Buick Park Avenue opinie, oceny użytkowników, Buick Park Avenue spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Buick Park Avenue

benzyna+gaz

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 8.50/10

Buick Park Avenue spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.00/16.50
-.--
trasa
9.85/12.90
-.--
cykl mieszany
13.00/14.90
-.--

Oceny BUICKA PARK AVENUE

Kot edek2016-04-24

Ogólna ocena:

9/10

Dwie wady. Brak v8. Brak napędu na tył. Reszta to same zalety ma wszystko czego nie maja auta z DE
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia 3 biegowa plus masa auta oraz prosta myśl techniczna nie czynią go faworytem w sprincie. Jednak V6 i 204 Km pozwalają na poruszanie się bez kompleksów. Uważam że to odpowiednie zestrojenie na dane czasy. Sugeruje szukać auta z tym właśnie 204km silnikiem. Ekonomia i frajda z jazdy
Opinia o komforcie:
I tutaj amerykany zafundowali poczucie luksusu. Cała przyjemność poza wyglądem zaczyna się po zajęciu dowolnego miejsca w aucie.
Opinia o nadwoziu:
Najlepsza wersja ze skórzaną tapicerka. Dodatkowo każdy ma miejsce na swój kubek z napojem. A bagażnik zmieści więcej niż wygląda z zewnątrz.
Opinia o układzie jezdnym:
Długość auta to 5.3 wiec posiada wszelkie związane z tym problemy. Wersja GTS ma troszkę utwardzone zawieszenie wiec jest optymalna. Jednak to jest spory kawał auta

2010-02-17

Ogólna ocena:

8/10

Łowca spojrzeń - ale nie dla wiejskich blachar
Opinia o układzie napędowym:
Tym co planują kupić polecam silnik Seies II (od 1995 roku) dużo większa moc (215 lub 225 KM), Modele z lat 1990-1994 mają 175 KM - moim zdaniem nieco za mało. Silnik Series II nie pali więcej od Series I
Opinia o komforcie:
Kanapa na kółkach - 100 mozliwosci ustawienia fotrela ale zabrakło praktycznej regulacji odcinka lędźwiowego. Pasażerowie wniebowzięci. Mają gdzie postawić bezpiecznie kawę, by się nie oblać, gdzie zaplić i kiepować.
Opinia o nadwoziu:
szkoda, ze nie skłąda się tylna kanapa ale to w koncu samochód reprezentacyjny. Mógłby być chociaż w tylnym podłokietniku przeswit do wozenia nart. Za to narty bz problemu zmieszczą się w przestronnej kabine:) Jak na ten okres samochodów z USA wykonczenie i tak dobre.
Opinia o układzie jezdnym:
Buja, tak jak amerykański klasyk powinien ale nieco telepie się na małych wybojach

Średnie oceny BUICK PARK AVENUE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
7.5/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
5.0/10
Napęd
Elastyczność
9.0/10
Skrzynia biegów
7.5/10
Silnik
9.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
7.5/10
Przyspieszenie 80-120km
7.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
10.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
10.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
10.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
9.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.5/10
Elektronika
9.5/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
7.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Buick Park Avenue brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai Lantra.

Buick Park Avenue

Buick Park Avenue

Hyundai Lantra

Hyundai Lantra

Inne częste porównania:

Najciekawsza opinia użytkownika o Buicku Park Avenue

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 53

Buick Park Avenue 3800 Series II 215KM 1996r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Łowca spojrzeń - ale nie dla wiejskich blachar

Układ napędowy

Tym co planują kupić polecam silnik Seies II (od 1995 roku) dużo większa moc (215 lub 225 KM), Modele z lat 1990-1994 mają 175 KM - moim zdaniem nieco za mało. Silnik Series II nie pali więcej od Series I

Komfort

Kanapa na kółkach - 100 mozliwosci ustawienia fotrela ale zabrakło praktycznej regulacji odcinka lędźwiowego. Pasażerowie wniebowzięci. Mają gdzie postawić bezpiecznie kawę, by się nie oblać, gdzie zaplić i kiepować.

Nadwozie

szkoda, ze nie skłąda się tylna kanapa ale to w koncu samochód reprezentacyjny. Mógłby być chociaż w tylnym podłokietniku przeswit do wozenia nart. Za to narty bz problemu zmieszczą się w przestronnej kabine:) Jak na ten okres samochodów z USA wykonczenie i tak dobre.

Układ jezdny

Buja, tak jak amerykański klasyk powinien ale nieco telepie się na małych wybojach

Naprawy

tpowe części eksploatacyjne są w dość niskich cenach - czasy sciągania części 2 tygodnie i przepłacania 300% dawno minęły. Częsci nietypowe są w cenie ale mając dobry i uczciwy warsztat mozna sporo zaoszczedzić.

Wentylacja i ogrzewanie

Clmiatronic stara się być mądrzejszy od użytkownika. Prodyucent widocznie założył, że samochodem jeździć będzie debil, który nie potrafi sam skierować nawiewów.

Elektryka/elektronika

po amerykańsku odbajerzony

Zobacz również opinie:

Buick Park Avenue: sedan (limuzyna)

Buick Park Avenue: benzyna, benzyna+gaz

Buick Park Avenue: 3.8

Buick Park Avenue: 1996, 1992