Chevrolet Captiva opinie, oceny użytkowników, Chevrolet Captiva spalanie diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Chevrolet Captiva

diesel

Liczba ocen: 8

Średnia ocena: 8.38/10

Chevrolet Captiva spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
11.44
trasa
-.--/-.--
8.46
cykl mieszany
-.--/-.--
9.26

Oceny CHEVROLETA CAPTIVA

JAN2012-03-06

Ogólna ocena:

9/10

AUTO DUŻE, KOMFORTOWE I EKONOMICZNE. ELEKTRONIKA I GADŻETY WYMAGAJA POPRAWY JAKOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI. CHEVROLET POWINIEN POŁYŻYĆ NACISK NA JAKOŚC ELEKTRONIKI I DOPRACOWAĆ DETALE ZAMIAST INSTALOWAĆ MASĘ NIE DOKOŃCA DOPRACOWANYCH GADŻETÓW. SAMOCHÓD Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA. JEDNAK PRZED W...
Opinia o układzie napędowym:
TURBO DZIURA MOCNO ODCZUWALNA. W AUTOMACIE SPORE OPÓŹNIENIE PODCZAS RUSZANIA ZE SKRZYŻOWANIA ALE EFEKT PODOBNY W LAND ROVERZE KTÓREGO CENA JEST 3 KROTNIE WYŻSZA. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH SILNIK PRACUJE DYNAMICZNIE. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW PRZEŁĄCZA PŁYNNIE. PRACA SKRZYNI IDENTYCZ...
Opinia o komforcie:
AUTO TWARDE ALE KOMFORTOWE. AKTYWNE TYLNE ZAWIESZENIE REWELACYJNIE DZIAŁA PRZY WIEKSZYM OBCIĄŻENIU. NIEMA RÓŻNICY PROWADZENIA OBCIĄŻONEJ CZY PUSTEJ CAPTIVY. SAMOCHÓD 7 OSOBOWY. OSTANI RZĄD DLA DZIECI LUB KOREAŃCZYKÓW:)
Opinia o nadwoziu:
DUŻY I KOMFORTOWY SAMOCHÓD. WART SWOJEJ CENY. PRZESTRZEŃ BAGAŻNIKA DOŚĆ SPORA. WADĄ JEST MAŁY PRZEŚWIT PODWOZIA JAK NA SUV'A.
Opinia o układzie jezdnym:
PRZY WIĘKSZEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA TARCZE PO PARU GODZINACH POKRYWAJĄ SIĘ RDZĄ. POWODUJE TO PRZYWIERANIE KLOCKÓW DO TARCZ I BLOKOWANIE KÓŁ. EFEKTEM JEST PROBLEM Z RUSZENIEM NP PO CAŁODNIOWYM POSTOJU. SZCZEGÓLNIE ODCZUWALNE GDY PIERWSZE MUSIMY WYCOFAĆ SAMOCHODEM. sAMOCHÓD JEST SŁABY NA ...

2011-03-14

Ogólna ocena:

8/10

bardzo dobry suv, jakość w stosunku do ceny bardzo dobrze wypada,jeżeli gadżetom nie przeszkadza marka chevroleta to będzie to rozsądny wybór, trzeba pamiętać że opel antara to to samo ale inna cena innymi słowy dopóki będzie klient markowy to i bedzie markowa cena
Opinia o układzie napędowym:
samochó jest delikatnie za słaby, jednakże do spokojnej jazdy zupełnie wystarczy
Opinia o komforcie:
warunki komfortowe, jednakże jazda powyżej 130 km/h staje się probemem z powodu wyczuwalnej głośności, zdecydowanie za mało miejsca z tyłu auta
Opinia o nadwoziu:
zbyt słaba jakośc materiałów, wnętrze jest obszerne ale tył nie rozpieszcza, dostepne są 3 gniazda na zapalniczki ilość zchowków zupełnie wystarczająca, bagażnik jest obszerny pełen schowków i idealny do załadowania
Opinia o układzie jezdnym:
samochód bardzo dobrze się prowadzi jednak jego hamulce to nieporozumienie

Krzysztof2010-11-29

Ogólna ocena:

10/10

Zachęcam do kupna tego samochodu. Miałem do wyboru inne samochody tej klasy. testowałem przed zakupem różne ( Kia spotrage, Sorento, Toyotę RAV 4, BMW X3 i jeszcze kilka innych). Cena, wykończenie i niezawodność Captivy przemawiała za kupnem!!!
Opinia o układzie napędowym:
bez zastrzeżeń
Opinia o komforcie:
Auto bardzo komfortowe.
Opinia o nadwoziu:
Auto super.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo dobrze. Spalanie w normie, uwzględniając masę i wielkość samochodu. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam Captivę. Cena jest bardzo dobra.

2011-02-12

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie jezdnym:
Mam dobrą opinię o captivie, minus to brak czujników parkowania z przodu i spalanie, ciężko zejść pon.10 litrów. Reszta rewelka.

Kazimierz2011-09-23

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Super autko. Spalanie w mieście (Warszawa) 8,5 - 9,0 l. w trasie 7,5
Opinia o komforcie:
Super jazda jak w limuzynie. Napęd 4x4 dobry na zimę

Średnie oceny CHEVROLET CAPTIVA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
62.50%
głosów 5
Raczej tak
25.00%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
12.50%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.1/10
Układ kierowniczy
8.6/10
Hamulce
7.8/10
Parkowanie
8.4/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
7.6/10
Przyspieszenie 80-120km
7.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
8.1/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.1/10
Wyciszenie
8.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
8.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
8.8/10
Karoseria
9.1/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
8.8/10
Widoczność w lusterkach
9.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.3/10
Elektronika
8.8/10
Naprawy
Niezawodność
8.1/10
Koszty napraw
7.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
4
Wnętrze
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
3
Spalanie
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chevrolet Captiva brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Opel Antara.

Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

Opel Antara

Opel Antara

Najciekawsza opinia użytkownika o Chevrolecie Captiva

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: JAN

liczba głosów: 67

Chevrolet Captiva LT HIGH 2000 TURBO DIESEL 150KM 2010r. terenowy

Ocena ogólna

AUTO DUŻE, KOMFORTOWE I EKONOMICZNE. ELEKTRONIKA I GADŻETY WYMAGAJA POPRAWY JAKOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI. CHEVROLET POWINIEN POŁYŻYĆ NACISK NA JAKOŚC ELEKTRONIKI I DOPRACOWAĆ DETALE ZAMIAST INSTALOWAĆ MASĘ NIE DOKOŃCA DOPRACOWANYCH GADŻETÓW. SAMOCHÓD Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA. JEDNAK PRZED WJECHANIEM W NIECO GŁĘBSZY ŚNIEG NALEŻY DOKŁADNIE PRZEMYŚLEĆ ZAMIAR. NAPĘD DOSC KIEPSKO ROZWIĄZANY. DZIAŁA NA ZASADZIE PRZYCHAMOWANIA UŚLIZGUJĄCEGO SIE KOŁA.PRZYCHAMOWANIE JEST KRÓTKIE ALE PRAWIE MAKSYMALNE A NIE PROPORCJONALNE DO PRZYCZEPNOŚCI. W EFEKCIE SAM SYSTEM JEST W STANIE TAK SKUTECZNIE WYCHAMOWAĆ SAMOCHÓD ŻE SIĘ ZAKOPIEMY. DRUGI PROBLEM TO MAŁY PRZEŚWIT JAK NA SUVA I PLSTYKI OSŁANIAJĄCE OD SPODU SILNIK. W EFEKCIE NIEDUŻA GÓRKA I 5CM ŚNIEGU TO JUZ WIELKIE WYZWANIE. TEJ ZIMY 2 RAZY NIE WJECHAŁEM DO DOMU Z LEKKA PRZYCZEPĄ A W POZOSTAŁYCH WYPADKACH NAWET NIE PRÓBOWAŁEM PRZED DOKŁADNYM ODSNIEŻENIEM 45M LEKKO NACHYLONEGO PODJAZDU. DODAM TYLKO ŻE JEEPEM MI SIE TO NIE ZDARZYŁO. WJEŻDŻAŁEM NAWET PO ŚNIEGU PO KOLANA. ŻONA JEŻDZI MAŁĄ OSOBÓWKĄ I TEŻ NIE WJECHAŁA DA RAZY ALE AUTO MA NAPĘD TYLKO NA JEDNĄ OŚ. PO WYŁĄCZENIU KONTROLI TRAKCJI NAPĘD JESZCZE GORZEJ DZIAŁA PONIEWAŻ NIEMA ŻADNEJ KONTROLI I CZSEM KRĘCI SIĘ TYLKO 1 KOŁO KTÓRE MA NAJMNIEJSZĄ PRZYCZEPNOŚĆ.

Układ napędowy

TURBO DZIURA MOCNO ODCZUWALNA. W AUTOMACIE SPORE OPÓŹNIENIE PODCZAS RUSZANIA ZE SKRZYŻOWANIA ALE EFEKT PODOBNY W LAND ROVERZE KTÓREGO CENA JEST 3 KROTNIE WYŻSZA. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH SILNIK PRACUJE DYNAMICZNIE. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW PRZEŁĄCZA PŁYNNIE. PRACA SKRZYNI IDENTYCZNA JAK W LAND ROWERZE I JEEPIE GR CHEROKEE

Widoczność

GRUBE SŁUPKI I MAŁE TYLNE OKNO MOCNO OGRANICZAJA POLE WIDZENIA. nASZCZĘSCIE SAMOCHÓD WYPOSAŻONO W DUŻE LUSTERKA ZEWNĘTRZNE, CZUJNIKI PARKOWANIA I KAMERĘ. JEST OK

Komfort

AUTO TWARDE ALE KOMFORTOWE. AKTYWNE TYLNE ZAWIESZENIE REWELACYJNIE DZIAŁA PRZY WIEKSZYM OBCIĄŻENIU. NIEMA RÓŻNICY PROWADZENIA OBCIĄŻONEJ CZY PUSTEJ CAPTIVY. SAMOCHÓD 7 OSOBOWY. OSTANI RZĄD DLA DZIECI LUB KOREAŃCZYKÓW:)

Nadwozie

DUŻY I KOMFORTOWY SAMOCHÓD. WART SWOJEJ CENY. PRZESTRZEŃ BAGAŻNIKA DOŚĆ SPORA. WADĄ JEST MAŁY PRZEŚWIT PODWOZIA JAK NA SUV'A.

Układ jezdny

PRZY WIĘKSZEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA TARCZE PO PARU GODZINACH POKRYWAJĄ SIĘ RDZĄ. POWODUJE TO PRZYWIERANIE KLOCKÓW DO TARCZ I BLOKOWANIE KÓŁ. EFEKTEM JEST PROBLEM Z RUSZENIEM NP PO CAŁODNIOWYM POSTOJU. SZCZEGÓLNIE ODCZUWALNE GDY PIERWSZE MUSIMY WYCOFAĆ SAMOCHODEM. sAMOCHÓD JEST SŁABY NA WSTECZNYM BIEGU. PO RUSZENIU Z MIEJSCA TARCZE PRZECIERAJĄ SIĘ I PROBLEM USTĘPUJE.

Naprawy

KIEPSKI SERWIS OPEL/CHEVROLET LUB NA TAKI JA TRAFIŁEM. ZAMIAST SZUKAĆ ROZWIĄZANIA PROBLEMU PROFESJONALNIE "WCISKAJĄ" KIT. NIESTETY ŹLE TRAFILI ALE CZASEM I JA JESTEM BEZRADNY NA ICH ODPOWIEDZI. PRZYKŁAD: BLOKOWANIE SIĘ CHAMULCÓW W CZASIE WILGOTNEJ TEMPERATURY JEST SPOWODOWANE PRZEZ SYSTEM ASYSTENTA RUSZANIA POD GÓRĘ KIEDY SAMOCHÓD JEST ZAPARKOWANY NA POCHYŁYM TERENIE. RZECZ W TYM ŻE TEN SAMOCHÓD NIE POSIADA ASYSTENTA RUSZANIA POD GÓRĘ. SYSTEM POJAWIŁ SIĘW NOWSZYCH MODELACH. INNY PRZYKŁAD TO ZAPALENIE SIE KONTROLKI JAKOŚCI OLEJU 1500KM I NIECAŁY MIESIĄC PO WYMIANIE OLEJU W ASO. ODPOWIEDŹ DUŻO JEŻDZONE PO MIEŚCIE I OLEJ NAPĘDOWY W CZASIE PRÓBY PRZEPALANIA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH SPŁYNOŁ DO OLEJU ROZRZEDZAJĄC GO. RZECZ W TYM ŻE SAMOCHÓD BYŁ EKSPLOATOWANY W TRASIE I TO NOCĄ CZYLI NIEPRZECIĄZONY KORKAMI I POWOLNĄ JAZDĄ NA CO MAM DOWODY W POSTACI FAKTUR ZE STACJI PALIW MOCNO ODDALONYCH OD MIEJSCA ZAMIESZKANIA. Z TĄD TEZ TAKI PRZEBIEG W KRÓTKIM CZASIE. PO MAŁYM MIEŚCIE RACZEJ TRUDNO PRZEJECHAĆ 1500KM W NIECAŁY MIESIĄC

Wentylacja i ogrzewanie

AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA I OGRZEWANIE BARDZO WYDAJNE ALE NIEPRECYZYJNE. USTAWIENIE TEMPERATURY 22 NIE OZNACZA TAKIEJ TEMPERATURY W KABINIE. TEMPERATURA JEST ZREGUŁY ZNACZNIE WYŻSZA. JA JADĄC W TRASĘ MUSZĘ MIEĆ USTAWIONE NIE WIECEJ NIŻ 19,5 STOPNIA. WEWNĄTRZ JEST GRUBO PONAD 22. W W/W SAMOCHODACH INNYCH MAREK NIEMA TEGO PROBLEMU

Elektryka/elektronika

DO TEJ PORY WYMIENIAŁEM. ZEGAR, CZUJNIKI PARKOWANIA I OPROGRAMOWANIE NAWIGACJI. NAWIGACJA W CAPTIVIE TO TOTALNY BADZIEW. ŁATWIEJ SIĘ Z NIĄ ZGUBIĆ NIZ ZNALEŻĆ WŁAŚCIWĄ DROGĘ. URYWANE KOMUNIKATY, NIEPRECYZYJNE MAPY. PROWADZENIE SKRÓTAMI CZASEM POD PRĄD. BRAK MOŻLIWOŚCI WGRANIA ALTERNATYWNYCH MAP. SAMOCHÓD MA SPORO ELEKTRONICZNYCH GADŻETÓW ALE WIĘKSZOŚĆ MOCNO NIEDOPRACOWANYCH. MONITOR JEST TYLKO NAWIGACJĄ I MONITOREM KAMERY COFANIA ZAMIAST STANOWIĆ CENTRUM INFORMACJI O SAMOCHODZIE. LUSTERKO MONOCHROMATYCZNE TYLKO WEWNĘTRZNE. SYSTEM AUTOMATYCZNYCH WYCIERACZEK DZIAŁA JAK SAM CHCE. CZASEM ZAŁĄCZA WYCIERACZNI NA PRAWIE SUCHEJ SZYBIE A INNYM RAZEM Z MOCNYM OPÓŹNIENIEM ZAŁĄCZA WYCIERACZKI PRZY MOCNO MOKREJ SZYBIE. WYCIERACZKA TYLNEJ SZYBY KTÓRA POWINNA ZAŁĄCZAC SIĘ PRZY PRACUJACYCH PRZEDNICH WYCIERACZKACH PO WŁĄCZENIU BIEGU WSTECZNEGO CZAEM SIĘ WŁĄCZY A CZASEM NIE. BRAK MOŻLIWOŚCI ZMIANY OPCJI W OPROGRAMOWANIU. KONIECZNOŚĆ WYMIANY CAŁEGO OPROGRAMOWANIA Z WYBRANYMI OPCJAMI. ABY WYŁĄCZYĆ ZAŁĄCZANIE PRZEDNICH REFLEKTORÓW W DZIEŃ WRAZ Z URUCHOMIENIEM SAMOCHODU DEALER METODĄ PRÓB I BŁEDÓW WGRYWAŁ RÓŻNE OPROGRAMOWANIE. ZAJĘLO TO OKOŁO 6 GODZIN.

Zobacz również opinie:

Chevrolet Captiva: terenowy, van

Chevrolet Captiva: olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chevrolet Captiva: 2.0, 2.2, 2.4

Chevrolet Captiva: 2013, 2010, 2008, 2007, 2006