Chevrolet Camaro opinie, oceny użytkowników, Chevrolet Camaro spalanie coupe (strona 1)

Opinie o samochodach Chevrolet Camaro

coupe

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 10.00/10

Chevrolet Camaro spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
30.95/-.--
-.--
trasa
13.75/-.--
-.--
cykl mieszany
19.00/-.--
-.--

Oceny CHEVROLETA CAMARO

Karol2008-08-13

Ogólna ocena:

10/10

najlepszy zakup w zyciu!
Opinia o układzie napędowym:
zapinam czwórkę - jadę przez miasta i wsie 40-50, wyjezdzam na autostrade, ciagne 150 czy 160 na tym samym biegu i nie musze jeszcze zmieniac. Silnik mocno niewysilony, wytrzymac moze i milion mil.
Opinia o komforcie:
resorowanie - jest sztywny most wiec komfort raczej sredni, czy to z obciazeniem czy bez. Ale ze to auto sportowe, to komfort wystarczajacy. Fotele tylne raczej symboliczne, ale wiozlem faceta 180 wzrostu w trasie 500km i przezyl. Jazda z kompletem pasazerow srednio, bo ci z przodu maja raj, a...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu bajka, z tylu ciasno. Ergonomia fantastyczna - lezy sie wygodnie w fotelu i nie trzeba sie garbic czy wychylac ani do kierownicy, ani do lewarka skrzyni biegow. Bagaznik ok. 300l, w aucie sportowym wystarczy. Mozliwosc aranzacji ogranicza sie do polozenia oparcia tylnich siedzen. ...
Opinia o układzie jezdnym:
Do parkowania auto wymaga nieco więcej miejsca niż kombiaki, do tego ma dlugie i grube drzwi wiec jak ktos zostawi 20cm odstepu to nawet nie uchyli drzwi. Hamulce za male jak na auto o tej masie. Wspomaganie - bajka. Trzymanie w zakretach na suchym bije na leb wiele aut.

Średnie oceny CHEVROLET CAMARO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
8.5/10
Hamulce
7.0/10
Parkowanie
2.5/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
10.0/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.0/10
Resorowanie z obciążeniem
5.5/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
3.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.0/10
Wyciszenie
8.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
3.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
5.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.5/10
Możliwość aranżacji
5.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
8.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.0/10
Elektronika
7.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
7.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chevrolet Camaro brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Ford Mustang.

Chevrolet Camaro

Chevrolet Camaro

Ford Mustang

Ford Mustang

Najciekawsza opinia użytkownika o Chevrolecie Camaro

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Karol

liczba głosów: 93

Chevrolet Camaro RS 5000 TBI 170KM 1989r. coupe

Ocena ogólna

najlepszy zakup w zyciu!

Układ napędowy

zapinam czwórkę - jadę przez miasta i wsie 40-50, wyjezdzam na autostrade, ciagne 150 czy 160 na tym samym biegu i nie musze jeszcze zmieniac. Silnik mocno niewysilony, wytrzymac moze i milion mil.

Widoczność

Widocznosc swietna, parkuje sie na centymetry. Trudno sie jednak jezdzi po ciasnych uliczkach bo zeby cos zobaczyc na boki, trzeba wysunac dwumetrowa maske.

Komfort

resorowanie - jest sztywny most wiec komfort raczej sredni, czy to z obciazeniem czy bez. Ale ze to auto sportowe, to komfort wystarczajacy. Fotele tylne raczej symboliczne, ale wiozlem faceta 180 wzrostu w trasie 500km i przezyl. Jazda z kompletem pasazerow srednio, bo ci z przodu maja raj, a ci z tylu juz nie. Wyciszenie, gdy ma sie V8 pod maska jest wrecz zbedne (silnik brzmi przyjemnie i wystarczajaco glosno, dlatego dalem 10)

Nadwozie

Z przodu bajka, z tylu ciasno. Ergonomia fantastyczna - lezy sie wygodnie w fotelu i nie trzeba sie garbic czy wychylac ani do kierownicy, ani do lewarka skrzyni biegow. Bagaznik ok. 300l, w aucie sportowym wystarczy. Mozliwosc aranzacji ogranicza sie do polozenia oparcia tylnich siedzen. Karoseria ocynkowana, po 18 latach niewielkie wypryski rdzy w miejscach glebokiego uszkodzenia lakieru.

Układ jezdny

Do parkowania auto wymaga nieco więcej miejsca niż kombiaki, do tego ma dlugie i grube drzwi wiec jak ktos zostawi 20cm odstepu to nawet nie uchyli drzwi. Hamulce za male jak na auto o tej masie. Wspomaganie - bajka. Trzymanie w zakretach na suchym bije na leb wiele aut.

Naprawy

Psuja sie drobiazgi, ale na dlugo przed zepsuciem sie daje sie zauwazyc tego symptomy. Wiele rzeczy mozna naprawic samemu.

Wentylacja i ogrzewanie

Po zdjeciu paneli dachowych wentylacja wywiewa wszystko lacznie z bagazami. Bez zdejmowania dachu pasazerowie z tylu moga sie czuc pod wzgledem ogrzewania czy chlodzenia nieco poszkodowani.

Elektryka/elektronika

Wiadomo, wiek robi swoje. Ale uklad elektryczny nie jest trudny do opanowania, schematy sa latwo dostepne.

Zobacz również opinie:

Chevrolet Camaro: coupe, roadster

Chevrolet Camaro: benzyna

Chevrolet Camaro: 3.6, 5.0, 6.2

Chevrolet Camaro: 2010, 2009, 1989