/10

Nadzwyczaj udany model, no i ten mój egzemplarz.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik rzędowy 5-cio cylindrowy, nadzwyczaj udana elastyczna, oszczędna jednostka napędowa.Niezawodna.Warunek;trzeba go dobrze ,,zagrzać".Skrzynia nadzwyczaj precyzyjna, pomimo konieczności częstej konieczności ,,mieszania" biegami, choć przy tym momencie obr.,nie jest to warunkiem...
Opinia o komforcie:
Mam wersję z zawieszeniem ,,sportowym" czyli bardziej utwardzonym od standardu,fotele ,,sportowe" twarde, trzymające na boki, podpórki na podudzia.Komfort resorowania dyskusyjny dla miłośników Citroena ;-) ...Ale lepiej czuć pojazd ,,organizmem",trzymanie na zakrętach idealne....
Opinia o nadwoziu:
Model C4, nadzwyczaj dopracowany i dopieszczony, nawet w stosunku do tandetniejszej C5, zero korozji w 15letnim egzemplarzu, tapicerka jak nowa (z płótna),łatwa w czyszczeniu.Praktyczny bagażnik z podwójnym, a nawet potrójnym dnem ! (sic!)
Opinia o układzie jezdnym:
Nadzwyczaj precycyjne prowadzenie ze wzgl.na ukł. kier. i wspomaganie, warunek: opony 195, góra 205 i to 15 cali !,,Balon"opony ważny, ze wzgl.na jakość naszych dróg.

2008-02-09

Ogólna ocena:

9/10

Gdyby nie te aluminiowe wahacze, to auto zasługiwałoby na max punktów.
Opinia o układzie napędowym:
Audi z silnikiem 1,9 TDI ma 110 KM i to jest o wiele za mało na tak ciężką budę. Dodałem koników do 130 i już zdecydowanie lepiej. Tuning silnika bardzo prosty, bo ustawia się to programowo. Zatem oceniam przyspieszenie auta już po tuningu.
Opinia o komforcie:
Auto idealnie wyciszone. Nie odczuwa sie połykanych nierówności, ale to oczywiście ma także swoje minusy (nie zwraca się większej uwagi na trafione dziury).
Opinia o układzie jezdnym:
Układ jezdy bez zarzutów. Auto doskonale trzyma się drogi (pod warunkiem dbania o zawieszenie). Na naszych kiepskich, dziurawych drogach zawieszenie to dostaje w ... i trzeba niestety zainwestować w wahacze, a to dość kosztowne. W mojej Audicy wymieniam wahacze co 20 tys. (koszt 1000,00 zł na...

Średnie oceny AUDI A6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
70.21%
głosów 33
Raczej tak
17.02%
głosów 8
Trudno powiedzieć
6.38%
głosów 3
Raczej nie
4.26%
głosów 2
Nie
2.13%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.1/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
7.9/10
Napęd
Elastyczność
8.2/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
8.7/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.2/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.8/10
Resorowanie z obciążeniem
8.4/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.4/10
Wyciszenie
8.7/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
8.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.3/10
Bagażnik
9.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.3/10
Możliwość aranżacji
8.3/10
Karoseria
9.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.2/10
Elektronika
6.1/10
Naprawy
Niezawodność
5.8/10
Koszty napraw
4.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
18
Niezawodność
8
Spalanie
6
Napęd
3
Układ jezdny
1
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
12
Inne
5
Widoczność
4
Spalanie
4
Awaryjność
3
Napęd
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi A6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508.

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 103

Audi A6 3.0TDI Quattro 3000 BMK 165kW 224KM 2004r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Mocny cichy i oszczedny diesel ! Legendarny i b.trwaly naped quattro ! Duza i bezpieczna konstrukcja ! Komfortowe zawieszenie ! Akceptowalne spalanie ! Piekna sylwetka ! Polecam ten egzemplarz z czystym sumieniem !!!

Układ napędowy

Bardzo cichy harmonijnie wrecz pracujacy diesel o znakomitej mocy i elastycznosci ktora pozwala rozwijac szybkosc w kazdym zakresie predkosci obrotowej silnika bez utraty sily ciagu nawet podczas zmiany poszczegolnych biegow co zreszta jest realizowane blyskawicznie za pomoca bardzo trwalej przekladni typu Tiptronic , potezny moment obrotowy jest uzyskiwany juz przy 1400obr/min i pozwala dzieki temu korszystac z niego caly czas , szybkie wyprzedzenie kolumny samochodow to bulka z maslem :) Spalanie zadowalajace biorac pod uwage pojemosc silnika , mase pojazdu , automatyczna skrzynie biegow i naped quattro !

Widoczność

Nie trzeba miec oczu dokola glowy bo i tak wszytsko i w kazdym kierunku (polu widzenia)zawsze doskonale widac:)

Komfort

Kompromisowe zawieszenie ktore pozwala komfortowo podrozowac w kazdych warunkach i o roznym uksztaltowaniu terenu , doskonale tlumienie poprzecznych nierownosci , nadzwyczaj pewne i stabilne zachowanie podczas szybkiej jazdy w koleinach nawet podczas manewru wypzedzania nie wywoluje poczucia strachu u kierowcy ani o utrate panowania nad pojazdem jednym slowem zawsze znajdzie idealny tor jazdy :) bardzo wygodne ortopedyczne fotele dzieki ktorym mozna pokonac duze odleglosci autostradowe bez uczucia zmeczenia , doskonala izolacja kabiny pasazerskiej od zewnetrznej akustyki (silnik,otoczenie)

Nadwozie

Obszerna przestrzen pasazerska , zadowalajaca ilosc miejsca z przodu i z tylu , intuicyjna obsluga deski rozdzielczej, wygodna pozycja za kierownica, praktyczne schowki, jakosc uzytych materialow do wykonczenia wnetrza na wysokim poziomie ,naprawde trzeba intensywnie eksplowatowac samochod aby byly zauwazalne slady zuzycia,bagaznik tak duzy ze nie widac w ktorym miejscu sie konczy:) przemyslany otwor zaladunkowy,karoseria ocynkowana w calosci !

Układ jezdny

Neutralne i przewidywalne zachowanie podczas jazdy , bezposredni uklad kierowniczy, zawieszenie szybko dostosowuje sie do kazdego stylu jazdy , znakomite wlasciwosci jezdne wg mnie , bardzo pewne i bezpieczne prowadzenie zacheca do dynamicznej jazdy :)

Naprawy

Mam bezawaryjnie przejechane 260.000km , obsluga auta ogranicza sie do wymiany podstawowych materialow eksploatacyjnych (zarowki,klocki,tarcze,opony,filtry,olej co 30.000km,plyn hamulcowy,) zawieszenie jeszcze jest oryginalne(fabryczne) i nie posiada narazie najmniejszych luzow !

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo wydajny i co wazne skuteczny system wentylacji, klimatyzacja produkuje arktyczne powietrze :) calkowite odparowanie szyb juz po kilkunastu sekundach !

Elektryka/elektronika

Wszytskie podzsespoly elektryczne i elektroniczne dziala bez zarzutu !

Zobacz również opinie:

Audi A6: cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Audi A6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi A6: 1.8, 1.9, 2.0, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 3.0, 3.2

Audi A6: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994