Opinie o samochodach Chrysler Sebring
coupe
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 8.00/10
Chrysler Sebring spalanie (l/100km)
Oceny CHRYSLERA SEBRING
Chrysler Sebring LX 2,5 V6 Coupe 2.5 V6 184KM 1995r. 234 520km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo dynamiczny, V6 daje wystarczającą moc. 184 KM i automatyczna skrzynia dostarczają wiele radości podczas jazdy.
Opinia o komforcie:
Typowy Amerykan. Wygodny do pochłaniania kilometrów. Niestety, wersja Coupe nie jest przystosowana to przewozu więcej niż kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu. Tylne siedzenia spokojnie pomieszczą dorosłe osoby , jednak po około 100 km nie jest im już za wygodnie. Zawieszenie pracuje ...
Opinia o nadwoziu:
Jak już wspomniałem wcześniej, przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest w pełni wystarczająca. Wygoda i relaks. Pasażerom z tylu nie polecam długich tras. Wszystkie przełączniki są w zasięgu rąk a nawet palców kierowcy. Nie musimy skupiać się nad odnalezieniem np włączn...
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na Amerykana przystało, Duże, długie auto z Dużym promieniem skrętu. Zawracanie i parkowanie to duże wyzwanie jeśli ktoś nigdy takimi autkami nie jeździł. Początkującym kierowcom nie polecam.
Średnie oceny CHRYSLER SEBRING
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Chrysler Sebring brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Dodge Viper.
Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Sebring
użytkownik:
liczba głosów: 59
Chrysler Sebring LX 2,5 V6 Coupe 2500 V6 184KM 1995r. coupe
Ocena ogólna
Jak przystało na Amerykana, wygodne duże coupe. Automatyczna skrzynia to rewelacja, zwłaszcza na naszych zatłoczonych ulicach. Sylwetka nawet na dzisiejsze czasy jest modna i przyciągająca uwagę.
Układ napędowy
Silnik bardzo dynamiczny, V6 daje wystarczającą moc. 184 KM i automatyczna skrzynia dostarczają wiele radości podczas jazdy.
Widoczność
Duża przednia szyba pozwala w pełni obserwować drogę. Długa maska może nas oszukać , UWAGA, na przedzie jest jeszcze 10 cm zderzaka ! Tyl , masakra, wysoko uniesiony kufer, mała szyba, praktycznie nic nie widać. Podczas parkowania tyłem , na wyczucie. Lusterka raczej do ozdoby. Autko jest szersze z tyłu, więc jak wjeżdżamy np do Garażu i lusterka wchodzą na "lakier" nie wjeżdżaj, tylne błotniki zostaną na drzwiach garażu.
Komfort
Typowy Amerykan. Wygodny do pochłaniania kilometrów. Niestety, wersja Coupe nie jest przystosowana to przewozu więcej niż kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu. Tylne siedzenia spokojnie pomieszczą dorosłe osoby , jednak po około 100 km nie jest im już za wygodnie. Zawieszenie pracuje dobrze, nie pływa na koleinach i ostrych zakrętach. Można mieć zastrzeżenia co do wyciszenia autka, ale cóż, Coupe ma nawiązywać do sportowych charakterów, i tak właśnie jest w odniesieniu do Sebringa. Do prędkości około 120 km/h jest cicho, lekki szum wiatru. powyżej zaczynamy słyszeć pomruk silnika, jest to dosyć przyjemne aczkolwiek na dłuższą mete męczące.
Nadwozie
Jak już wspomniałem wcześniej, przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest w pełni wystarczająca. Wygoda i relaks. Pasażerom z tylu nie polecam długich tras. Wszystkie przełączniki są w zasięgu rąk a nawet palców kierowcy. Nie musimy skupiać się nad odnalezieniem np włącznika klimatyzacji czy świateł przeciwmgielnych. Jak na swoje lata autko jest BOGATO wyposażone ( typowy amerykan) pełna elektryka + klima to standard. Jakość materiałów użytych do wykonania jest zadowalająca. Można by po-marudzić o twardości plastyków, ale porównajmy autko do np Europejczyka z 1995 roku :) Karoseria - pełny ocynk. jeśli autko nigdy nie było naprawiane, ( a jeśli już to prawidłowo) nie będziemy mieli kłopotów z rdzą.
Układ jezdny
Jak na Amerykana przystało, Duże, długie auto z Dużym promieniem skrętu. Zawracanie i parkowanie to duże wyzwanie jeśli ktoś nigdy takimi autkami nie jeździł. Początkującym kierowcom nie polecam.
Naprawy
zamienników jest sporo, ale jakość ich wykonania, tragedia. ja osobiście naprawiam je tylko na oryginalnych częściach. Dużo drożej ale i bardziej pewne. raz wymienione, i zapominasz na kolejne 100 000 mil
Wentylacja i ogrzewanie
Ilość kratek nawiewu jest w pełni wystarczająca, opcja swobodnego wlotu powietrza z zewnątrz jest REWELACYJNA.
Elektryka/elektronika
Bolączką jest fatalne umieszczenie komputerów od silnika i od skrzyni. Tuż obok silnika pod maską. Temperatura najwyraźniej im nie służy. Producent zaleca wymianę po około 100 000 mil, i tak właśnie się dzieje. 110 tyś mil i konieczna była wymiana obu. Kosztowna impreza, komp od silnika - 2900 zł komp od skrzyni 3100. Jedyne pocieszenie , jeśli wymienimy je w serwisie cena spadnie do około 1800 zł za sztukę. ( stare odsyłane do stanów)
Zobacz również opinie:
Chrysler Sebring: cabrio, coupe, sedan (limuzyna)
Chrysler Sebring: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Chrysler Sebring - ogłoszenia , Chrysler - forum użytkowników, Chrysler Sebring - średnie ceny
Chrysler - tapety na pulpit, Chrysler - konfigurator felg, Chrysler - tanie opony,