Opinie o samochodach Chevrolet G20
1995r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 8.00/10
Chevrolet G20 spalanie (l/100km)
Oceny CHEVROLETA G20
Chevrolet G20 SALONKA 4.3 190KM 1995r. 350 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Jak na niemalże trzy tonowca parametrami zachwyca, podtrafi fajnie "odejść" ale na benzynie, na gazie troche gorzej. trudno mówić o szybkiej jeździe licznik zamknąłem - 85 mil/h (ok 130 km/h). Co do skryni - przed remontem chodziła lepiej, teraz przerzuca przy wyższych obrotach ...
Opinia o komforcie:
Można w tym względzie rozpasać się w zachwytach miękko jak w autokarze, miękko cicho wygodnie - 4 fotele "lotnicze" powodują, że zapomina się o jeżdzie. Jeden mankament przy podjeżdzaniu pod krawężnik na "styk" kołysze trochę budę na boki - nie polecam tego manewr...
Opinia o nadwoziu:
2 metrowy samochód który ma 2 rzędy siedzeń po 2 fotele... no cóż tródno narzekać na brak miejsca. Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu z welurem a nie skurą. Tak - w United płaci się za brak skóry - ja już wiem czemu.
Opinia o układzie jezdnym:
Duże gabaryty samochodu wymuszają nowe umiejętności. Wspomaganie? W europie chyba nikt nie robi takiego. Napęd na tył pozwala przednie koła niemalże postawić w poprzek, przez co promień skrętu - bajka.
Średnie oceny CHEVROLET G20
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Chevrolet G20 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chevrolet Evanda.
Najciekawsza opinia użytkownika o Chevrolecie G20
użytkownik: Basta
liczba głosów: 76
Chevrolet G20 SALONKA 4300 190KM 1995r. van
Ocena ogólna
ach ta ekonomia... można powiedzieć pali 7/100 - siedem galonów na sto mil. ale coś za coś nie ma i jeszcze długo pewnie nie bedzie tak wygodnych i przyjemnych w jeździe samochodów jak stare amerykany.
Układ napędowy
Jak na niemalże trzy tonowca parametrami zachwyca, podtrafi fajnie "odejść" ale na benzynie, na gazie troche gorzej. trudno mówić o szybkiej jeździe licznik zamknąłem - 85 mil/h (ok 130 km/h). Co do skryni - przed remontem chodziła lepiej, teraz przerzuca przy wyższych obrotach gdy już nie ma takiej mocy.
Widoczność
olbrzymie lusterka - wielkie jaby z tira zdjęte i po jeszcze położone w poziomie. Kobieta moglaby bez wysiłku w nim pełen makijaż zrobić szyba przednia nie dzielona i m immo tego iż dużo mniejsza niż europejczykach nie ogranicza niczego. Boczna troche gorzej. z tyłu - cóż salonka - nie każdy z zewnątrz musi wszystko widzieć i firaneczki w oknach - jak ktoś chce oglądać widoki da rade.
Komfort
Można w tym względzie rozpasać się w zachwytach miękko jak w autokarze, miękko cicho wygodnie - 4 fotele "lotnicze" powodują, że zapomina się o jeżdzie. Jeden mankament przy podjeżdzaniu pod krawężnik na "styk" kołysze trochę budę na boki - nie polecam tego manewru.
Nadwozie
2 metrowy samochód który ma 2 rzędy siedzeń po 2 fotele... no cóż tródno narzekać na brak miejsca. Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu z welurem a nie skurą. Tak - w United płaci się za brak skóry - ja już wiem czemu.
Układ jezdny
Duże gabaryty samochodu wymuszają nowe umiejętności. Wspomaganie? W europie chyba nikt nie robi takiego. Napęd na tył pozwala przednie koła niemalże postawić w poprzek, przez co promień skrętu - bajka.
Wentylacja i ogrzewanie
odwieczny problem - z tego co wiem również innych posiadaczy amerykańców - klimatyzację trzeba nabijać co rok.westylacja - ok jak masz otwarte okno - do tyłu już nie dociera. Porównujac choćby z VW Mulivanem kolego - wielki plus dla VW
Sprawdź także:
Chevrolet G20 - ogłoszenia , Chevrolet - forum użytkowników, Chevrolet G20 - średnie ceny
Chevrolet - tapety na pulpit, Chevrolet - konfigurator felg, Chevrolet - tanie opony,