Chrysler Sebring opinie, oceny użytkowników, Chrysler Sebring spalanie coupe (strona 1)

Opinie o samochodach Chrysler Sebring

coupe

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 8.00/10

Chrysler Sebring spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.50/13.50
-.--
trasa
8.50/10.00
-.--
cykl mieszany
10.00/13.00
-.--

Oceny CHRYSLERA SEBRING

2010-07-14

Ogólna ocena:

8/10

Jak przystało na Amerykana, wygodne duże coupe. Automatyczna skrzynia to rewelacja, zwłaszcza na naszych zatłoczonych ulicach. Sylwetka nawet na dzisiejsze czasy jest modna i przyciągająca uwagę.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo dynamiczny, V6 daje wystarczającą moc. 184 KM i automatyczna skrzynia dostarczają wiele radości podczas jazdy.
Opinia o komforcie:
Typowy Amerykan. Wygodny do pochłaniania kilometrów. Niestety, wersja Coupe nie jest przystosowana to przewozu więcej niż kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu. Tylne siedzenia spokojnie pomieszczą dorosłe osoby , jednak po około 100 km nie jest im już za wygodnie. Zawieszenie pracuje ...
Opinia o nadwoziu:
Jak już wspomniałem wcześniej, przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest w pełni wystarczająca. Wygoda i relaks. Pasażerom z tylu nie polecam długich tras. Wszystkie przełączniki są w zasięgu rąk a nawet palców kierowcy. Nie musimy skupiać się nad odnalezieniem np włączn...
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na Amerykana przystało, Duże, długie auto z Dużym promieniem skrętu. Zawracanie i parkowanie to duże wyzwanie jeśli ktoś nigdy takimi autkami nie jeździł. Początkującym kierowcom nie polecam.

Średnie oceny CHRYSLER SEBRING

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
100.00%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
5.0/10
Hamulce
7.0/10
Parkowanie
3.0/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
7.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.0/10
Przyspieszenie 60-120km
7.0/10
Przyspieszenie 80-120km
7.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.0/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
5.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
4.0/10
Widoczność w lusterkach
4.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.0/10
Elektronika
5.0/10
Naprawy
Niezawodność
8.0/10
Koszty napraw
1.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chrysler Sebring brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Dodge Viper.

Chrysler Sebring

Chrysler Sebring

Dodge Viper

Dodge Viper

Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Sebring

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 59

Chrysler Sebring LX 2,5 V6 Coupe 2500 V6 184KM 1995r. coupe

Ocena ogólna

Jak przystało na Amerykana, wygodne duże coupe. Automatyczna skrzynia to rewelacja, zwłaszcza na naszych zatłoczonych ulicach. Sylwetka nawet na dzisiejsze czasy jest modna i przyciągająca uwagę.

Układ napędowy

Silnik bardzo dynamiczny, V6 daje wystarczającą moc. 184 KM i automatyczna skrzynia dostarczają wiele radości podczas jazdy.

Widoczność

Duża przednia szyba pozwala w pełni obserwować drogę. Długa maska może nas oszukać , UWAGA, na przedzie jest jeszcze 10 cm zderzaka ! Tyl , masakra, wysoko uniesiony kufer, mała szyba, praktycznie nic nie widać. Podczas parkowania tyłem , na wyczucie. Lusterka raczej do ozdoby. Autko jest szersze z tyłu, więc jak wjeżdżamy np do Garażu i lusterka wchodzą na "lakier" nie wjeżdżaj, tylne błotniki zostaną na drzwiach garażu.

Komfort

Typowy Amerykan. Wygodny do pochłaniania kilometrów. Niestety, wersja Coupe nie jest przystosowana to przewozu więcej niż kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu. Tylne siedzenia spokojnie pomieszczą dorosłe osoby , jednak po około 100 km nie jest im już za wygodnie. Zawieszenie pracuje dobrze, nie pływa na koleinach i ostrych zakrętach. Można mieć zastrzeżenia co do wyciszenia autka, ale cóż, Coupe ma nawiązywać do sportowych charakterów, i tak właśnie jest w odniesieniu do Sebringa. Do prędkości około 120 km/h jest cicho, lekki szum wiatru. powyżej zaczynamy słyszeć pomruk silnika, jest to dosyć przyjemne aczkolwiek na dłuższą mete męczące.

Nadwozie

Jak już wspomniałem wcześniej, przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest w pełni wystarczająca. Wygoda i relaks. Pasażerom z tylu nie polecam długich tras. Wszystkie przełączniki są w zasięgu rąk a nawet palców kierowcy. Nie musimy skupiać się nad odnalezieniem np włącznika klimatyzacji czy świateł przeciwmgielnych. Jak na swoje lata autko jest BOGATO wyposażone ( typowy amerykan) pełna elektryka + klima to standard. Jakość materiałów użytych do wykonania jest zadowalająca. Można by po-marudzić o twardości plastyków, ale porównajmy autko do np Europejczyka z 1995 roku :) Karoseria - pełny ocynk. jeśli autko nigdy nie było naprawiane, ( a jeśli już to prawidłowo) nie będziemy mieli kłopotów z rdzą.

Układ jezdny

Jak na Amerykana przystało, Duże, długie auto z Dużym promieniem skrętu. Zawracanie i parkowanie to duże wyzwanie jeśli ktoś nigdy takimi autkami nie jeździł. Początkującym kierowcom nie polecam.

Naprawy

zamienników jest sporo, ale jakość ich wykonania, tragedia. ja osobiście naprawiam je tylko na oryginalnych częściach. Dużo drożej ale i bardziej pewne. raz wymienione, i zapominasz na kolejne 100 000 mil

Wentylacja i ogrzewanie

Ilość kratek nawiewu jest w pełni wystarczająca, opcja swobodnego wlotu powietrza z zewnątrz jest REWELACYJNA.

Elektryka/elektronika

Bolączką jest fatalne umieszczenie komputerów od silnika i od skrzyni. Tuż obok silnika pod maską. Temperatura najwyraźniej im nie służy. Producent zaleca wymianę po około 100 000 mil, i tak właśnie się dzieje. 110 tyś mil i konieczna była wymiana obu. Kosztowna impreza, komp od silnika - 2900 zł komp od skrzyni 3100. Jedyne pocieszenie , jeśli wymienimy je w serwisie cena spadnie do około 1800 zł za sztukę. ( stare odsyłane do stanów)

Zobacz również opinie:

Chrysler Sebring: cabrio, coupe, sedan (limuzyna)

Chrysler Sebring: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Chrysler Sebring: 2.0, 2.4, 2.5, 2.7

Chrysler Sebring: 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2000, 1995