Opinie o samochodach BMW X3
inne
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 1.00/10
BMW X3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW X3
BMW X3 E 83 2.0 150KM 2005r. 199 000km
Ogólna ocena:
1/10
Opinia o układzie napędowym:
Zbyt mały moment początkowy na drugim biegu. Zbyt mała moc silnika do masy pojazdu.
Opinia o komforcie:
Dość twarde zawieszenie, Fotele przednie wygodne. Zbyt mały zakres regulacji kierownicy w płaszczyźnie: przód - tył.
Opinia o nadwoziu:
Tandetne wykończenie. Skrzypienie i trzeszczenie elementów kokpitu. Fatalna jakość materiałów wykończeniowych wnętrza. Poziom poniżej fiata 126p.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobre, sztywne prowadzenie. Duża stabilność toru jazdy.
Średnie oceny BMW X3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW X3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: BMW X5.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW X3
użytkownik: Piotr
liczba głosów: 27
BMW X3 E 83 2000 150KM 2005r. inne
Ocena ogólna
Wniosek po 6 latach eksploatacji: BMW X3 (E83) to najbardziej awaryjny i najbardziej kosztowny w utrzymaniu samochód, jaki posiadałem. Po 10 letnim doświadczeniu z trzema Mercedesami (190, C klasa, E klasa) stwierdzam, że BMW to ładna (rzecz gustu, oczywiście) ale bardzo droga tandeta, nie dorównująca pod względem jakości i niezawodności większości tańszych, popularnych marek na rynku. A od Mercedesa BMW dzieli Kosmos. BMW X3 kupiłem od pierwszego właściciela z polskiego salonu z przebiegiem 105000 km. Przebieg potwierdzony przez ASO. Cena zakupu w 2012 roku - 65.000 zł. Przez 6 lat bardzo oszczędnej eksploatacji (średnio 16000 km rocznie, głównie dalekie trasy) koszty poważniejszych napraw przekroczyły 20.000 zł (bez przeglądów, bez wymiany oleju, klocków, tarcz, itp). Psuje się w tym samochodzie niemal wszystko, włącznie z dźwignią hamulca ręcznego, pękają sprężyny zawieszenia. Wykonanie i jakość wnętrza - to poziom poniżej Fiata 126p. Kokpit trzeszczy, skrzypi, schodzi lakier z kierownicy i rączek drzwi. Dotychczas posiadałem "malucha", fiata 125p, Poloneza i 3 Mercedesy. BMW oceniam najniżej. To nie jest samochód, który za regularne serwisowanie i delikatną jazdę odpłaci się długą, bezawaryjną eksploatacją. To samochód dla tych, którzy łudzą się, że BMW to gwarant solidności i niezawodności. To po prostu bardzo kosztowna tandeta dla naiwnych, do których niestety się zaliczyłem. Skrót BMW (Będziesz Miał Wydatki) sprawdził się w moim przypadku w 100%. Nie polecam nikomu tej marki, a w szczególności tego modelu.
Układ napędowy
Zbyt mały moment początkowy na drugim biegu. Zbyt mała moc silnika do masy pojazdu.
Widoczność
Zbyt małe lusterka boczne.
Komfort
Dość twarde zawieszenie, Fotele przednie wygodne. Zbyt mały zakres regulacji kierownicy w płaszczyźnie: przód - tył.
Nadwozie
Tandetne wykończenie. Skrzypienie i trzeszczenie elementów kokpitu. Fatalna jakość materiałów wykończeniowych wnętrza. Poziom poniżej fiata 126p.
Układ jezdny
Bardzo dobre, sztywne prowadzenie. Duża stabilność toru jazdy.
Naprawy
Wyjątkowo awaryjny i kosztowny w naprawach samochód. Mimo oszczędnej eksploatacji (około 16000 km rocznie) i delikatnej jazdy wyłącznie po drogach utwardzonych w samochodzie tym psuje się niemal wszystko.
Wentylacja i ogrzewanie
W wysokich temperaturach klimatyzacja nie radzi sobie. Ogrzewanie O.K. Nieszczelna, tandetnie wykonana obudowa filtru kabinowego jest przyczyną dostawania się dużych ilości kurzu i pyłu do wnętrza.
Elektryka/elektronika
Psuje się czujnik deszczu, sterownik wycieraczek.
Zobacz również opinie:
BMW X3: olej napędowy
Sprawdź także:
BMW X3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW X3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie