BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

Liczba ocen: 417

Średnia ocena: 8.53/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.84/12.31
8.16
trasa
7.98/9.43
6.19
cykl mieszany
9.48/11.27
7.18

Oceny BMW SERIA 3

Radek2008-05-02

Ogólna ocena:

10/10

- jestem z samochodu bardzo zadowolony, biorąc pod uwagę wiek i przebieg jest w idealnym stanie - nigdy nie zawiódł - zawsze uruchamia się bez problemu bez względu na pogodę (z wyjątkiem o którym pisałem, jednak ten wyjątek dotyczy tylko sytuacji, kiedy silnik wcześniej pracował tylko...
Opinia o układzie napędowym:
- jest to silnik z o dość dużej mocy, ze sprzęgłem (podobno) usportowionym, więc samochód wymaga umiejętnego przełączania, jednak z odpowiednią wprawą współgra wyśmienicie, - silnik rzędowy 6. cylindrowy, więc przy małych obrotach spokonjy, do spokojnej jazdy, "budzi" si...
Opinia o komforcie:
- komfort jazdy wyśmienity, samochodem jeździ się przyjemnie, silnik ma przyjemny dzwięk bez wysokich charmonicznych, które mnie osobiście bardzo przeszkadzają - samochód staje się głośny pow. 180km/h i przy dużych szybkościach hałas może być już dokuczliwy, - resorowanie bez zarz...
Opinia o nadwoziu:
- samochów świetnie zaprojektowany, z bardzo dobrą jakością wykończeń, wszystko jest wygodne i przyjemne w użyciu, nic nie klekocze w bagażniku nawet w 12 letnim samochodzie, - to jest cupe, więc z tyłu niezbyt wiele miejsca, jednak jak na rodzaj nadwozia wygoda bardzo duża (stąd ciąg...
Opinia o układzie jezdnym:
- samochód trzyma się jezdni wyśmienicie nawet pow. 200km.h, zawieszenie oceniem bardzo wysoko, - układ kierowniczy oceniam trochę niżej, samochód przy dużych prędkościach staje się trochę narowisty, jednak trzeba pamiętać, że jest to dość mały i lekki samochód - nierówności ...

2010-02-18

Ogólna ocena:

9/10

Dla każdego co innego ma znaczenie - dla jednych bezwzględne bezpieczeństwo, dla innych jak najniższe koszty, dla jeszcze innych wygląd, do którego niektórzy nie przywiązują najmniejszej wagi. Dla miłośnika motoryzacji to bardzo fajne auto, dające frajdę z jazdy wymagającym, ale ciekaw...
Opinia o układzie napędowym:
Sześciocylindrowa jednostka (2,5i) to klasyka marki - pracuje bajecznie. Mruczy miło, choć niezbyt agresywnie. Jako duży motor daje się zmusić do przyspieszeń z niższych obrotów, lecz by pojechać dynamicznie, trzeba go wkręcić na wyższe obroty, co oczywiście wiąże się ze zwiększony...
Opinia o komforcie:
Mój egzemplarz posiada sportowe zawieszenie i bywa twardawy na nierównościach, ale ogółem komfort należy ocenić pozytywnie, jako adekwatny do klasy auta.
Opinia o nadwoziu:
Jeżeli ktoś chce potężne, rodzinne kombi to nie polecam trójki, ale jako uniwersalne, zgrabne auto na każdą okazję - jak najbardziej! Wszystko tradycyjnie w niemieckim stylu - solidne, estetyczne i porządne. Po kilku latach i blisko 200tys.km nie widać śladów nadmiernego zużycia. Jedyni...
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na kombi prowadzi się świetnie i precyzyjnie, zwłaszcza w ciasnych zakrętach. Hamulce skuteczne, ale mało wydajne - łatwo je zagrzać przy ostrzejszej jeździe. Klocki warto zmieniać zanim zaświeci się kontrolka, bo jak już raz zadziała - czujnik jest do wymiany. Problemy z przednimi ...

2009-07-16

Ogólna ocena:

10/10

dałem autu 10 -tkę gdyż jestem zachwycony tym samochodem. Nie jestem "gówniarzem" który kupił sobie BMW żeby na każdych światłach zostawiać na asfalcie część opon. Tak jak przeczytałem kiedyś w gazecie gdzie był opis tego auta "miłość przychodzi od pierwszego kilom...
Opinia o układzie napędowym:
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważnie...
Opinia o komforcie:
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowie...
Opinia o nadwoziu:
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2...
Opinia o układzie jezdnym:
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna

Michał2008-08-15

Ogólna ocena:

10/10

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby je...
Opinia o układzie napędowym:
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. K...
Opinia o komforcie:
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z pod...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatw...

2012-04-25

Ogólna ocena:

10/10

Auto kupowałem pod siebie, więc byłoby nie w porządku jeśli ocenił bym go inaczej niż 10/10.
Opinia o układzie napędowym:
Miałem okazję jechać i manualną i automatem, z racji posiadanie drugiej to ją oceniam. Silnik jedynie po odgłosie można poznać że to diesel, elastyczniejszy od niejednej benzyny, jak i w innych opiniach jest to silnik "wieczny", skrzynia (triptronik czy jak jej tam) marzenie, jed...
Opinia o komforcie:
Samochód twardy, czuć większość nierówności (nie wiem czy winić za to BMW czy nasze drogi) Fotele wygodne, po pewnym czasie wycierają się na bokach (welur), wyciszenie w kabinie jest na prawdę super, słychać to co w większości diesli, choć powiedziałbym że jest odrobinkę ciszej, p...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu sporo miejsca ( nie to co seria 7 ale...), z tyłu za to baaardzo mało miejsca na nogi ( zwłaszcza jeśli z przodu jadą potężniejsze osoby i trzeba odsunąć przednie fotele (na pewno nie jest to samochód rodzinny, (nie wiem jak jest w kombi)) Fotele, po pewnym czasie wycierają się ...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto jest "twarde" to fakt, czuć większość nierówności (ale za to świetnie się trzyma drogi), hamulce bez zarzutu, parkowanie tyłem trochę ciężkawe z początku ( trzeba się przyzwyczaić do napędu na tył) oraz niskie zderzak z przodu (trzeba uważać na krawężniki).

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
69.30%
głosów 289
Raczej tak
23.74%
głosów 99
Trudno powiedzieć
3.36%
głosów 14
Raczej nie
0.96%
głosów 4
Nie
2.64%
głosów 11
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.1/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
8.2/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.2/10
Przyspieszenie 80-120km
8.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.3/10
Resorowanie z obciążeniem
8.1/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
7.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.5/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.6/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.8/10
Bagażnik
7.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
7.8/10
Karoseria
8.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.1/10
Elektronika
6.0/10
Naprawy
Niezawodność
5.8/10
Koszty napraw
4.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
76
Niezawodność
59
Spalanie
50
Napęd
47
Układ jezdny
44
Inne
8
Wnętrze
7
Nic
6
Nadwozie
6
Wentylacja i ogrzewanie
3
Widoczność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
84
Spalanie
47
Inne
27
Wentylacja i ogrzewanie
26
Komfort jazdy
14
Nadwozie
13
Awaryjność
13
Układ jezdny
11
Napęd
10
Wnętrze
8
Widoczność
6
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Michał

liczba głosów: 142

BMW seria 3 2000 d 150KM 2003r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)

Układ napędowy

150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.

Widoczność

Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.

Komfort

W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.

Nadwozie

Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)

Układ jezdny

Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.

Naprawy

Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.

Elektryka/elektronika

Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982