Opinie o samochodach BMW seria 3
2003r.
Liczba ocen: 12
Średnia ocena: 9.00/10
BMW seria 3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 3
BMW seria 3 2.0 d 150KM 2003r. 135 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. K...
Opinia o komforcie:
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z pod...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatw...
BMW seria 3 e46 2.0 m51 143KM 2003r. 198 000km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
Największym plusem jest spalanie, poza tym autko całkiem nieźle sobie radzi ale osiągi nie są oszałamiające
Opinia o komforcie:
zawieszenie ok, największy minus to że wahacze są aluminiowe nierozbieralne spory koszt wymiany nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego zużywania. Autko bardzo przyjemnie się prowadzi w miarę wygodne
Opinia o nadwoziu:
Auto bardzo ładne dużo miejsca z przodu i z tyłu (jak na serie 3) po złożeniu siedzeń płaski bagażnik, w bagażniku sporo schowków. brak uchwytów na napoje
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo dobre prowadzenie oraz hamulce
BMW seria 3 E 46 2.0 150KM 2003r. 152 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo dobrze pracuje, w okresie gwarancji zostaly wymienione dwa wtryski.
Opinia o nadwoziu:
Z tylu przydalo by sie wiecej miejsca dla osob wysokich, fotele bardzo wygodne.
Opinia o układzie jezdnym:
Hamulec reczny bardzo slaby
BMW seria 3 330 ci 3.0 231KM 2003r. 92 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Świetne osiągi. Polecam.
Opinia o komforcie:
Komfort powyżej oczekiwań.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód jak z marzeń. Niestety historia lubi się powtarzać i samochód maił pewne problemy.
BMW seria 3 E 46 2.0 143KM 2003r. 140 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód wart polecenia. Jeżdżę nim cztery lata praktycznie bezawaryjnie.
Średnie oceny BMW SERIA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3
użytkownik: Michał
liczba głosów: 142
BMW seria 3 2000 d 150KM 2003r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)
Układ napędowy
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.
Widoczność
Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.
Komfort
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.
Nadwozie
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)
Układ jezdny
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.
Naprawy
Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.
Elektryka/elektronika
Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.
Zobacz również opinie:
BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5
BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie