Opinie o samochodach BMW seria 5
4.4
Liczba ocen: 8
Średnia ocena: 8.50/10
BMW seria 5 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 5
BMW seria 5 540i M-Sport 4.4 V8 286KM 1999r. 245 100km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Świetnie zbalansowany silnik - mnóstwo momentu obrotowego, skrzynia 6 biegowa manual chodzi jak marzenie! 0-100 w 6.6 sekundy :)
Opinia o komforcie:
Niestety ja mam wersję "M-Sport", więc mam twardsze niż normalnie zawieszenie. Fotele sport super, świetnie trzymają w zakrętach!
Opinia o nadwoziu:
Samochód z 1999 roku, a ruda nie atakuje dalej, więc chyba dobrze. Przestrzeń z przodu super, z tyłu też - z ergonomią trochę gorzej, ale nie jest źle.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się świetnie - dystrybucja masy jest super, na dodatek napęd na tył to świetna sprawa. Parkowanie trochę utrudnione przez sporawe mimo wszystko gabaryty, ale jak ma się PDC (czujniki parkowania) to jest ok.
BMW seria 5 4.4 286KM 2000r. 223 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
286 km a tak naprawde ponad 300 mierzone na hamowni 460Nm daje prawdziwa frajde przy wyprzedzaniu, tira mijasz w 3-4 sekundy co wazne na polskiech drogach.
Opinia o komforcie:
Zrozumiesz jak przejedziesz sie kazda e39 - tylko nie naprawiana lub po wiejskich przerobkach.
Opinia o nadwoziu:
samochod jest duzy jednak miejsca w sroku - bez szalu np ford mondeo mk3 ma wiecej. Co do reszty to 5 z + samochod nawet po 400-500 tys w srodku wyglada jakby mial 1 rok to chyba najlepiej swiadczy o jakosci materialow( za cos sie placi)
Opinia o układzie jezdnym:
serwotronic - parkowanie jak i jazda auta znacznie latwiejsza. Hamulce majac tak duze tarcze zahamujesz znacznie szybciej i krocej niz 95% aut mimo ze somochod wazy 1800 kg. Prowadzenie - plynie po drodze. a na zakretach czym szybciej jedziesz tym masz wrazenie ze mocniej sie trzyma drogi.
BMW seria 5 4.4 V 8 286KM 1999r. 250 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Z silnikiem 4,4 nie musze pisac, ze to rakieta mimo, ze jest ciezki przyspiesza momentalnie. Gdyby nie DSC opony zdarlby po 2 tys. km.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie idealne. Jednak jak na limuzyne nie ma az tak duzo miejsca dla pasazerow z tylu. Z przodu tez jest sie bardzo obudowanym, ale przy jezdzie na zakretach fotele kubelkowe spelniaja swoja role.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria chyba sie jeszcze nie zestarzala, ale to kwestia gustu. Materizly wysokiej jakosci, ale tak jak pisalem jak na limuzyne miejsca nie za wiele. Bagaznik pomiesci cztery dorosle osoby - sam sprawdzalem:)
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie perfekcyjne to zasługa idealnego układu kierowniczego. W zakrety wchodzi łatwo i percyzyjnie. Prawdziwa radośc z jazdy.
BMW seria 5 540i 4.4 286KM 1997r. 190 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
V8 robi swoje a w polaczeniu z manualem poprostu idealny zestaw
Opinia o komforcie:
na seryjnych kolach 16" i oponach 225/60 komfort nie pozostawia wiele do życzenia
BMW seria 5 4.4 286KM 1998r. 190 000km
Ogólna ocena:
7/10
Średnie oceny BMW SERIA 5
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: BMW seria 3.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 5
użytkownik: Pawel
liczba głosów: 90
BMW seria 5 540i M-Sport 4400 V8 286KM 1999r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
BMW E39 to świetna propozycja dla różnych klientów. Wersję 520i poleciłbym tym, którzy chcą mieć BMW E39, ale nie chcą na nie wydawać mnóstwo pieniędzy. Wersję Touring poleciłbym rodzinom - auto bardzo dobre. 540i to coś dla takiego użytkownika jak ja - obecnie mam 32 lata (w chwili zakupu miałem 28 lat), szukam emocji, za rozsądne pieniądze. Obecnie przymierzam się do M5 E60, a jak już urodzi mi się berbeć, to myślę, że przerzucę się na jakieś bardziej pro-rodzinne auto typu Volvo V70.
Układ napędowy
Świetnie zbalansowany silnik - mnóstwo momentu obrotowego, skrzynia 6 biegowa manual chodzi jak marzenie! 0-100 w 6.6 sekundy :)
Widoczność
Widoczność super - do tyłu trochę gorzej, przez kąt pod jakim jest szyba.
Komfort
Niestety ja mam wersję "M-Sport", więc mam twardsze niż normalnie zawieszenie. Fotele sport super, świetnie trzymają w zakrętach!
Nadwozie
Samochód z 1999 roku, a ruda nie atakuje dalej, więc chyba dobrze. Przestrzeń z przodu super, z tyłu też - z ergonomią trochę gorzej, ale nie jest źle.
Układ jezdny
Auto prowadzi się świetnie - dystrybucja masy jest super, na dodatek napęd na tył to świetna sprawa. Parkowanie trochę utrudnione przez sporawe mimo wszystko gabaryty, ale jak ma się PDC (czujniki parkowania) to jest ok.
Naprawy
Koszty napraw bardzo wysokie - odradzam jeśli nie macie odłożonych przynajmniej 300zł miesięcznie, bo można mieć niemiłą niespodziankę. Odnośnie niezawodności to wszystko ok - głównie miałem problemy z elektryką - umierające piksele, niedziałająca zmieniarka 6CD i kontrolka poduszki powietrznej.
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa znakomicie - chłodzi, grzeje itd. W aucie mam automatyczną, dwustrefową klimę.
Elektryka/elektronika
Miałem problemy z martwymi pikselami oraz nieustanną kontrolkę poduszki!!!!
Zobacz również opinie:
BMW seria 5: camping, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 5: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.5, 4.0, 4.4
BMW seria 5: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 5 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 5 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie