Opinie o samochodach BMW seria 5
1992r.
Liczba ocen: 15
Średnia ocena: 8.13/10
BMW seria 5 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 5
BMW seria 5 524td 2.4 2.4td 103KM 1992r. 17 000km
Ogólna ocena:
3/10
Opinia o układzie napędowym:
No cóż o silniku to można pisać bez końca, tak bardzo awaryjnej jednostki to nawet w trabancie nie ma, zatem opiszę po krótce , zacznę od smoka w silniku jeżeli kiedykolwiek by wam się zdarzyło że nie przypilnujecie poziomu oleju lub zlejecie do końca olej to smok nie jest w stanie za...
Opinia o komforcie:
Komfort bardzo dobry
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie tragedia, ocena jest na bazie użytkowania auta w kraju , co 6 miesięcy końcówki drążka i same końcówki do wymiany, auto zbyt ciężkie, do beznyny używali końcówek od diesla bo były wytrzymalsze ale ja miałem diesla więc nic się nie dało z tym zrobić,bardzo kosztowne w...
BMW seria 5 e34 2.0 150KM 1992r. 420 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 2.0 24V 150 KM, trzeba cisnąć żeby jechać. Nie ma tragedii jeśli chodzi o osiągi, ale jak na BMW powinno być szybsze
Opinia o nadwoziu:
Brak możliwości składania tylnych foteli, do tego w bagazniku 80 litrowa butla gazowa, strasznie uprzykrzała mi życie przy wyjazdach na narty:/
Opinia o układzie jezdnym:
Hamulce oceniam słaba, ze względu na to,że w moim aucie brakowało ABS-u. Przy tej masie i gabarytach przydałby sie
BMW seria 5 520i 2.0 150KM 1992r. 280 000km
Ogólna ocena:
4/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik i skrzynia może i niekiepskie , ale w tym modelu to pop prostu żenada , auto jest totalnym mułem , zero przyspieszenia , na światłach chłop furmanką lepiej sie zbiera .
Opinia o komforcie:
komfort jazdy jest dobry , wyciszenie też ok ,słychać tylko piekny pomruk 150 koników , ale fotel kierowcy można ustawiać do samej śmierci i sie nie da dopasować.
Opinia o nadwoziu:
Tu jest wszystko na maxymalną ilość punktów , nie ma do czego sie doczepić , jest idealne przestronne wygodne wnetrze, przytulne,bardzo dobre materiały,full wypas.
Opinia o układzie jezdnym:
SUPER SIE TRZYMA DROGI , ALE W KOLEINACH TROCHĘ NIM RZUCA .ZAWIESZENIE JEST IDEALNE,WSPOMAGANIE I UKŁAD KIEROWNICZY TO MAJSTER SZTYK .
BMW seria 5 e34 2.5 192KM 1992r. 227 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Kurcze co ja mam napisać przecież to BMW kto nie spróbuje nie będzie wiedział
Opinia o komforcie:
Kurcze co ja mam napisać przecież to BMW kto nie spróbuje nie będzie wiedział
Opinia o nadwoziu:
Kurcze co ja mam napisać przecież to BMW kto nie spróbuje nie będzie wiedział
Opinia o układzie jezdnym:
Kurcze co ja mam napisać przecież to BMW kto nie spróbuje nie będzie wiedział
BMW seria 5 limuzyna 2.0 24V 150KM 1992r. 380 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Wszystko w nim gra a przyspieszenie w tej pojemności 2l-24V do szczyt marzeń konstruktorów aut.
Opinia o komforcie:
Autko z kompletem osób prowadzi się bardzo dobrze bez problemu.
Opinia o nadwoziu:
W moim aucie wszystko szare łącznie z tapicerką.Poza tym wszystko O.K.
Opinia o układzie jezdnym:
Duze auto ale bardzo skrętna,wygodne w prowadzeniu,hamulce super.
Średnie oceny BMW SERIA 5
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: BMW seria 3.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 5
użytkownik:
liczba głosów: 41
BMW seria 5 524td 2400 2.4td 103KM 1992r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Auto ślicznie wygląda,prowadzi się dobrze i jest bardzo wygodne posiadające bardzo dobre i nie zawodne hamulce, to koniec plusów, wszystko inne w tym aucie się psuje, kupienie tego auta to pomyłka,jeżeli chcecie aby teściowa przeklinała was do końca życia kupcie jej ten samochód i dajcie za darmo, macie wroga do grobowej deski
Układ napędowy
No cóż o silniku to można pisać bez końca, tak bardzo awaryjnej jednostki to nawet w trabancie nie ma, zatem opiszę po krótce , zacznę od smoka w silniku jeżeli kiedykolwiek by wam się zdarzyło że nie przypilnujecie poziomu oleju lub zlejecie do końca olej to smok nie jest w stanie zassać oleju i pali się kontrolka oleju,w takim przypadku albo rozbieramy miskę i ręcznie zalewamy smok pokręcając slimakiem żeby zassał olej i szybko przykręcamy miskę, lub podłączamy kompresor do wejscia bagnetu i pompujemy powietrze do skutku, ten smok jest odpowiedzialny za stałe uszkodzenia turbiny , daje zbyt słabe ciśnienie i ja osobiście wymieniałem 4 turbiny, dlatego że się zaciera, powód wyżej.Kolejna sprawa to głowica ,ponieważ są zbyt cienkie ścianki w momencie jakiegokolwiek przegrzania głowica pęka w tych kanałach i do planowania i spawania.Bardzo dużym minusem jest sprzęgło dwu masowe, nie ma możliwości regeneracji przynajmniej w tamtych czasach nie było i było bardzo drogie,za używana zapłaciłęm 1,9000pln.Wymieniłem w tym aucie 2 silniki i 3 razy przeprowadzałem remont, zawodne są też świece żarowe,szybko się wypalają i auto nie chce w zimę palić.Ciężko jest odkręcić śrubę ampulową służącą do wlania oleju do skrzyni, w konsekwencji nie udało mi się wlać oleju .To wszystko co pamiętam
Komfort
Komfort bardzo dobry
Układ jezdny
Zawieszenie tragedia, ocena jest na bazie użytkowania auta w kraju , co 6 miesięcy końcówki drążka i same końcówki do wymiany, auto zbyt ciężkie, do beznyny używali końcówek od diesla bo były wytrzymalsze ale ja miałem diesla więc nic się nie dało z tym zrobić,bardzo kosztowne w utrzymaniu dobrego stanu
Naprawy
nie na darmo ktoś powiedział że BMW oznacza będziesz miał wydatki a jeden z moich znajomych mechaników mawiał że bmkę produkują ze wszelkich odpadków i pozostałych śrubek ze wszystkich fabryk samochodów na świecie.Bardzo zawodne auto a czym nowsze bmw tym większy problem z elektroniką, po prostu masakra .Jedyne modele nie psujące się to e30 miałem 4 i rekiny, zresztą widać to po cenach drożej zapłacimy za rekina niż za bmw serii 5 lub 7 z lat 90
Elektryka/elektronika
Kolejna sprawa która jest masakryczna,podczas postoju na wyłączonej stacyjce pobór mocy potrafiło być 4,5 ampera , wymieniłem 2 komputery i nic, nie można było zloklizować awarii, komputer od szyb elektrycznych potrafił sam otwierać okna,blokowały się centralny zamek, kolega musiał wybijać okno bo nie było innej możliwości otwarcia auta
Zobacz również opinie:
BMW seria 5: camping, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 5: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.5, 4.0, 4.4
BMW seria 5: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 5 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 5 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie