Citroen C2 opinie, oceny użytkowników, Citroen C2 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Citroen C2

Liczba ocen: 4

Średnia ocena: 8.75/10

Citroen C2 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
6.70/-.--
5.30
trasa
5.47/-.--
4.50
cykl mieszany
6.17/-.--
4.80

Oceny CITROENA C2

2009-07-10

Ogólna ocena:

8/10

Bardzo ciekawa linia boczna z szybami stopniowanymi. Wersje VTR są dodatkowo upiększone spoilerem szyby tylniej i halogenami. Design ciekawy a auto niepozorne ale dynamiczne nawet w tej wersji. Spalanie zaskakująco niskie nawet przy dynamicznej jeździe. Jedynie pełne obciążenie w trasie może...
Opinia o układzie napędowym:
Niepozorny silnik z 8 zaworową głowicą pozwala w brw pozorom na sprawne przemieszczanie się w trasie nawet w 3-4 osoby i bezpieczne wyprzedanie na IV i V biegu. Elastyczność wysokosprawnego diesla dakeje o sobie znać w najbardziej odopowiednich momentach. Pezyśpieszenie na poziomie seicento ...
Opinia o komforcie:
Auto wygodne dla kierowcy pasażera i jednego pasażera z tyłu. Komplet podróżnych powinien zrezygnować po 150 km:). Auto nie jest idealnie wyciszone i plastiki czasem dają znać o sobie ale jazda z predkoscią maks. po trasie klasy S pozwala na rozmowę bez podnoszenia głosu.
Opinia o nadwoziu:
Kierowca i jego sąsiadnie mają powodów do marudzenia - wręcz przweciwnie - miejsca tyle co w VW GOLF. Z tyłu tylko 2 miejsca ale wygodne. Przestrzeń bagażowa bez oddzielenia jest powodem odglosów dochodzących z bagażnika ale klapa o dziwo dobzere wyciszona. Bagażnik symboliczny ale ciekaw...
Opinia o układzie jezdnym:
Małe sprawne autko o intuicyjnym wspomaganiu kierownicy, skutecznych hamulcach i systemie ABS, który jest pomocny jedynie w sporadycznych przypadkach. Gabaryty auta pozwalaja podróżowac jak i przemiesczać się po mieście bez zmęczenia i co najważniejsze - prawie zawsze można znaleźć miejs...

2009-07-13

Ogólna ocena:

10/10

Cytrynka piękna,jazda tym samochodem to przyjemność.Szczerze polecam

Średnie oceny CITROEN C2

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
75.00%
głosów 3
Raczej tak
25.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
9.5/10
Hamulce
8.5/10
Parkowanie
9.5/10
Napęd
Elastyczność
8.3/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.5/10
Przyspieszenie 60-120km
8.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.5/10
Resorowanie z obciążeniem
7.0/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
6.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.5/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
6.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.3/10
Bagażnik
5.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.0/10
Możliwość aranżacji
7.3/10
Karoseria
7.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.3/10
Elektronika
6.3/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
4.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Układ jezdny
1
Komfort jazdy
1
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Nadwozie
1
Nic
1
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Citroen C2 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Citroen C1.

Citroen C2

Citroen C2

Citroen C1

Citroen C1

Najciekawsza opinia użytkownika o Citroenie C2

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 49

Citroen C2 1400 1.4 HDI 68KM 2004r. hatchback

Ocena ogólna

Bardzo ciekawa linia boczna z szybami stopniowanymi. Wersje VTR są dodatkowo upiększone spoilerem szyby tylniej i halogenami. Design ciekawy a auto niepozorne ale dynamiczne nawet w tej wersji. Spalanie zaskakująco niskie nawet przy dynamicznej jeździe. Jedynie pełne obciążenie w trasie może być przyczyna stałego - nie malejącego spalania. Na baku w sprzyjajacych warunkach można przejechać w miarę dynamicznie 1000 km (42 litry pod korek)

Układ napędowy

Niepozorny silnik z 8 zaworową głowicą pozwala w brw pozorom na sprawne przemieszczanie się w trasie nawet w 3-4 osoby i bezpieczne wyprzedanie na IV i V biegu. Elastyczność wysokosprawnego diesla dakeje o sobie znać w najbardziej odopowiednich momentach. Pezyśpieszenie na poziomie seicento sporting, ale wysoki moment obrotowy porownywalny z autami benzynowymi o poj. 1.6-1.8 jest wrecz zaskakujący. pozwala wciągnąć auto pod górę bez redukcji biegu. Moć pozwala osiągać prędkośc deklarowana przez producenta bez wiekszego wysilku z zachowaniem spalania na poziomie 4,5-5,3 l/100 km.

Widoczność

Widoczność we wszystkich kierunkach dobra/bardzo dobra jedynie prawy przód czasem daje mylne wrażenie położenia/oddalenia od krawężnika przy manewrach skrętu czy tez manewrach parkingowych. Prawe lusterko mogło by być wyposażone w dodatkową strefę o innej sferyczności poniewaz nie uwzględnia strefy pojazdu od słupka do klapy i czasem tzreba dzialać intyuicyjnie zmieniając pas ruchu lub poprzedzić manewr skrętem głowy.

Komfort

Auto wygodne dla kierowcy pasażera i jednego pasażera z tyłu. Komplet podróżnych powinien zrezygnować po 150 km:). Auto nie jest idealnie wyciszone i plastiki czasem dają znać o sobie ale jazda z predkoscią maks. po trasie klasy S pozwala na rozmowę bez podnoszenia głosu.

Nadwozie

Kierowca i jego sąsiadnie mają powodów do marudzenia - wręcz przweciwnie - miejsca tyle co w VW GOLF. Z tyłu tylko 2 miejsca ale wygodne. Przestrzeń bagażowa bez oddzielenia jest powodem odglosów dochodzących z bagażnika ale klapa o dziwo dobzere wyciszona. Bagażnik symboliczny ale ciekawie rozwiązana klapa tylnia pozwala rozłożyć podstawke która wytrzymuje 200 kg. Próg załadunku wysoki a podłoga po złożeniu foteli ma próg. Dużo plastików ale to raczej zasługa klasy samochodu, który można mieć już w dobrym stanie za 20 tyś. Coś za coś:)

Układ jezdny

Małe sprawne autko o intuicyjnym wspomaganiu kierownicy, skutecznych hamulcach i systemie ABS, który jest pomocny jedynie w sporadycznych przypadkach. Gabaryty auta pozwalaja podróżowac jak i przemiesczać się po mieście bez zmęczenia i co najważniejsze - prawie zawsze można znaleźć miejsce do parkowania.

Wentylacja i ogrzewanie

Z racji sprawności silnika diesel 9wysokiej) trudno nagrzać auto na krotkim odcinku. Tu zalecam auto z automatyczna klimatyzacją. Klimatyzacja, nawet w wersji mechanicznej (nie auto) bez zarzutu pozwala szybko ochlodzić auto). Może się zdarzyć, ze w zimie auto będzie wiecznie jeżdzić na zimnym silniku jeżeli nie pokonujemy odcinków dłuższych niż 20 km.

Elektryka/elektronika

Czasem przepalą się żarówki i spali się czujnik cofania. Przy radiu nie fabrycznym (sterowanie z kierownicy) mogą pojawić się spięcia przy podłączeniach po + akumulatora co obiawia się sygnalizacją wtrysku (usterka znika po kilku uruchomieniach). Jest to chyba wina spadku napięcia w systemie zasilania wtrysków.

Zobacz również opinie:

Citroen C2: hatchback

Citroen C2: benzyna, turbo diesel

Citroen C2: 1.4, 1.6

Citroen C2: 2007, 2006, 2005, 2004