BMW seria 5 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 5 spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 5

benzyna+gaz

Liczba ocen: 59

Średnia ocena: 8.56/10

BMW seria 5 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
13.73/14.22
-.--
trasa
9.83/10.26
-.--
cykl mieszany
11.65/12.12
-.--

Oceny BMW SERIA 5

Wojtek2014-10-23

Ogólna ocena:

10/10

BMW e39 jest połączeniem samochodu sportowego i eleganckiej limuzyny, która daje wiele przyjemności z jazdy. Warunkiem bezproblemowej eksploatacji BMW jest bezwypadkowe nadwozie i podstawowa obsługa przez mechanika, który zna się na autach tej marki. Silnik mimo stosunkowo małej pojemnośc...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik o pojemności 2000cm3 w układzie R6 po 300tys. km przebiegu pracuje jak nowy. Bez problemu współpracuje z instalacją LPG, pod warunkiem że nie jest to instalacja założona najniższym kosztem. Przyspieszenie jest wystarczające do normalnej jazdy. Skrzynia biegów ma idealnie dobrane pr...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jest mocną stroną BMW e39, zapewnia wysoki komfort jazdy, przy szybkiej jeździe auto prowadzi się bardzo pewnie. Fotele w podstawowej wersji są przeciętne, ale dostępne są różne sportowe i komfortowe odmiany, ze sterowaniem ręcznym i elektrycznym.
Opinia o nadwoziu:
Miejsca jest dość dużo, ale mniej niż u konkurencji (Audi A6 C5, Mercedes W210). Zabezpieczenie antykorozyjne jest bardzo dobre, do tej pory żadnej korozji. Według mnie wnętrze wygląda ponadczasowo, wyposażenie jest bogate, a materiały są najwyższej jakości. Obsługa przełączników je...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się wyjątkowo dobrze, zawieszenie skutecznie pochłania nierówności, dzięki temu zachowuje się bardzo neutralnie nawet w ciasnych zakrętach. Układ kierowniczy jest precyzyjny i ze względu na trochę słabsze niż w większości samochodów wspomaganie kierownicy pozwala l...

2008-06-20

Ogólna ocena:

8/10

Ja jestem z auta bardzo zadowolony. Ma kilka drobynch wad ktore na tle dlugiej listy zalet sa niczym. Ja pozostane tylko przy tej marce, ewentualnie na starość kupie mietka.
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo wysoka kultura pracy silników 6 cylindrowych. Konstrukcja prosta i trwala pod warunkiem czestej kontorli układu chłodzenia. Samochody te nie tolerują przegrzewania, a poza tym są bardzo trwałe. Łańcuch rozrządu należy wymienić po przejechaniu 500tys km, praktycznie wiec sie tego ni...
Opinia o komforcie:
Bardzo wygodne i ciche autko. Szczególnie polecam wersje z przednimi podłokietnikami, te biją na głowie każde inne auta.
Opinia o nadwoziu:
Auto bardzo przestronne cechujace sieniespotykanym stylem wykończenia przedniej czzzi deski rozdzielczej. Ma to zarównoa swoich przeciwników jak i zwoleninników, których jest o wiele wiecej. Jak dla mnie wnetrze jest świetne i to jest to czego brakuje mi w najnowszych modelach, w których desk...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto naprawde świetne. Jest to moje pierwsze BMW i musze pwiedzieć że następne to też będzie BMW. W sumie tylko Mercedes mógłby być alternetywą. Jednostki bardzo wytrzymałe i moim zdaniem mało awaryjne pod warunkiem że dba się o auto. Ja mam przejechane już ponad 310000 km z czego pon...

2008-02-11

Ogólna ocena:

8/10

Auto oceniam na b.dobre mimo upływu lat . Oferowany komfort jaki proponuje nam BMW serii 5 jest wysoko ponad innymi autami tejklasy i na obecną chwilę jest to atrakcyjna oferta cenowa.
Opinia o układzie napędowym:
Auto jest zwawe ale od 3tys. obrotów poniżej to płynna jazda ale bez oszałamiających wyników przyspieszenia . W trasie przy predkościach powyżej 80 km/h jest bardzo czułe na dotyk gazu .
Opinia o komforcie:
Auto czy w 5 czy w dwie osby ma rewelacyjne parametry jezlichodzi o prowadzenie jak i tzw. wybieranie dołków . Nierówności na drogach czujemy gdy są naprawdę duże . Masa auta i zadbane zawieszenie równa sie wysoka jkość podrużowania .
Opinia o nadwoziu:
Auto bardzo przyjazne i nie tylko dla kierowcy , wygodny dostęp do kazdego przełaćznika i właącznika wszystko pod reką ( jedynie elektryka szyb jest umiejscowiona przy lewaru dźwigni biegów co mogło by być w drzwiach , elementy wykończeniowe z materiałów wysokiej klasy , miekkie , bardz...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto choć leciwe super sie sprawuje robię dziennie 120-150km i nie czyć zmeczenia jest super wygodne i super wytrzymałe na nasze drogi. Zawieszenie sprawuje sie dobrze ( jedynie końcówki kierownicze wymieniałem ) Super auto w trasę.

2010-02-21

Ogólna ocena:

10/10

Auto miało najechane jak sprzedawałem 420 000 km (dużo jeździło po niemieckich autostradach), jeździłem nim na oleju półsyntetycznym, którego o dziwo nie ubywało. Silnik, oprócz tego, że czasem strzelil gazem, był niezawodny. NIe oszczędzałem go w ogóle- jazda powyżej 180 km/h na p...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 2.0 24V 150 KM, trzeba cisnąć żeby jechać. Nie ma tragedii jeśli chodzi o osiągi, ale jak na BMW powinno być szybsze
Opinia o nadwoziu:
Brak możliwości składania tylnych foteli, do tego w bagazniku 80 litrowa butla gazowa, strasznie uprzykrzała mi życie przy wyjazdach na narty:/
Opinia o układzie jezdnym:
Hamulce oceniam słaba, ze względu na to,że w moim aucie brakowało ABS-u. Przy tej masie i gabarytach przydałby sie

Tomasz2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

nie dajcie sie zastraszyć kosztami bmw,trzeba tylko poszukać auta bezwypadkowego i nie ma problemów,(ale ze znalezieniem jest problem),polecam nie tylko dla młodzierzy,to jest moje drugie bmw i na tym sie nie skończy.
Opinia o układzie napędowym:
elastyczność tej jednostki napędowej jest super.można na 5tym biegu jeczać 60 i bez redukcji można się zabierać za wyprzedzanie.
Opinia o komforcie:
kto ma bmw wie jak smakuje Bawarski komfort jest ok.ale bez przesady takie auto trzeba czuć i trzymać mocno.
Opinia o nadwoziu:
bez zastrzeżeń oczywiście osobom wysokim tylnej kanapy nie polecam
Opinia o układzie jezdnym:
posiadam auto z sekwencyjną instalacją gazową, spala 13 l/100km (oczywiście gazu)odcięcie gazu następuje przy prędkości 215km/h. po półtorej roku jazdy po naszych drogach wymieniłem tylko drązek stabilzacyjny (koszt 115zł).auto ma przejechane 250 tys.km, sprawuje się bardzo dobrze i z ...

Średnie oceny BMW SERIA 5

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
77.97%
głosów 46
Raczej tak
16.95%
głosów 10
Trudno powiedzieć
3.39%
głosów 2
Raczej nie
1.69%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.1/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
7.8/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.6/10
Silnik
9.2/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
8.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.1/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
9.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.2/10
Przestrzeń z tyłu
8.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.3/10
Bagażnik
8.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
7.7/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.9/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.7/10
Elektronika
5.5/10
Naprawy
Niezawodność
5.6/10
Koszty napraw
3.9/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
20
Niezawodność
7
Napęd
6
Spalanie
4
Układ jezdny
3
Inne
2
Nadwozie
1
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
12
Spalanie
8
Inne
7
Układ jezdny
3
Widoczność
2
Awaryjność
2
Nadwozie
1
Napęd
1
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: BMW seria 3.

BMW seria 5

BMW seria 5

BMW seria 3

BMW seria 3

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 5

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 122

BMW seria 5 4000 289KM 1995r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Nieporównanie bezpieczniejsze auto od innych konstrukcji, do szybkiej jazdy po autostradach. Na polskie wyboje się nie nadaje .Więc?

Układ napędowy

Silnik to potężna jednostka zupełnie uśpiona przez niemrawą elektronikę .A właściwe świadome rozwiązania konstruktora.Auto uwalnia moc w miarę potrzeby.Ale to może być stresujące dla kierowcy przywykłego do nagłych reakcji silnika

Widoczność

Nie ma problemów z widocznością .Należy przywyknąć do długiego przodu auta przy parkowaniu przy wysokich krawężnikach

Komfort

Komfort nie pozostawia nic do życzenia .Nawet na polskich drogach zawieszenie jest doskonałe ale mała jest jego żywotność

Nadwozie

Sporo miejsca i wygoda dla pasażerów .Komfort podróżowania dość wysoki .

Układ jezdny

Zawieszenie sportowe .Obniżone .Doskonałe prowadzenie Typowy transatlantyk.Ciężki ale i szybki. Doskonały na długie trasy

Naprawy

Tak wadliwego i kosztownego w naprawach auta jeszcze nie miałem.Ale i też nie miałem tak dobrego pod względem trakcyjnym.

Wentylacja i ogrzewanie

Bez zastrzeżeń .o ile nie zawiodą komputery .A niestety lubią robić psikusy i np; automatycznie włączają nagrzewanie w ciepły wiosenny dzień po długiej zimie.

Elektryka/elektronika

To raczej kiepsko zrobione pod tym względem auto. Elektryka wypala płytki mimo bezpieczników .Elektronika szaleje .To nie na słabe nerwy wrażliwych nabywców tego wynalazku.Właściwie każdy wyjazd z garażu to stres i jakaś niespodzianka.

Zobacz również opinie:

BMW seria 5: camping, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 5: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.5, 4.0, 4.4

BMW seria 5: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1982