Opinie o samochodach BMW seria 3
1988r.
Liczba ocen: 5
Średnia ocena: 8.20/10
BMW seria 3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 3
BMW seria 3 325 2.5 M20B25 170KM 1988r. 260 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
M20B25 jest wystarczające w zupełności by poruszać się sprawnie tym niezbyt ciężkim autem. 8s do setki :)
Opinia o komforcie:
Wersja ze standardowym zawieszeniem jest nawet komfortowa, ale moje Touring ma zawieszenie obniżone o 60mm więc prowadzi się jak po szynach i niezbyt komfortowo.
Opinia o nadwoziu:
Auto z czasów kiedy jeszcze starano się o prestiż marki i długowieczność tworzonych aut z duszą. Wnętrze nie powala ergonomią jak na dzisiejsze czasy, ale ma to coś, a co do karoserii to jest po prostu mistrzowska.
Opinia o układzie jezdnym:
Rewelacyjne auto za takie małe pieniądze. Świetne prowadzenie, układ jezdny stworzony by sprawiać radość z jazdy. Jakie 20 letnie auto wygląda w wersji kombi tak pięknie na drodze jak BMW E30 ? Minusem jest niewielka ilość miejsca z tylu, ale przecież nie ja tam jeżdżę :)
BMW seria 3 e30 2.4 115KM 1988r. 750 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
To po prostu JEDZIE
Opinia o nadwoziu:
Funkcjonalne
Opinia o układzie jezdnym:
Warto dbać o płyny i olej
Średnie oceny BMW SERIA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3
użytkownik:
liczba głosów: 106
BMW seria 3 325 2500 M20B25 170KM 1988r. kombi
Ocena ogólna
Ogólnie ujmując bardzo miłe auto, a radość z jazdy jest nie do opisania.
Układ napędowy
M20B25 jest wystarczające w zupełności by poruszać się sprawnie tym niezbyt ciężkim autem. 8s do setki :)
Widoczność
Przeszklone kombi ułatwia jazdę do tylu, ale mistrzostwem w klasie nie jest.
Komfort
Wersja ze standardowym zawieszeniem jest nawet komfortowa, ale moje Touring ma zawieszenie obniżone o 60mm więc prowadzi się jak po szynach i niezbyt komfortowo.
Nadwozie
Auto z czasów kiedy jeszcze starano się o prestiż marki i długowieczność tworzonych aut z duszą. Wnętrze nie powala ergonomią jak na dzisiejsze czasy, ale ma to coś, a co do karoserii to jest po prostu mistrzowska.
Układ jezdny
Rewelacyjne auto za takie małe pieniądze. Świetne prowadzenie, układ jezdny stworzony by sprawiać radość z jazdy. Jakie 20 letnie auto wygląda w wersji kombi tak pięknie na drodze jak BMW E30 ? Minusem jest niewielka ilość miejsca z tylu, ale przecież nie ja tam jeżdżę :)
Naprawy
Za krótko posiadam to auto by móc się wypowiedzieć o kosztach napraw. Jest to w miarę tanie jak na BMW. wymiana rozrządu to koszt około 400zł (pasek, rolka, uszczelki, robocizna), wymiana mostu (mechanizm różnicowy) to koszt około 200zł za most plus robocizna. Zrobione we własnym zakresie w garażu.
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bezproblemowo, a nawiew jest aż nadto wystarczający.
Elektryka/elektronika
Jak dotąd wszystko działa bez zarzutu. Niemiecka precyzja i toporność nie powinna przysparzać problemów.
Zobacz również opinie:
BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5
BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie