Chevrolet Captiva opinie, oceny użytkowników, Chevrolet Captiva spalanie terenowy (strona 1)

Opinie o samochodach Chevrolet Captiva

terenowy

Liczba ocen: 8

Średnia ocena: 7.50/10

Chevrolet Captiva spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.00/15.00
9.75
trasa
9.50/11.00
8.15
cykl mieszany
12.00/13.00
9.15

Oceny CHEVROLETA CAPTIVA

JAN2012-03-06

Ogólna ocena:

9/10

AUTO DUŻE, KOMFORTOWE I EKONOMICZNE. ELEKTRONIKA I GADŻETY WYMAGAJA POPRAWY JAKOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI. CHEVROLET POWINIEN POŁYŻYĆ NACISK NA JAKOŚC ELEKTRONIKI I DOPRACOWAĆ DETALE ZAMIAST INSTALOWAĆ MASĘ NIE DOKOŃCA DOPRACOWANYCH GADŻETÓW. SAMOCHÓD Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA. JEDNAK PRZED W...
Opinia o układzie napędowym:
TURBO DZIURA MOCNO ODCZUWALNA. W AUTOMACIE SPORE OPÓŹNIENIE PODCZAS RUSZANIA ZE SKRZYŻOWANIA ALE EFEKT PODOBNY W LAND ROVERZE KTÓREGO CENA JEST 3 KROTNIE WYŻSZA. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH SILNIK PRACUJE DYNAMICZNIE. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW PRZEŁĄCZA PŁYNNIE. PRACA SKRZYNI IDENTYCZ...
Opinia o komforcie:
AUTO TWARDE ALE KOMFORTOWE. AKTYWNE TYLNE ZAWIESZENIE REWELACYJNIE DZIAŁA PRZY WIEKSZYM OBCIĄŻENIU. NIEMA RÓŻNICY PROWADZENIA OBCIĄŻONEJ CZY PUSTEJ CAPTIVY. SAMOCHÓD 7 OSOBOWY. OSTANI RZĄD DLA DZIECI LUB KOREAŃCZYKÓW:)
Opinia o nadwoziu:
DUŻY I KOMFORTOWY SAMOCHÓD. WART SWOJEJ CENY. PRZESTRZEŃ BAGAŻNIKA DOŚĆ SPORA. WADĄ JEST MAŁY PRZEŚWIT PODWOZIA JAK NA SUV'A.
Opinia o układzie jezdnym:
PRZY WIĘKSZEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA TARCZE PO PARU GODZINACH POKRYWAJĄ SIĘ RDZĄ. POWODUJE TO PRZYWIERANIE KLOCKÓW DO TARCZ I BLOKOWANIE KÓŁ. EFEKTEM JEST PROBLEM Z RUSZENIEM NP PO CAŁODNIOWYM POSTOJU. SZCZEGÓLNIE ODCZUWALNE GDY PIERWSZE MUSIMY WYCOFAĆ SAMOCHODEM. sAMOCHÓD JEST SŁABY NA ...

2008-02-10

Ogólna ocena:

9/10

Na gwarancji wymieniono centralkę alarmu, po prostu rozładowywała akumulator. Wymieniono w ciągu 4 dni od daty zgłoszenia, dodam gwarancja na 3 lata bez limitu kilometrów!
Opinia o układzie napędowym:
Silnik \\"ok\\", ale przydał by się taki minimum 2,5 ze 180 koni ( oczywiście V6 lub R5.
Opinia o komforcie:
Jazda naprawdę miła, dużo miejsca i dużo praktycznych schowków, osoby siedzące z tyłu mają dużo miejsca na nogi, a kanapę tylną można regulować, nie tak jak w bublowatym VW TIGUAN za 150tyś/zł kupuję się Golfa V PLUS na dużych kołach dla wzrostu Azjaty.
Opinia o nadwoziu:
Wykończenie i ergonomia jest w porządku, brakuje jedynie regulacji poziomej kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto jak na \\"koreańczyka\\" świetnie wykończone, jakość tworzyw imponuje, no i wyposażenie w stosunku do ceny i wielkości.

Krzysztof2010-11-29

Ogólna ocena:

10/10

Zachęcam do kupna tego samochodu. Miałem do wyboru inne samochody tej klasy. testowałem przed zakupem różne ( Kia spotrage, Sorento, Toyotę RAV 4, BMW X3 i jeszcze kilka innych). Cena, wykończenie i niezawodność Captivy przemawiała za kupnem!!!
Opinia o układzie napędowym:
bez zastrzeżeń
Opinia o komforcie:
Auto bardzo komfortowe.
Opinia o nadwoziu:
Auto super.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo dobrze. Spalanie w normie, uwzględniając masę i wielkość samochodu. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam Captivę. Cena jest bardzo dobra.

2009-05-15

Ogólna ocena:

7/10

Trzeszczące plastkiki wewnątrz samochodu
Opinia o układzie napędowym:
Poprawna praca silnika. Cichy ale jak na takie auto przydało by się mnimum 150KM
Opinia o komforcie:
Auto jest bardzo twarde. Mam siedzenia skórzane ale są źle wyprofilowane mało wygodne i bardzo twarde.
Opinia o nadwoziu:
Jakość materiałów i wykończenie pozostawia wiele do życzenia ale w końcu po tej marce jasię wiele nie spodziewałem. Jak na ta klasę jest dużo miejsca
Opinia o układzie jezdnym:
Polecam czujniki parkowania dla tak dużego auta. Pole widzenia ograniczone.

2009-04-29

Ogólna ocena:

4/10


Opinia o nadwoziu:
Po roku użytkowania pojawiły się ogniska rdzy na tylnej klapie
Opinia o układzie jezdnym:
Z parkowaniem mały problem. Słaby skręt.

Średnie oceny CHEVROLET CAPTIVA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
50.00%
głosów 4
Raczej tak
12.50%
głosów 1
Trudno powiedzieć
12.50%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
25.00%
głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
7.8/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
7.3/10
Silnik
7.8/10
Przyspieszenie 0-100km
6.6/10
Przyspieszenie 60-120km
6.9/10
Przyspieszenie 80-120km
6.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.6/10
Resorowanie z obciążeniem
7.9/10
Fotele przednie
7.9/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.0/10
Wyciszenie
8.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.1/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.4/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
7.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
9.1/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.8/10
Elektronika
6.0/10
Naprawy
Niezawodność
5.5/10
Koszty napraw
5.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
3
Inne
1
Wnętrze
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
2
Komfort jazdy
1
Inne
1
Spalanie
1
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chevrolet Captiva brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Opel Antara.

Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

Opel Antara

Opel Antara

Najciekawsza opinia użytkownika o Chevrolecie Captiva

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: JAN

liczba głosów: 99

Chevrolet Captiva LT HIGH 2000 TURBO DIESEL 150KM 2010r. terenowy

Ocena ogólna

AUTO DUŻE, KOMFORTOWE I EKONOMICZNE. ELEKTRONIKA I GADŻETY WYMAGAJA POPRAWY JAKOŚCI I FUNKCJONALNOŚCI. CHEVROLET POWINIEN POŁYŻYĆ NACISK NA JAKOŚC ELEKTRONIKI I DOPRACOWAĆ DETALE ZAMIAST INSTALOWAĆ MASĘ NIE DOKOŃCA DOPRACOWANYCH GADŻETÓW. SAMOCHÓD Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA. JEDNAK PRZED WJECHANIEM W NIECO GŁĘBSZY ŚNIEG NALEŻY DOKŁADNIE PRZEMYŚLEĆ ZAMIAR. NAPĘD DOSC KIEPSKO ROZWIĄZANY. DZIAŁA NA ZASADZIE PRZYCHAMOWANIA UŚLIZGUJĄCEGO SIE KOŁA.PRZYCHAMOWANIE JEST KRÓTKIE ALE PRAWIE MAKSYMALNE A NIE PROPORCJONALNE DO PRZYCZEPNOŚCI. W EFEKCIE SAM SYSTEM JEST W STANIE TAK SKUTECZNIE WYCHAMOWAĆ SAMOCHÓD ŻE SIĘ ZAKOPIEMY. DRUGI PROBLEM TO MAŁY PRZEŚWIT JAK NA SUVA I PLSTYKI OSŁANIAJĄCE OD SPODU SILNIK. W EFEKCIE NIEDUŻA GÓRKA I 5CM ŚNIEGU TO JUZ WIELKIE WYZWANIE. TEJ ZIMY 2 RAZY NIE WJECHAŁEM DO DOMU Z LEKKA PRZYCZEPĄ A W POZOSTAŁYCH WYPADKACH NAWET NIE PRÓBOWAŁEM PRZED DOKŁADNYM ODSNIEŻENIEM 45M LEKKO NACHYLONEGO PODJAZDU. DODAM TYLKO ŻE JEEPEM MI SIE TO NIE ZDARZYŁO. WJEŻDŻAŁEM NAWET PO ŚNIEGU PO KOLANA. ŻONA JEŻDZI MAŁĄ OSOBÓWKĄ I TEŻ NIE WJECHAŁA DA RAZY ALE AUTO MA NAPĘD TYLKO NA JEDNĄ OŚ. PO WYŁĄCZENIU KONTROLI TRAKCJI NAPĘD JESZCZE GORZEJ DZIAŁA PONIEWAŻ NIEMA ŻADNEJ KONTROLI I CZSEM KRĘCI SIĘ TYLKO 1 KOŁO KTÓRE MA NAJMNIEJSZĄ PRZYCZEPNOŚĆ.

Układ napędowy

TURBO DZIURA MOCNO ODCZUWALNA. W AUTOMACIE SPORE OPÓŹNIENIE PODCZAS RUSZANIA ZE SKRZYŻOWANIA ALE EFEKT PODOBNY W LAND ROVERZE KTÓREGO CENA JEST 3 KROTNIE WYŻSZA. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH SILNIK PRACUJE DYNAMICZNIE. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW PRZEŁĄCZA PŁYNNIE. PRACA SKRZYNI IDENTYCZNA JAK W LAND ROWERZE I JEEPIE GR CHEROKEE

Widoczność

GRUBE SŁUPKI I MAŁE TYLNE OKNO MOCNO OGRANICZAJA POLE WIDZENIA. nASZCZĘSCIE SAMOCHÓD WYPOSAŻONO W DUŻE LUSTERKA ZEWNĘTRZNE, CZUJNIKI PARKOWANIA I KAMERĘ. JEST OK

Komfort

AUTO TWARDE ALE KOMFORTOWE. AKTYWNE TYLNE ZAWIESZENIE REWELACYJNIE DZIAŁA PRZY WIEKSZYM OBCIĄŻENIU. NIEMA RÓŻNICY PROWADZENIA OBCIĄŻONEJ CZY PUSTEJ CAPTIVY. SAMOCHÓD 7 OSOBOWY. OSTANI RZĄD DLA DZIECI LUB KOREAŃCZYKÓW:)

Nadwozie

DUŻY I KOMFORTOWY SAMOCHÓD. WART SWOJEJ CENY. PRZESTRZEŃ BAGAŻNIKA DOŚĆ SPORA. WADĄ JEST MAŁY PRZEŚWIT PODWOZIA JAK NA SUV'A.

Układ jezdny

PRZY WIĘKSZEJ WILGOTNOŚCI POWIETRZA TARCZE PO PARU GODZINACH POKRYWAJĄ SIĘ RDZĄ. POWODUJE TO PRZYWIERANIE KLOCKÓW DO TARCZ I BLOKOWANIE KÓŁ. EFEKTEM JEST PROBLEM Z RUSZENIEM NP PO CAŁODNIOWYM POSTOJU. SZCZEGÓLNIE ODCZUWALNE GDY PIERWSZE MUSIMY WYCOFAĆ SAMOCHODEM. sAMOCHÓD JEST SŁABY NA WSTECZNYM BIEGU. PO RUSZENIU Z MIEJSCA TARCZE PRZECIERAJĄ SIĘ I PROBLEM USTĘPUJE.

Naprawy

KIEPSKI SERWIS OPEL/CHEVROLET LUB NA TAKI JA TRAFIŁEM. ZAMIAST SZUKAĆ ROZWIĄZANIA PROBLEMU PROFESJONALNIE "WCISKAJĄ" KIT. NIESTETY ŹLE TRAFILI ALE CZASEM I JA JESTEM BEZRADNY NA ICH ODPOWIEDZI. PRZYKŁAD: BLOKOWANIE SIĘ CHAMULCÓW W CZASIE WILGOTNEJ TEMPERATURY JEST SPOWODOWANE PRZEZ SYSTEM ASYSTENTA RUSZANIA POD GÓRĘ KIEDY SAMOCHÓD JEST ZAPARKOWANY NA POCHYŁYM TERENIE. RZECZ W TYM ŻE TEN SAMOCHÓD NIE POSIADA ASYSTENTA RUSZANIA POD GÓRĘ. SYSTEM POJAWIŁ SIĘW NOWSZYCH MODELACH. INNY PRZYKŁAD TO ZAPALENIE SIE KONTROLKI JAKOŚCI OLEJU 1500KM I NIECAŁY MIESIĄC PO WYMIANIE OLEJU W ASO. ODPOWIEDŹ DUŻO JEŻDZONE PO MIEŚCIE I OLEJ NAPĘDOWY W CZASIE PRÓBY PRZEPALANIA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH SPŁYNOŁ DO OLEJU ROZRZEDZAJĄC GO. RZECZ W TYM ŻE SAMOCHÓD BYŁ EKSPLOATOWANY W TRASIE I TO NOCĄ CZYLI NIEPRZECIĄZONY KORKAMI I POWOLNĄ JAZDĄ NA CO MAM DOWODY W POSTACI FAKTUR ZE STACJI PALIW MOCNO ODDALONYCH OD MIEJSCA ZAMIESZKANIA. Z TĄD TEZ TAKI PRZEBIEG W KRÓTKIM CZASIE. PO MAŁYM MIEŚCIE RACZEJ TRUDNO PRZEJECHAĆ 1500KM W NIECAŁY MIESIĄC

Wentylacja i ogrzewanie

AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA I OGRZEWANIE BARDZO WYDAJNE ALE NIEPRECYZYJNE. USTAWIENIE TEMPERATURY 22 NIE OZNACZA TAKIEJ TEMPERATURY W KABINIE. TEMPERATURA JEST ZREGUŁY ZNACZNIE WYŻSZA. JA JADĄC W TRASĘ MUSZĘ MIEĆ USTAWIONE NIE WIECEJ NIŻ 19,5 STOPNIA. WEWNĄTRZ JEST GRUBO PONAD 22. W W/W SAMOCHODACH INNYCH MAREK NIEMA TEGO PROBLEMU

Elektryka/elektronika

DO TEJ PORY WYMIENIAŁEM. ZEGAR, CZUJNIKI PARKOWANIA I OPROGRAMOWANIE NAWIGACJI. NAWIGACJA W CAPTIVIE TO TOTALNY BADZIEW. ŁATWIEJ SIĘ Z NIĄ ZGUBIĆ NIZ ZNALEŻĆ WŁAŚCIWĄ DROGĘ. URYWANE KOMUNIKATY, NIEPRECYZYJNE MAPY. PROWADZENIE SKRÓTAMI CZASEM POD PRĄD. BRAK MOŻLIWOŚCI WGRANIA ALTERNATYWNYCH MAP. SAMOCHÓD MA SPORO ELEKTRONICZNYCH GADŻETÓW ALE WIĘKSZOŚĆ MOCNO NIEDOPRACOWANYCH. MONITOR JEST TYLKO NAWIGACJĄ I MONITOREM KAMERY COFANIA ZAMIAST STANOWIĆ CENTRUM INFORMACJI O SAMOCHODZIE. LUSTERKO MONOCHROMATYCZNE TYLKO WEWNĘTRZNE. SYSTEM AUTOMATYCZNYCH WYCIERACZEK DZIAŁA JAK SAM CHCE. CZASEM ZAŁĄCZA WYCIERACZNI NA PRAWIE SUCHEJ SZYBIE A INNYM RAZEM Z MOCNYM OPÓŹNIENIEM ZAŁĄCZA WYCIERACZKI PRZY MOCNO MOKREJ SZYBIE. WYCIERACZKA TYLNEJ SZYBY KTÓRA POWINNA ZAŁĄCZAC SIĘ PRZY PRACUJACYCH PRZEDNICH WYCIERACZKACH PO WŁĄCZENIU BIEGU WSTECZNEGO CZAEM SIĘ WŁĄCZY A CZASEM NIE. BRAK MOŻLIWOŚCI ZMIANY OPCJI W OPROGRAMOWANIU. KONIECZNOŚĆ WYMIANY CAŁEGO OPROGRAMOWANIA Z WYBRANYMI OPCJAMI. ABY WYŁĄCZYĆ ZAŁĄCZANIE PRZEDNICH REFLEKTORÓW W DZIEŃ WRAZ Z URUCHOMIENIEM SAMOCHODU DEALER METODĄ PRÓB I BŁEDÓW WGRYWAŁ RÓŻNE OPROGRAMOWANIE. ZAJĘLO TO OKOŁO 6 GODZIN.

Zobacz również opinie:

Chevrolet Captiva: terenowy, van

Chevrolet Captiva: olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chevrolet Captiva: 2.0, 2.2, 2.4

Chevrolet Captiva: 2013, 2010, 2008, 2007, 2006