Opinie o samochodach Buick Park Avenue
sedan
Liczba ocen: 4
Średnia ocena: 9.25/10
Buick Park Avenue spalanie (l/100km)
Oceny BUICKA PARK AVENUE
Buick Park Avenue GTS 3.8 II 204KM 1996r. 190 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia 3 biegowa plus masa auta oraz prosta myśl techniczna nie czynią go faworytem w sprincie. Jednak V6 i 204 Km pozwalają na poruszanie się bez kompleksów. Uważam że to odpowiednie zestrojenie na dane czasy. Sugeruje szukać auta z tym właśnie 204km silnikiem. Ekonomia i frajda z jazdy
Opinia o komforcie:
I tutaj amerykany zafundowali poczucie luksusu. Cała przyjemność poza wyglądem zaczyna się po zajęciu dowolnego miejsca w aucie.
Opinia o nadwoziu:
Najlepsza wersja ze skórzaną tapicerka. Dodatkowo każdy ma miejsce na swój kubek z napojem. A bagażnik zmieści więcej niż wygląda z zewnątrz.
Opinia o układzie jezdnym:
Długość auta to 5.3 wiec posiada wszelkie związane z tym problemy. Wersja GTS ma troszkę utwardzone zawieszenie wiec jest optymalna. Jednak to jest spory kawał auta
Buick Park Avenue 3.8 Series II 215KM 1996r. 180 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Tym co planują kupić polecam silnik Seies II (od 1995 roku) dużo większa moc (215 lub 225 KM), Modele z lat 1990-1994 mają 175 KM - moim zdaniem nieco za mało. Silnik Series II nie pali więcej od Series I
Opinia o komforcie:
Kanapa na kółkach - 100 mozliwosci ustawienia fotrela ale zabrakło praktycznej regulacji odcinka lędźwiowego. Pasażerowie wniebowzięci. Mają gdzie postawić bezpiecznie kawę, by się nie oblać, gdzie zaplić i kiepować.
Opinia o nadwoziu:
szkoda, ze nie skłąda się tylna kanapa ale to w koncu samochód reprezentacyjny. Mógłby być chociaż w tylnym podłokietniku przeswit do wozenia nart. Za to narty bz problemu zmieszczą się w przestronnej kabine:) Jak na ten okres samochodów z USA wykonczenie i tak dobre.
Opinia o układzie jezdnym:
Buja, tak jak amerykański klasyk powinien ale nieco telepie się na małych wybojach
Buick Park Avenue 3.8 V6 174KM 1992r. 190 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik b.elastyczny i praktycznie dla ucha nieslyszalny,skrzynia automat rewelacja
Opinia o komforcie:
byl to moj 4-ty sam.amerykanski ale ten przewyzsza wyciszeniem wnetrza wszyskie
Opinia o nadwoziu:
ciekawostka-auto rejestrowane na 6 osob (3 plus 3)miejsca full,w bagazniku mozna zmiescic 2 "pralki automatyczne",obicia welurowe nie do zdarcia,
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo miekki,przy wiekszych szybkosciach nieco wynosi z zakretu
Średnie oceny BUICK PARK AVENUE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Buick Park Avenue brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 407.
Inne częste porównania:
Najciekawsza opinia użytkownika o Buicku Park Avenue
użytkownik:
liczba głosów: 53
Buick Park Avenue 3800 Series II 215KM 1996r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Łowca spojrzeń - ale nie dla wiejskich blachar
Układ napędowy
Tym co planują kupić polecam silnik Seies II (od 1995 roku) dużo większa moc (215 lub 225 KM), Modele z lat 1990-1994 mają 175 KM - moim zdaniem nieco za mało. Silnik Series II nie pali więcej od Series I
Komfort
Kanapa na kółkach - 100 mozliwosci ustawienia fotrela ale zabrakło praktycznej regulacji odcinka lędźwiowego. Pasażerowie wniebowzięci. Mają gdzie postawić bezpiecznie kawę, by się nie oblać, gdzie zaplić i kiepować.
Nadwozie
szkoda, ze nie skłąda się tylna kanapa ale to w koncu samochód reprezentacyjny. Mógłby być chociaż w tylnym podłokietniku przeswit do wozenia nart. Za to narty bz problemu zmieszczą się w przestronnej kabine:) Jak na ten okres samochodów z USA wykonczenie i tak dobre.
Układ jezdny
Buja, tak jak amerykański klasyk powinien ale nieco telepie się na małych wybojach
Naprawy
tpowe części eksploatacyjne są w dość niskich cenach - czasy sciągania części 2 tygodnie i przepłacania 300% dawno minęły. Częsci nietypowe są w cenie ale mając dobry i uczciwy warsztat mozna sporo zaoszczedzić.
Wentylacja i ogrzewanie
Clmiatronic stara się być mądrzejszy od użytkownika. Prodyucent widocznie założył, że samochodem jeździć będzie debil, który nie potrafi sam skierować nawiewów.
Elektryka/elektronika
po amerykańsku odbajerzony
Zobacz również opinie:
Buick Park Avenue: sedan (limuzyna)
Buick Park Avenue: benzyna, benzyna+gaz
Buick Park Avenue: 3.8