BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie sedan (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

sedan

Liczba ocen: 236

Średnia ocena: 8.47/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.77/12.15
8.32
trasa
7.91/9.28
6.25
cykl mieszany
9.43/10.75
7.30

Oceny BMW SERIA 3

2009-07-16

Ogólna ocena:

10/10

dałem autu 10 -tkę gdyż jestem zachwycony tym samochodem. Nie jestem "gówniarzem" który kupił sobie BMW żeby na każdych światłach zostawiać na asfalcie część opon. Tak jak przeczytałem kiedyś w gazecie gdzie był opis tego auta "miłość przychodzi od pierwszego kilom...
Opinia o układzie napędowym:
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważnie...
Opinia o komforcie:
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowie...
Opinia o nadwoziu:
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2...
Opinia o układzie jezdnym:
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna

Michał2008-08-15

Ogólna ocena:

10/10

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby je...
Opinia o układzie napędowym:
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. K...
Opinia o komforcie:
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z pod...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatw...

2012-04-25

Ogólna ocena:

10/10

Auto kupowałem pod siebie, więc byłoby nie w porządku jeśli ocenił bym go inaczej niż 10/10.
Opinia o układzie napędowym:
Miałem okazję jechać i manualną i automatem, z racji posiadanie drugiej to ją oceniam. Silnik jedynie po odgłosie można poznać że to diesel, elastyczniejszy od niejednej benzyny, jak i w innych opiniach jest to silnik "wieczny", skrzynia (triptronik czy jak jej tam) marzenie, jed...
Opinia o komforcie:
Samochód twardy, czuć większość nierówności (nie wiem czy winić za to BMW czy nasze drogi) Fotele wygodne, po pewnym czasie wycierają się na bokach (welur), wyciszenie w kabinie jest na prawdę super, słychać to co w większości diesli, choć powiedziałbym że jest odrobinkę ciszej, p...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu sporo miejsca ( nie to co seria 7 ale...), z tyłu za to baaardzo mało miejsca na nogi ( zwłaszcza jeśli z przodu jadą potężniejsze osoby i trzeba odsunąć przednie fotele (na pewno nie jest to samochód rodzinny, (nie wiem jak jest w kombi)) Fotele, po pewnym czasie wycierają się ...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto jest "twarde" to fakt, czuć większość nierówności (ale za to świetnie się trzyma drogi), hamulce bez zarzutu, parkowanie tyłem trochę ciężkawe z początku ( trzeba się przyzwyczaić do napędu na tył) oraz niskie zderzak z przodu (trzeba uważać na krawężniki).

pitter332012-10-17

Ogólna ocena:

9/10

Drodzy czytelnicy i przyszli właściciele bmw serii 3 jeżeli zapytacie czy jeszcze raz był kupił ten samochód odpowiedział bym, że tak ale napewno z mocniejszym silnikiem i kombi. Irytuje mnie jak muszę coś przewieźć a brakuje 5 cm ponieważ siedzenia się nie składają. Kolejną rzeczą...
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność silnika bardzo wysoka nawet na wyższych biegach można jechać z mniejszą prędkością, silnik nie hałasuje, silnik idealnie działa z tą skrzynią biegów natomiast dynamiczność mojego silnika pozostawia wiele do życzenia
Opinia o komforcie:
Resorowanie w tym modelu jest OK z obciążeniem jak i bez. Czasami jeżdżę z rodziną ciągnąc NIEWIADÓWKĘ nie ma problemu. Jeżeli chodzi o wygodę na fotelach to jest rewelacyjna chociaż auto przeznaczone jest raczej do przewozu 4 osób w komplecie. Trzem osobom na tylnej kanapie jest za ci...
Opinia o nadwoziu:
Z żoną mamy ok 178 wzr i nie narzekamy na brak miejsca z przodu a i pasażer z tyłu się zmieści przy czym jak już wcześniej pisałem 2 osoby z tyłu podróżują wygodnie 3 już nie.Jakość materiałów jest na wysokim poziomie i przy ewentualnym pobródzeniu łatwo się czyści.Karoseria ni...
Opinia o układzie jezdnym:
Witam wszystkich zainteresowanych E46 przejechałem tym autem 66 tyś/km. Układ jezdny w tym samochodzie jest Bardzo dobry autko super trzyma się drogi nie wynosi w zakrętach i podczas omijania nie buja się na boki(może to kwestia dobrych amor.) Kiedyś na autostradzie przy 150km/h gwałtownie ...

2010-07-16

Ogólna ocena:

8/10

Do zalet tego samochodu zaliczam jego bezawaryjność (oczywiście przy odpowiednim zadbaniu) Wygląd, komfort jazdy i przede wszystkim bezpieczeństwo. Ze względu na swoja masę i konstrukcję samochód jest dosyć twardy i raczej odporny ma mniejsze kolizje czy stłuczki. Blacha też jest dobrą ...
Opinia o układzie napędowym:
318i jest troszkę za ciężki na ten silnik! jest czym przycisnąć ale dopiero po odpowiednim (rozbujaniu) przeciągnięciu na biegach. choć do zwykłej jazdy czy gwałtownego wyprzedzania wystarczy to jednak mógłby mieć troszkę więcej koni lub lżejszą bude! 318is lub 320 w zupełności wy...
Opinia o komforcie:
Komfort jak na prawie 18sto. letnie auto jest naprawdę zadowalający. Choć nie mam za bardzo porównania do jakiś współczesnych modeli to jak na moje wymagania sprawuje się dobrze.
Opinia o nadwoziu:
Z przodu auta jest dużo miejsca i jest najwygodniej. Tył zależy od tego kto siedzi z przodu! Jak jest to ktoś wysoki i ma odsunięty mocno fotel to robi się dość ciasno! dodatkowo jak jedzie się w piątkę to już całkiem!
Opinia o układzie jezdnym:
Ogólnie jeśli chodzi o przyczepność i komfort jazdy to nie da się narzekać na ten model. Ja w swoim mam opony szerokości 205 i autko bardzo dobrze trzyma się drogi zarówno na zakrętach jak i na prostej przy dużych prędkościach!

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
70.34%
głosów 166
Raczej tak
23.73%
głosów 56
Trudno powiedzieć
2.97%
głosów 7
Raczej nie
0.42%
głosów 1
Nie
2.54%
głosów 6
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.1/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
8.1/10
Skrzynia biegów
8.6/10
Silnik
8.7/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.3/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
8.6/10
Fotele tylne
7.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
6.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.7/10
Bagażnik
7.7/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.4/10
Możliwość aranżacji
7.6/10
Karoseria
8.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.9/10
Elektronika
5.9/10
Naprawy
Niezawodność
5.7/10
Koszty napraw
4.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
40
Komfort jazdy
39
Spalanie
30
Napęd
26
Układ jezdny
25
Wnętrze
5
Nadwozie
4
Nic
4
Inne
3
Wentylacja i ogrzewanie
2
Widoczność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
49
Spalanie
32
Wentylacja i ogrzewanie
14
Inne
12
Nadwozie
11
Komfort jazdy
11
Awaryjność
7
Napęd
7
Układ jezdny
4
Widoczność
4
Wnętrze
4
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Michał

liczba głosów: 142

BMW seria 3 2000 d 150KM 2003r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)

Układ napędowy

150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.

Widoczność

Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.

Komfort

W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.

Nadwozie

Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)

Układ jezdny

Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.

Naprawy

Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.

Elektryka/elektronika

Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982