BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie 2005r. (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

2005r.

Liczba ocen: 9

Średnia ocena: 8.89/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
7.63
trasa
-.--/-.--
5.70
cykl mieszany
-.--/-.--
6.83

Oceny BMW SERIA 3

Paweł2014-10-19

Ogólna ocena:

9/10

Szukać...i jeszcze raz szukać dobrego egzemplarza. Jeśli mamy pewne i nie składane z 3 auto to nic się nie dzieje. Warto trochę dołożyć i dokładnie sprawdzić auto. Koszty wymiany wtrysków i turbiny są duże. Z całą pewnością jeszcze raz kupiłbym to auto.
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność jest słaba na seryjnym osprzęcie ,tj.turbina 1749. Auto budzi się powoli i słabo jedzie z niskich obrotów. Trzeba zdać sobie sprawę że nie jest to pojazd miejski. Biegi są długie i to bardzo przeszkadza w mieście i procentuje w trasie. Zakres pracy dobry dla silnika to o...
Opinia o komforcie:
Komfort jest dobry. Jeżdżąc na oponach 225x40x16 komfort i zawieszenie na tym cierpi.Czuć każdą dziurę na drodze. Fotele w wersji M pakietowej są świetne. Dobre wyprofilowanie , trzymanie boczne i regulacja oparcia podudzi. Wyciszenie jest dobre lecz na drzwiach go zabrakło , przez co...
Opinia o nadwoziu:
Auto ewidentnie robione pod kierowce. Deska rozdzielcza jest ku niemu skierowana dzięki czemu możemy w wygodny sposób podczas jazdy odsługiwać wyposażenie pokładowe. Rozmieszczenie przycisków jest poprawne. "Niemieckie" - nie zaskakuje m wszystko jest na swoim miejscu. W kabini...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bardzo dobrze. Seryjne zawieszenie i dobre opony pozwalają na szybkie pokonywanie zakrętów. Hamulce są rewelacyjne. Tarcza 300 mm zdaje pewność pewnego hamowania. W użytkowaniu drogowym nie jesteśmy wstanie przegrzać tarcz.

2011-02-14

Ogólna ocena:

8/10

wady - niskie i twarde zawieszenie, problemy z parkowaniem przy krawezniku (zderzak porysowany), czuc tez kazda dziure w drodze (kola 17"), brak wskaznika temp. silnika co jest wazne bo trzeba silnik dobrze rozgrzac zeby fruwac nim na maxa wiec trzeba wyczuc auto kiedy jest dobrze rogrzane. za...
Opinia o układzie napędowym:
silnik naprawde bardzo elastyczny, turbina wlancza sie przy ok 1500 obrotow i od tej chwili zaczyna ciagnac wiec za bardzo nie trzeba mieszac biegami, wazne zeby utrzymac min te 1500 obrotow. w zimie zdarzaja sie problemy z wbiciem 1ego biegu. przyspieszenie na kazdym biegu dobre.
Opinia o komforcie:
niestety twarde zawieszenie powoduje czucie kazdej nierownosci w jezdni, dopiero na rownej nawierzchi jak autostrada prowadzenie to prawdziwa roskosz. przednie fotele regulowane w kazdej mozliwej pozycji, z tylu przy 2 osobach wygoda, przy 3 koszmar.
Opinia o nadwoziu:
z przodu duzo miejsca, z tylu przy 2 osobach dosc wygodnie, materialy dobrej jakosci z wyjatkiem uchwytow do zamykania drzwi, szybko sie niszcza. bagaznik duzy, na karoserii i w podwoziu korozji brak, ergonomia na wysokim poziomie, sterowanie radiem i kilkoma funkcjami auta w kierownicy, tempomat po...
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzi sie swietnie, ma niskie i twarde zawieszenie, z hamowaniem nie ma problemow

jurek2012-03-04

Ogólna ocena:

10/10

Jest to AUTO, a nie wyrób samochodopodobny. Nie można go porównywać z francuzami, włoskimi, czeskimi czy nawet japońskimi. Ale nie jest to też auto dla wieśniaka czy też przeciętniaka. Auto dla ludzi z klasą. Nie mówię tutaj o modelach np. E36 wartych 3 tyś.i kolesiach bez owłosieni...
Opinia o układzie napędowym:
163 KM całkowicie wystarczające. Silnik sprawdzony, bezawaryjny, oszczędny. Radzę zmieniać olej częściej niż zaleca producent ( np. co 15 tyś).
Opinia o komforcie:
Ktoś, kto lubi "miękkie" pokonywanie zakętów, bądź nierówności poczuje lekkie rozczarowanie. To jest BMW
Opinia o nadwoziu:
Nie jest to żaden "olbrzym". Ktoś potrzebujący przestrzeni niech szuka "5-tki".
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie samochodu - czysta przyjemność. Kierowca nie czuje zmęczenia nawet po przejechaniu 1000 km.

Adrian2008-08-15

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
0d 0-100 5,9s

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
88.89%
głosów 8
Raczej tak
11.11%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.2/10
Hamulce
9.3/10
Parkowanie
8.2/10
Napęd
Elastyczność
9.1/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
9.4/10
Przyspieszenie 0-100km
8.9/10
Przyspieszenie 60-120km
9.1/10
Przyspieszenie 80-120km
9.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.4/10
Resorowanie z obciążeniem
7.4/10
Fotele przednie
8.2/10
Fotele tylne
7.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.2/10
Wyciszenie
8.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.8/10
Przestrzeń z tyłu
7.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.2/10
Bagażnik
7.3/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.6/10
Możliwość aranżacji
7.8/10
Karoseria
9.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.6/10
Elektronika
7.6/10
Naprawy
Niezawodność
7.0/10
Koszty napraw
3.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
3
Spalanie
2
Komfort jazdy
1
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
3
Nadwozie
2
Komfort jazdy
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 85

BMW seria 3 E90 2000 163KM 2005r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

wady - niskie i twarde zawieszenie, problemy z parkowaniem przy krawezniku (zderzak porysowany), czuc tez kazda dziure w drodze (kola 17"), brak wskaznika temp. silnika co jest wazne bo trzeba silnik dobrze rozgrzac zeby fruwac nim na maxa wiec trzeba wyczuc auto kiedy jest dobrze rogrzane. zalety - wyglad, przyspieszenie (163km), spalanie

Układ napędowy

silnik naprawde bardzo elastyczny, turbina wlancza sie przy ok 1500 obrotow i od tej chwili zaczyna ciagnac wiec za bardzo nie trzeba mieszac biegami, wazne zeby utrzymac min te 1500 obrotow. w zimie zdarzaja sie problemy z wbiciem 1ego biegu. przyspieszenie na kazdym biegu dobre.

Widoczność

lusterka ogrzewane, grzanie automatyczne zalancza sie w temp ponizej +5st, widocznosc dobra, widoccznosc z tylu dobra, z parkawaniem tylem nie ma wiekszych problemow

Komfort

niestety twarde zawieszenie powoduje czucie kazdej nierownosci w jezdni, dopiero na rownej nawierzchi jak autostrada prowadzenie to prawdziwa roskosz. przednie fotele regulowane w kazdej mozliwej pozycji, z tylu przy 2 osobach wygoda, przy 3 koszmar.

Nadwozie

z przodu duzo miejsca, z tylu przy 2 osobach dosc wygodnie, materialy dobrej jakosci z wyjatkiem uchwytow do zamykania drzwi, szybko sie niszcza. bagaznik duzy, na karoserii i w podwoziu korozji brak, ergonomia na wysokim poziomie, sterowanie radiem i kilkoma funkcjami auta w kierownicy, tempomat pomocny na autostradzie.

Układ jezdny

prowadzi sie swietnie, ma niskie i twarde zawieszenie, z hamowaniem nie ma problemow

Naprawy

czesci dosc drogie, naprawy w ASO rowniez. np w ASO wymiana tarcz, klockow, oleju i filtrow to ok 3500zl, a gdy kupic wszystko indywidualnie i zrobic u zwyklego mechanika to koszt 1500zl.

Wentylacja i ogrzewanie

przy max ustawieniu szybko sie chlodzi wnetrze, ogrzewanie tez szybkie

Elektryka/elektronika

problemy w tym modelu z elektryka to czesto przepalajacr sie zarowki postojowe z przodu (ringi) a cena 1 zarowki to 125zl (u mnie padla 1), podobno czesto tez ulega awarii zamek centralny (przepala sie bezpiecznik)

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982