BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie 2003r. (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

2003r.

Liczba ocen: 12

Średnia ocena: 9.00/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.94/10.50
7.42
trasa
8.16/8.00
5.37
cykl mieszany
8.92/10.00
6.23

Oceny BMW SERIA 3

Michał2008-08-15

Ogólna ocena:

10/10

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby je...
Opinia o układzie napędowym:
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. K...
Opinia o komforcie:
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z pod...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatw...

2010-02-17

Ogólna ocena:

6/10

Bardzo ładne auto wygodne dobrze wyposażone mało pali dobrze chodzi na gazie. Niestety nie jest bezawaryjne. Generalnie polecam
Opinia o układzie napędowym:
Największym plusem jest spalanie, poza tym autko całkiem nieźle sobie radzi ale osiągi nie są oszałamiające
Opinia o komforcie:
zawieszenie ok, największy minus to że wahacze są aluminiowe nierozbieralne spory koszt wymiany nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego zużywania. Autko bardzo przyjemnie się prowadzi w miarę wygodne
Opinia o nadwoziu:
Auto bardzo ładne dużo miejsca z przodu i z tyłu (jak na serie 3) po złożeniu siedzeń płaski bagażnik, w bagażniku sporo schowków. brak uchwytów na napoje
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo dobre prowadzenie oraz hamulce

Georg2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, moj pierwszy samochod, ktory kupilem jako nowy. Wysoki komfort jazdy, bardzo dobrze wygluszona kabina pasazerow. Moj samochod jest wyposazony w sportowe zawieszenie- bardzo niskie, problem czasami w czasie jazdy po drogach o zlej nawierzchni.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo dobrze pracuje, w okresie gwarancji zostaly wymienione dwa wtryski.
Opinia o nadwoziu:
Z tylu przydalo by sie wiecej miejsca dla osob wysokich, fotele bardzo wygodne.
Opinia o układzie jezdnym:
Hamulec reczny bardzo slaby

2010-02-20

Ogólna ocena:

10/10

Przepiękny samochód. Wytrzymały i szybki. Warto poszukać najwyższej opcji z dużą nawigacją i oczywiście w jak najlepszym stanie technicznym.
Opinia o układzie napędowym:
Świetne osiągi. Polecam.
Opinia o komforcie:
Komfort powyżej oczekiwań.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód jak z marzeń. Niestety historia lubi się powtarzać i samochód maił pewne problemy.

Romek2010-02-18

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie jezdnym:
Samochód wart polecenia. Jeżdżę nim cztery lata praktycznie bezawaryjnie.

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
66.67%
głosów 8
Raczej tak
25.00%
głosów 3
Trudno powiedzieć
8.33%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
8.9/10
Parkowanie
9.2/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
8.9/10
Przyspieszenie 0-100km
8.3/10
Przyspieszenie 60-120km
8.8/10
Przyspieszenie 80-120km
8.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.9/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
9.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
7.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.2/10
Bagażnik
7.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
8.7/10
Karoseria
9.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
7.8/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.1/10
Elektronika
8.0/10
Naprawy
Niezawodność
7.4/10
Koszty napraw
5.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
3
Komfort jazdy
3
Nadwozie
1
Napęd
1
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Awaryjność
2
Spalanie
1
Inne
1
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Michał

liczba głosów: 142

BMW seria 3 2000 d 150KM 2003r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)

Układ napędowy

150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.

Widoczność

Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.

Komfort

W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.

Nadwozie

Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)

Układ jezdny

Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.

Naprawy

Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.

Elektryka/elektronika

Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982