Chevrolet G20 opinie, oceny użytkowników, Chevrolet G20 spalanie 1995r. (strona 1)

Opinie o samochodach Chevrolet G20

1995r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 8.00/10

Chevrolet G20 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
24.50/24.50
-.--
trasa
16.50/16.50
-.--
cykl mieszany
20.00/20.00
-.--

Oceny CHEVROLETA G20

Basta2008-02-12

Ogólna ocena:

8/10

ach ta ekonomia... można powiedzieć pali 7/100 - siedem galonów na sto mil. ale coś za coś nie ma i jeszcze długo pewnie nie bedzie tak wygodnych i przyjemnych w jeździe samochodów jak stare amerykany.
Opinia o układzie napędowym:
Jak na niemalże trzy tonowca parametrami zachwyca, podtrafi fajnie "odejść" ale na benzynie, na gazie troche gorzej. trudno mówić o szybkiej jeździe licznik zamknąłem - 85 mil/h (ok 130 km/h). Co do skryni - przed remontem chodziła lepiej, teraz przerzuca przy wyższych obrotach ...
Opinia o komforcie:
Można w tym względzie rozpasać się w zachwytach miękko jak w autokarze, miękko cicho wygodnie - 4 fotele "lotnicze" powodują, że zapomina się o jeżdzie. Jeden mankament przy podjeżdzaniu pod krawężnik na "styk" kołysze trochę budę na boki - nie polecam tego manewr...
Opinia o nadwoziu:
2 metrowy samochód który ma 2 rzędy siedzeń po 2 fotele... no cóż tródno narzekać na brak miejsca. Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu z welurem a nie skurą. Tak - w United płaci się za brak skóry - ja już wiem czemu.
Opinia o układzie jezdnym:
Duże gabaryty samochodu wymuszają nowe umiejętności. Wspomaganie? W europie chyba nikt nie robi takiego. Napęd na tył pozwala przednie koła niemalże postawić w poprzek, przez co promień skrętu - bajka.

Średnie oceny CHEVROLET G20

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
100.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
5.0/10
Silnik
5.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
9.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
9.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
10.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10.0/10
Bagażnik
3.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
10.0/10
Możliwość aranżacji
10.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
3.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
6.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
0.0/10
Elektronika
0.0/10
Naprawy
Niezawodność
0.0/10
Koszty napraw
0.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chevrolet G20 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chevrolet Evanda.

Chevrolet G20

Chevrolet G20

Chevrolet Evanda

Chevrolet Evanda

Najciekawsza opinia użytkownika o Chevrolecie G20

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Basta

liczba głosów: 76

Chevrolet G20 SALONKA 4300 190KM 1995r. van

Ocena ogólna

ach ta ekonomia... można powiedzieć pali 7/100 - siedem galonów na sto mil. ale coś za coś nie ma i jeszcze długo pewnie nie bedzie tak wygodnych i przyjemnych w jeździe samochodów jak stare amerykany.

Układ napędowy

Jak na niemalże trzy tonowca parametrami zachwyca, podtrafi fajnie "odejść" ale na benzynie, na gazie troche gorzej. trudno mówić o szybkiej jeździe licznik zamknąłem - 85 mil/h (ok 130 km/h). Co do skryni - przed remontem chodziła lepiej, teraz przerzuca przy wyższych obrotach gdy już nie ma takiej mocy.

Widoczność

olbrzymie lusterka - wielkie jaby z tira zdjęte i po jeszcze położone w poziomie. Kobieta moglaby bez wysiłku w nim pełen makijaż zrobić szyba przednia nie dzielona i m immo tego iż dużo mniejsza niż europejczykach nie ogranicza niczego. Boczna troche gorzej. z tyłu - cóż salonka - nie każdy z zewnątrz musi wszystko widzieć i firaneczki w oknach - jak ktoś chce oglądać widoki da rade.

Komfort

Można w tym względzie rozpasać się w zachwytach miękko jak w autokarze, miękko cicho wygodnie - 4 fotele "lotnicze" powodują, że zapomina się o jeżdzie. Jeden mankament przy podjeżdzaniu pod krawężnik na "styk" kołysze trochę budę na boki - nie polecam tego manewru.

Nadwozie

2 metrowy samochód który ma 2 rzędy siedzeń po 2 fotele... no cóż tródno narzekać na brak miejsca. Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu z welurem a nie skurą. Tak - w United płaci się za brak skóry - ja już wiem czemu.

Układ jezdny

Duże gabaryty samochodu wymuszają nowe umiejętności. Wspomaganie? W europie chyba nikt nie robi takiego. Napęd na tył pozwala przednie koła niemalże postawić w poprzek, przez co promień skrętu - bajka.

Wentylacja i ogrzewanie

odwieczny problem - z tego co wiem również innych posiadaczy amerykańców - klimatyzację trzeba nabijać co rok.westylacja - ok jak masz otwarte okno - do tyłu już nie dociera. Porównujac choćby z VW Mulivanem kolego - wielki plus dla VW

Zobacz również opinie:

Chevrolet G20: van

Chevrolet G20: benzyna+gaz

Chevrolet G20: 4.3, 5.7

Chevrolet G20: 1995, 1989