Audi A8 opinie, oceny użytkowników, Audi A8 spalanie 1998r. (strona 1)

Opinie o samochodach Audi A8

1998r.

Liczba ocen: 7

Åšrednia ocena: 8.71/10

Audi A8 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
16.50/21.00
10.50
trasa
11.00/13.25
8.00
cykl mieszany
14.50/17.00
9.10

Oceny AUDI A8

2008-02-12

Ogólna ocena:

10/10

Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mó...
Opinia o komforcie:
Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie ...
Opinia o nadwoziu:
Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach...
Opinia o układzie jezdnym:
Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednoczeÅ›nie komfortowe jak i sportowo trzymajÄ…ce sie drogi, siÅ‚a wspomagania, precyzja ukÅ‚adu kierowniczego, napÄ™d na 4 koÅ‚a, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koÅ‚o), wentylowane tarcze również z tyÅ‚u, czujniki parkowania z tyÅ...

2010-02-18

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o nadwoziu:
Największy atut auta karoseria w całości wykonana z aluminium niema możliwości zobaczenia na nadwoziu rdzy z czego jeste najbardziej zadowolony a reszta niemożna sobie lepiej wymażyć przecież to flagowy model audi
Opinia o układzie jezdnym:
Auto wielkie i stÄ…d problemy przy parkowaniu w ciasnych miejscach nawet z parktronikiem

2008-04-29

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
300KM robi swoje!!!!
Opinia o komforcie:
TO A8 a nie maluch!!!
Opinia o układzie jezdnym:
Idealne auto jedyne w swojej klasie pełen komfort, Polecam taki model!!!!!!!!!!

2008-02-10

Ogólna ocena:

9/10

uwarzam że warto kupić ten samochód pod każdym względem.

Åšrednie oceny AUDI A8

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
71.43%
głosów 5
Raczej tak
14.29%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
14.29%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
8.4/10
Napęd
Elastyczność
8.9/10
Skrzynia biegów
8.7/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.6/10
Przyspieszenie 80-120km
8.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.6/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.6/10
Fotele tylne
9.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.3/10
Wyciszenie
9.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.3/10
Bagażnik
9.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.4/10
Możliwość aranżacji
8.4/10
Karoseria
9.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.6/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.1/10
Elektronika
4.1/10
Naprawy
Niezawodność
3.9/10
Koszty napraw
3.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Spalanie
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
1
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi A8 braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Volkswagen Phaeton.

Audi A8

Audi A8

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A8

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 192

Audi A8 4.2 Quattro 4200 V8 32V 300KM 1998r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Samochód ten (jak zresztą każdy) trzeba kupować w dobrym stanie, z udokumentowanym serwisem. Przez rok eksploatacji wymieniałem wyłącznie części eksploatacyjne (niektóre z pewnością po raz pierwszy w historii tego auta - jak tuleje gumowo-metalowe wahaczy i wahacze /nie w każdym wahaczu da się wymienić same tuleje/ czy uszczelniacze półosi, przy czym istnieją zadziwiająco jak na tę klasę auta niedrogie zamienniki). Pomimo przebiegu silnik nie zużywa oleju, nie słychać hydroregulatorów zaworów, sądząc po dynamice podejrzewam też, że nie brakuje ani jednego konia mechanicznego...

Układ napędowy

Silnik V8 o pojemności 4.2, mocy 300 KM i momencie 400 Nm oraz skrzynia biegów automatyczna 5-cio biegowa + tiptronic (automatycznie dostosowująca program do stylu jazdy), przy aluminiowym nadwoziu o masie nieco ponad 1800 kg zapewniają dynamikę, z którą niewiele aut może sie równać, a mówimy tu o ponad 5 metrowej limuzynie.

Widoczność

Dobrze ustaw lusterka (pamiętaj, że nie służą do oglądania boków własnego auta tylko sąsiednich pasów ruchu) a nie będzie martwych pól. W cofaniu pomagają czujniki zbliżeniowe.

Komfort

Pamiętamy, że samochód jest kompromisem pomiędzy komfortem i sportem, potrafi brać zakręty z imponującą prędkością, więc zawieszenie nie może zupełnie rozpieszczać miękkością, jednak kompromis ten jest bardzo dobrze dobrany. Fotele przednie nawet w wersji "cywilnej" (nie Recaro sport) zapewniają wystarczające trzymanie boczne i posiadają wszechstronną elektryczną regulację wraz z podparciem lędźwi, nawet po długiej podróży nie bolą plecy. Z tyłu jest dość miejsca nawet dla wysokich pasażerów, tylna kanapa jest też elektrycznie regulowana w mojej wersji. Przy dobrej nawierzchni i oponach w środku jest cisza nawet przy dużych szybkościach, silnika nie słychać w ogóle

Nadwozie

Karoseria aluminiowa Audi Space Frame - lekka i sztywna, nigdy nie korodująca - ma niewielką konkurencję na świecie, auto ma ponad 5 metrów i wnętrze przestronne we wszystkich kierunkach, nie mam żadnych zastrzeżeń do ergonomii, do bagażnika mieszczą sie cztery 18-calowe felgi w kartonach płasko obok siebie(!), jest oczywiście worek na narty, wszystkie fotele i kanapa tylna i zagłówki mają elektryczną regulację, naturalnie od tej klasy limuzyn nie wymagamy składania tylnej kanapy w celu powiększania bagażnika

Układ jezdny

Wielowahaczowe dobrze zestrojone zawieszenie, jednocześnie komfortowe jak i sportowo trzymające sie drogi, siła wspomagania, precyzja układu kierowniczego, napęd na 4 koła, podwójne zaciski hamulcowe z przodu (4 klocki na koło), wentylowane tarcze również z tyłu, czujniki parkowania z tyłu - to wszystko składa się na taki wynik...

Wentylacja i ogrzewanie

Komputerowo sterowany klimatronic o niezależnych nastawach dla kierowcy i pasażera, podgrzewane fotele, ogrzewanie postojowe Webasto z pilotem, automatyczne przewietrzanie postojowe zasilane bateriami słonecznymi solardach (trafiła mi sie wersja z pełnym wyposażeniem :)), przednia szyba nie przepuszcza nawet sygnału GPS(!) nie mówiąc o podczerwieni - czarny samochód z czarnymi skórami niemal nie nagrzewa się na słońcu - do dzisiaj niczego lepszego nie wymyślono

Zobacz również opinie:

Audi A8: hatchback, sedan (limuzyna)

Audi A8: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi A8: 2.5, 2.8, 3.3, 3.7, 4.0, 4.2, 6.0

Audi A8: 2009, 2006, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1994