Audi A8 opinie, oceny użytkowników, Audi A8 spalanie 2002r. (strona 1)

Opinie o samochodach Audi A8

2002r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 7.00/10

Audi A8 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
15.40/-.--
14.00
trasa
9.00/-.--
10.00
cykl mieszany
12.00/-.--
12.00

Oceny AUDI A8

2011-02-22

Ogólna ocena:

8/10

Auto jest naprawdę dobrze wykonane, po 260 tys w środku nic nie puka i nie stuka. Bardzo komfortowe i rzucające się w oczy. Jedyna wada samochodu to koszty serwisowania. Są naprawdę ogromne, ale potrafią obniżyć radość z posiadania.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 3.3 TDI z dwoma turbinami, 224 KM i ok 450 Nm momentu obrotowego rozpędza 2 tonowe auto do setki w niecałe 8 sekund, elastyczność na wyższych biegach znakomita. Skrzynia biegów trochę mnie rozczarowała, po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto jakby chwilę się zastanawiało co rob...
Opinia o komforcie:
Po prostu A8. Nic dodać, nic ująć.
Opinia o nadwoziu:
Auto bardzo wygodne, dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Mały minus za obsługę nawigacji, ale idzie się przyzwyczaić. Aluminiowe nadwozie nie rdzewieje, aczkolwiek bardzo trudno je wyprostować po kolizji.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się znakomicie, co jest zasługą stałego napędu 4x4 quattro. Bez problemu pokonuje się szybkie łuki, trzyma się drogi jak czołg. Nawet po wyłączeniu ESP trzeba się bardzo postarać, żeby autem zarzuciło. Zawieszenie wielowahaczowe znakomicie tłumi nierówności.

jarek2009-07-09

Ogólna ocena:

6/10


Opinia o układzie jezdnym:
super autko , lecz trzeba sie liczyc z ogromnymi kosztami utrzymania . dobre opony zestaw 5000zl koszsty napraw czegokolwie zawsze minimum 3 zera na koncu sumy

Średnie oceny AUDI A8

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
50.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
50.00%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
7.5/10
Parkowanie
7.5/10
Napęd
Elastyczność
7.5/10
Skrzynia biegów
6.5/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.5/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.5/10
Fotele tylne
10.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
9.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
10.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.5/10
Możliwość aranżacji
7.5/10
Karoseria
8.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
7.0/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
6.5/10
Koszty napraw
6.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi A8 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen Phaeton.

Audi A8

Audi A8

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi A8

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 115

Audi A8 D2 3300 TDI 224KM 2002r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Auto jest naprawdę dobrze wykonane, po 260 tys w środku nic nie puka i nie stuka. Bardzo komfortowe i rzucające się w oczy. Jedyna wada samochodu to koszty serwisowania. Są naprawdę ogromne, ale potrafią obniżyć radość z posiadania.

Układ napędowy

Silnik 3.3 TDI z dwoma turbinami, 224 KM i ok 450 Nm momentu obrotowego rozpędza 2 tonowe auto do setki w niecałe 8 sekund, elastyczność na wyższych biegach znakomita. Skrzynia biegów trochę mnie rozczarowała, po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto jakby chwilę się zastanawiało co robić, dopiero po ok 1 sekundzie redukuje bieg o 2 przełożenia i auto wyrywa do przodu. I znowu ogromną rolę odgrywa quattro.

Widoczność

Prawe lusterko opuszcza się automatycznie do dołu przy włączeniu wstecznego biegu, poza tym ograniczona widoczność do tyłu. Pomaga parktronić przód i tył.

Komfort

Po prostu A8. Nic dodać, nic ująć.

Nadwozie

Auto bardzo wygodne, dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Mały minus za obsługę nawigacji, ale idzie się przyzwyczaić. Aluminiowe nadwozie nie rdzewieje, aczkolwiek bardzo trudno je wyprostować po kolizji.

Układ jezdny

Auto prowadzi się znakomicie, co jest zasługą stałego napędu 4x4 quattro. Bez problemu pokonuje się szybkie łuki, trzyma się drogi jak czołg. Nawet po wyłączeniu ESP trzeba się bardzo postarać, żeby autem zarzuciło. Zawieszenie wielowahaczowe znakomicie tłumi nierówności.

Naprawy

Zawieszenie wielowahaczowe jest bardzo komfortowe, ale mało trwałe, szczególnie na polskie dziurawe drogi. Koszty zwiększa fakt, że aluminiowe wahacze są wymienne w całości, nie ma możliwości wymiany samych tulei czy sworzni. Nawet wysokiej jakości zamienniki szybko wysiadają. I najważniejsze, jeśli wymieniamy zawieszenie, to tylko w całości. Nie ma sensu się bawić po jednej sztuce. Tankowanie tylko na sprawdzonych stacjach benzynowych i paliwa lepszej jakości. Ponadto regularna wymiana oleju w silniku i jak ja to nazywam: dbanie o turbiny to podstawa.

Wentylacja i ogrzewanie

Wszystko ok, jeśli filtry kabinowe są na bieżąco wymieniane.

Elektryka/elektronika

Przez rok żadnych problemów.

Zobacz również opinie:

Audi A8: hatchback, sedan (limuzyna)

Audi A8: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi A8: 2.5, 2.8, 3.3, 3.7, 4.0, 4.2, 6.0

Audi A8: 2009, 2006, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1994