Citroen C5 opinie, oceny użytkowników, Citroen C5 spalanie 2003r. (strona 1)

Opinie o samochodach Citroen C5

2003r.

Liczba ocen: 31

Średnia ocena: 8.45/10

Citroen C5 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.46/10.58
8.17
trasa
7.65/8.48
6.20
cykl mieszany
8.74/9.54
7.43

Oceny CITROENA C5

aleksander2017-09-18

Ogólna ocena:

10/10

Zaskakuje mnie cały czas citroen ,przykład byczy przy skręcaniu ? to znaczy że co to jest zepsuta maglownica? nie !! brak płynu w zbiorniku hydro . jak by pompa za długo pracowała to szło by ją zniszczyć i tak dalej i tak dalej - obsługa i reakcja na to co się dzieje i auto malina .Dla m...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik V6 to moc która na 4 biegu jedzie 50 i 170km/h 5bieg tez można używać przy 70km/h ale do dynamicznych nie należy :) Jeden z najcichszych silników bez buczenia szarpania i innych zjawisk ,tempomat od 4bieg i min 50km/h szybciej nie włączysz. Silnik co będę się rozpisywał-produkowan...
Opinia o komforcie:
Tutaj każda ale to każda zła wypowiedz o citroenie i jego zawieszeniu jest ludzi co nim nie jeździli ,posiadam 2 cytrusy opinia będzie tez,jadą wygłuszają i resorują w najwyższym komforcie. Przesiadka po roku do Audi A3 kobiety wzbudziło szok i mdłości po 10 minutach ostrej jazdy ( męc...
Opinia o nadwoziu:
Jak dla faceta który lubi się rozpasać we własnym fotelu i jajka mieć zawsze wentylowane nie ściśnięte zęby z niewygody i czasami bez wychodzenia z auta je poprawić to auto dal was :) z tyłu dziunia może dać niezłego kopa ,zwłaszcza w opisanych miśkach powyżej . Co chcieć od baga...
Opinia o układzie jezdnym:
Dałem najwyższe noty ale ... koła w ostrym max zakręcie na mokrej nawierzchni obślizgują -tył nigdy nie udało mi się go zmęczyć by zarzucił ,nawet prowokując na śniegu czy mokrej nawierzchni-trzyma się jak przyspawany .Kierownica za lekko chodzi ale przyzwyczaiłem się za to na autos...

Zbigniew2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

Ogólna ocena: DUŻY, BEZPIECZNY i LUKSUSOWY. Do tej pory mało kto może mnie zaskoczyć wyposażeniem, nawet w najnowszych samochodach. Najlepszy samochód jaki miałem w życiu. Piąty rok użytkowania i ciągle go chwalę. WADY: czujnik deszczu - czasami mnie wkurza,ale przy pochmurnej pogodzie ...
Opinia o układzie napędowym:
Przyspieszenia spodziewałem się lepszego, ale miałem okazję jeździć nowym modelem z unowocześnionym silnikiem. \\\\\\"Kopara\\\\\\" opada. Przy spokojnej jeździe przy 70 km/h wrzucam 5-tkę i zapominam o biegach. Przy niskich obrotach, trzeba pamiętać o redukcji przy wyprzedzaniu...
Opinia o komforcie:
Nie ma znaczenia, czy samochód jest obciążony czy nie. Tył NIGDY nie siedzi. Nie odczułem przechyłów z powodu obciążenia, czy zakrętów. Poprzednie auta, a miałem ich kilka, wymieniałem po 4 latach z przebiegiem ok. 100 000 km. Musiałem wymieniać amortyzatory, bo na \\\\\\"spręż...
Opinia o nadwoziu:
Mniej interesuje mnie auto z zewnątrz ( choć C5 mi się bardzo podoba), a bardziej funkcjonalność i wygoda wnętrza. W C5 wsiadasz i wszystko jest tam gdzie się spodziewasz. Miejsca wszędzie dość i dużo schowków. Nawet są szuflady pod siedzeniami z przodu i podzielony, klimatyzowany schow...
Opinia o układzie jezdnym:
Pierwszy raz mam auto z hydro-pneumatycznym zawieszeniem. Jest genialne. Nierówności możesz usłyszeć, ale ich nie czujesz. Na wyboistych drogach widzisz ludzi jadących 30-40, a Ty jedziesz 70-80 i dziwisz się: \\\\\\"Co oni robią?\\\\\\" Popatrz, jak pracują tamte zawieszenia. Zaw...

2010-02-19

Ogólna ocena:

6/10


Opinia o układzie napędowym:
duży samochód i spora waga robi swoje choć nie jeden może oglądać tył C5
Opinia o komforcie:
cichy dość jak na diesla francuz dość miękko wybiera dziury na naszych beznadziejnych duktach , fotele przednie wygodne z podłokietnikami siedzi się jak w domowym fotelu świetne na trasy ze względu na sporą wagę dobrze sie klei drogi dodatkowa funkcja tego samochodu to obniżanie zawiesze...
Opinia o nadwoziu:
z przodu jak na taki duży samochod sporo miejsca z tylu też nie jest żle no chyba ze siedza sami 2 metrowcy to chyba tylko w busie będzie wygodnie, obsługa dość prosta komputer sterowany z gałki wycieraczek oraz pilot do radia przy kierownicy ułatwiają życie schowek duży podswietlany jes...
Opinia o układzie jezdnym:
świetne duże i wygodne auto lubi mieć anomalia usterkowe ale to jak każdy samochód zawieszenie hydro przydatne na wybojach nie trzemy o podłogę usterki albo błache albo konkretne jak dotąd 2 przepalone żarówki

2010-02-21

Ogólna ocena:

5/10

Wrażenia mieszane dobra ekonomia eksploatacji (paliwo), ale duże koszty drobnych i częstych usterek za 200tys km ok. 12tys za naprawy poza gwarancją, duży komfort jazdy, ale kiepskie materiały wykończniowe pojemny bagaznik słaba elektryka.
Opinia o układzie napędowym:
Dobry silnik bez zarzutu elastyczny i niezawodny bez apetytu na paliwo niezłe przyśpieszenie, ale dziś to juz nie sprinter ale dostojny gość, precyzyjna skrzynia bez zarzutów
Opinia o komforcie:
dobry komfort zawieszenie tłumi efektywnie nierówności miękkie folele męczą przy długich trasach mały wpływ na pojazd ma obciążenie
Opinia o nadwoziu:
duży bagażnik pomieści wszystko, a jak mało to na dachu mośna resztę relingi są w standcarcie kombi, słabej jakości materiały wykończeniowe, obsługa na dobrym poziomie
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się nieźle, ale bardziej jak okręt niż auto z charakterem sportowca świetne hamulce nieprecyzyjny układ kierowniczy, duży promień skrętu utrudnia parkowanie

arek2010-12-27

Ogólna ocena:

9/10

Miałem obawy,teraz już nie. Głupoty wypisują Ci którzy nigdy nie jeździli...lub kupili "wyjeżdżony" z przebiegiem.+ 100000km Osobiście polecam i regularna podstawowa obsługa daje "+"
Opinia o układzie napędowym:
Na "5" nawet 50km/h można jechać, no cóż dość ciężki więc trochę wymaga czasu ale...ogólnie całkiem przyzwoicie zwłaszcza na 4-ce
Opinia o komforcie:
Nawet właściciele niemieckich tylko mogą pozazdrościć....dzięki hydro.. Świetna sprawa i niech ludzi nie straszą , że kosztowne- bzdura!
Opinia o nadwoziu:
no może krawędź bagażnika wysoko , ale można auto opuścić. No może jakość materiałów mogła być lepsza!
Opinia o układzie jezdnym:
Świetnie się prowadzi, hamulce bardzo czułe i skuteczne. Przy parkowaniu uważać na dość długi przód

Średnie oceny CITROEN C5

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
64.52%
głosów 20
Raczej tak
29.03%
głosów 9
Trudno powiedzieć
6.45%
głosów 2
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.9/10
Parkowanie
7.6/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
7.1/10
Przyspieszenie 60-120km
7.7/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.5/10
Resorowanie z obciążeniem
9.5/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.1/10
Wyciszenie
8.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.2/10
Bagażnik
9.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
9.1/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
7.6/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.3/10
Elektronika
6.4/10
Naprawy
Niezawodność
6.1/10
Koszty napraw
5.1/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
20
Niezawodność
2
Spalanie
1
Nic
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Inne
3
Spalanie
3
Napęd
2
Awaryjność
2
Widoczność
2
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Citroen C5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Citroen DS5.

Citroen C5

Citroen C5

Citroen DS5

Najciekawsza opinia użytkownika o Citroenie C5

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Zbigniew

liczba głosów: 131

Citroen C5 Break SX 2000 HDI 90KM 2003r. kombi

Ocena ogólna

Ogólna ocena: DUŻY, BEZPIECZNY i LUKSUSOWY. Do tej pory mało kto może mnie zaskoczyć wyposażeniem, nawet w najnowszych samochodach. Najlepszy samochód jaki miałem w życiu. Piąty rok użytkowania i ciągle go chwalę. WADY: czujnik deszczu - czasami mnie wkurza,ale przy pochmurnej pogodzie lub jeździe w trasy, zawsze go włączam. Gdy ktoś chlapnie na szybę np. z kałuży nie ma momentu paniki. Wycieraczki momentalnie zadziałają. Jeśli dalej tak będzie, zostawię go mojemu dorastającemu synowi (jeszcze 3 lata). Nigdy nie przejmuję się opiniami fanów niemieckich aut, bo mają inne oczekiwania. Wielu ludzi przekonałem już do Citroena. Najlepszą ocenę słyszałem w programie TOP GEAR. (Dla niewtajemniczonych: program jest angielski i francuskich wyrobów tam się nie chwali.)Testowali tam C6 i BMW 5 nówki. Trzeba było widzieć ich miny. Test polegał m.in. na nakręceniu relacji z gonitwy koni, a kamera umieszczona była na dachu auta. Jazda odbywała się drogą wzdłuż toru - same wyboje. Film z Citroena to film akcji, z BMW to drgawki.

Układ napędowy

Przyspieszenia spodziewałem się lepszego, ale miałem okazję jeździć nowym modelem z unowocześnionym silnikiem. \\\\\\"Kopara\\\\\\" opada. Przy spokojnej jeździe przy 70 km/h wrzucam 5-tkę i zapominam o biegach. Przy niskich obrotach, trzeba pamiętać o redukcji przy wyprzedzaniu. Praktycznie od 85 km/h auto daje sobie radę w każdej sytuacji.

Widoczność

Lusterka boczne mogłyby być większe, ale to w końcu nie ciężarówka. Mam czujnik parkowania i to załatwia sprawę. Poza tym jak w każdym samochodzie.

Komfort

Nie ma znaczenia, czy samochód jest obciążony czy nie. Tył NIGDY nie siedzi. Nie odczułem przechyłów z powodu obciążenia, czy zakrętów. Poprzednie auta, a miałem ich kilka, wymieniałem po 4 latach z przebiegiem ok. 100 000 km. Musiałem wymieniać amortyzatory, bo na \\\\\\"sprężynie\\\\\\" nie cierpię jeździć. W tym: wymieniłem drążki stabilizatora i jak nówka. Nic nie trzęsie, a naprawa w cenie jednego amortyzatora. Jeżdżę 5-ty rok i nie zamierzam go jeszcze zmieniać.

Nadwozie

Mniej interesuje mnie auto z zewnątrz ( choć C5 mi się bardzo podoba), a bardziej funkcjonalność i wygoda wnętrza. W C5 wsiadasz i wszystko jest tam gdzie się spodziewasz. Miejsca wszędzie dość i dużo schowków. Nawet są szuflady pod siedzeniami z przodu i podzielony, klimatyzowany schowek przed pasażerem z miejscem na napój 1,5 l. Oświetlenie wnętrza - każdy pasażer może mieć oddzielne. Zapalenie tylnych lampek przez pasażerów nie przeszkadza przy nocnej jeździe.

Układ jezdny

Pierwszy raz mam auto z hydro-pneumatycznym zawieszeniem. Jest genialne. Nierówności możesz usłyszeć, ale ich nie czujesz. Na wyboistych drogach widzisz ludzi jadących 30-40, a Ty jedziesz 70-80 i dziwisz się: \\\\\\"Co oni robią?\\\\\\" Popatrz, jak pracują tamte zawieszenia. Zawieszenie wystarczająco twarde i zarazem komfortowe. REWELACJA!

Wentylacja i ogrzewanie

Dwustrefowy klimatronic sprawuje się rewelacyjnie. W lecie, przy nagrzanym samochodzie, temperatura spokojnie spada bez włączonych na maxa wentylatorów i wiania po twarzy i nogach. Chwila cierpliwości i jest przyjemnie. Zdarza mi się wtedy wyłączać klimatyzację, otworzyć wszystkie okna i jazda. POSŁUCHAJCIE DŹWIĘKU SILNIKA NA ZEWNĄTRZ! Bardzo przyjemny gwizd. Po tak wywietrzonym samochodzie włączam klimę i zamykam szyby.

Zobacz również opinie:

Citroen C5: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna), van

Citroen C5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Citroen C5: 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 2.3, 2.7, 3.0

Citroen C5: 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000