Opinie o samochodach BMW Z3


Liczba ocen: 5
BMW Z3 spalanie (l/100km)
benzyna / gaz | diesel | |
miasto | 10.74/-.-- | -.-- |
trasa | 7.84/-.-- | -.-- |
cykl mieszany | 9.58/-.-- | -.-- |
OCENY BMW Z3
• BMW Z3 2.8 192KM 1997r. 134 000km
Opinia o układzie napędowym:
"5" można już wrzucić przy 50km/h godzinę i autko spokojnie przyspieszy, także skrzyni używa się rzadko nawet w mieście, w trasie jeździ się prawie jak automatem :D. Do skrzyni trzeba się przyzwyczaić - czuć w niej sportowe zacięcie. 1320kg i 192 konie + rwd - tyle o przyspie...
Opinia o komforcie:
Autko dość sztywno zawieszone ale tragedii nie ma. Niestety gorzej z naszymi drogami :/. Fotele wygodne (świetnie regulowane), ale bez rewelacji. Komplet pasażerów to 1 osoba :D. Jak na cabrio to nieźle ale w mogło by być ciut lepiej
Opinia o nadwoziu:
Powyżej 187 mogą zacząć się problemy. Co do ergonomii i jakości materiałów to 3 literki - BMW - kto miał ten zrozumie. Karoseria - pełny ocynk - 11 lat - nie ma grama rdzy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto na suchej nawierzchni jeździ jak przyklejone do asfaltu. Na mokrej jak to na mokrej - tył trzeba pilnować i nie szaleć z gazem. Układ kierowniczy precyzyjny, czasem przeszkadza tylko zbyt duża kierownica. Hamulce brzytwy - nic dodać nic ująć. Parkowania nie komentuję :D.
• BMW Z3 1.9 150KM 1997r. 107 000km
Opinia o nadwoziu:
Karoseria-aluminium
• BMW Z3 1.8 118KM 1997r. 80 000km
Opinia o komforcie:
Jest to auto 2 osobowe także nie posiada foteli tylnich :)
• BMW Z3 1.9 KM 1997r. 137 000km
ŚREDNIE OCENY BMW Z3
Tak | 80.00% | głosów 4 |
Raczej tak | 0.00% | głosów 0 |
Trudno powiedzieć | 20.00% | głosów 1 |
Raczej nie | 0.00% | głosów 0 |
Nie | 0.00% | głosów 0 |
Prowadzenie auta
|
|
8.8/10
|
Układ kierowniczy
|
|
8.4/10
|
Hamulce
|
|
9.8/10
|
Parkowanie
|
|
9.2/10
|
Elastyczność
|
|
9.4/10
|
Skrzynia biegów
|
|
9.4/10
|
Silnik
|
|
9.6/10
|
Przyspieszenie 0-100km
|
|
8.4/10
|
Przyspieszenie 60-120km
|
|
7.8/10
|
Przyspieszenie 80-120km
|
|
7.2/10
|
Resorowanie bez obciążenia
|
|
7.2/10
|
Resorowanie z obciążeniem
|
|
7.0/10
|
Fotele przednie
|
|
9.0/10
|
Fotele tylne
|
|
2.5/10
|
Jazda z kompletem pasażerów
|
|
9.4/10
|
Wyciszenie
|
|
5.4/10
|
Przestrzeń z przodu
|
|
9.0/10
|
Przestrzeń z tyłu
|
|
4.0/10
|
Wygoda obsługi (ergonomia)
|
|
9.2/10
|
Bagażnik
|
|
7.0/10
|
Jakość materiałów i wykończenia
|
|
9.0/10
|
Możliwość aranżacji
|
|
8.4/10
|
Karoseria
|
|
9.6/10
|
Wentylacja i ogrzewanie
|
|
9.6/10
|
Widoczność do przodu
|
|
8.0/10
|
Widocznośc do tyłu
|
|
8.2/10
|
Widoczność w lusterkach
|
|
8.8/10
|
Elektryka
|
|
6.6/10
|
Elektronika
|
|
6.8/10
|
Niezawodność
|
|
7.6/10
|
Koszty napraw
|
|
5.6/10
|
Nadwozie | 2 |
Wnętrze | 1 |
Niezawodność | 1 |
Nic | 1 |
Spalanie | 1 |
Widoczność | 1 |
Układ jezdny | 1 |
PRZYDATNE INFORMACJE
Osoby zainteresowane autem BMW Z3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda MX-5.
Inne częste porównania:
• Zobacz porównanie z Audi TT
• Zobacz porównanie z Mercedes klasa SLK
• Zobacz porównanie z BMW Z4
• Zobacz porównanie z Honda Del Sol
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW Z3

użytkownik: Piotr
liczba głosów: 72
BMW Z3 2800 192KM 1997r. roadster
Ocena ogólna
Nie zamieniłbym tego rekinka na żadnego innego roadstera. No i ta linia nadwozia.
Układ napędowy
"5" można już wrzucić przy 50km/h godzinę i autko spokojnie przyspieszy, także skrzyni używa się rzadko nawet w mieście, w trasie jeździ się prawie jak automatem :D. Do skrzyni trzeba się przyzwyczaić - czuć w niej sportowe zacięcie. 1320kg i 192 konie + rwd - tyle o przyspieszeniu.
Widoczność
Napewno nie jest to SUV :D. Do tyłu nie widać nic ze względu na plastikową tylną szybkę, która po latach po prostu płowieje, przed zmianą pasa lepiej się upewnić, że jednak nic nie ma obok - można się naciąć.
Komfort
Autko dość sztywno zawieszone ale tragedii nie ma. Niestety gorzej z naszymi drogami :/. Fotele wygodne (świetnie regulowane), ale bez rewelacji. Komplet pasażerów to 1 osoba :D. Jak na cabrio to nieźle ale w mogło by być ciut lepiej
Nadwozie
Powyżej 187 mogą zacząć się problemy. Co do ergonomii i jakości materiałów to 3 literki - BMW - kto miał ten zrozumie. Karoseria - pełny ocynk - 11 lat - nie ma grama rdzy.
Układ jezdny
Auto na suchej nawierzchni jeździ jak przyklejone do asfaltu. Na mokrej jak to na mokrej - tył trzeba pilnować i nie szaleć z gazem. Układ kierowniczy precyzyjny, czasem przeszkadza tylko zbyt duża kierownica. Hamulce brzytwy - nic dodać nic ująć. Parkowania nie komentuję :D.
Naprawy
Bardzo NIE awaryjne autko - szczególnie jeśli dbane - nie powinno nas zaskoczyć.
Koszty napraw nie są drogie z jednej bardzo prostej przyczyny - jest to model BMW E36/7 - czyli samochód zbudowany na bazie jednego z najbardziej udanych i popularnych modeli BMW. Stąd łatwo dostępne części zarówno nowe jak i używane - w bardzo przystępnych cenach (wbrew obiegowej opinii o BMW).
Wentylacja i ogrzewanie
Malutka kabina, szybko się nagrzewa i ochładza. Klima wydajna.
Elektryka/elektronika
Mogło by być lepiej jeśli chodzi o układ elektryczny. Do elektroniki brk zastrzeżeń.
BMW Z3 - ogłoszenia BMW - forum użytkowników BMW Z3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit BMW - konfigurator felg BMW - tanie opony
używane auto części BMW - części nowe Nawigacja GPS w telefonie
BMW 1502, BMW 5GT, BMW M3, BMW M5, BMW M6, BMW seria 1, BMW seria 3, BMW seria 5, BMW seria 6, BMW seria 7, BMW seria 8, BMW X3, BMW X5, BMW X6, BMW Z3, BMW Z4