Citroen C5 opinie, oceny użytkowników, Citroen C5 spalanie 2.2 (strona 1)

Opinie o samochodach Citroen C5

2.2

Liczba ocen: 21

Średnia ocena:

7.62/10

Citroen C5 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto -.--/-.-- 8.93
trasa -.--/-.-- 6.63
cykl mieszany -.--/-.-- 7.93

C5

OCENY CITROENA C5


Ogólna ocena:  

9/10


Jestem na prawdę zadowolony z zakupu A i nie przejmujcie się plotkami, że niby Hydraulika szwankuje to nie prawda po tylu latach sprzedaży okazuje się, że to akurat najrzadziej się psuje.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny w zasadzie nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków jazdy na obrotach w wysokości ok 1200/minutę. Ciągnie już z dolnych zakresów a max moment obrotowy (315Nm) osiąga już przy 2000 obr/min. Jednak aby bardzo dynamicznie przyspieszyć należy to robić przy 2,5 -3...
Opinia o komforcie:
Jak już pisałem samochód posiada Hydrauliczne zawieszenie co powoduje, że nie ma dla niego znaczenia czy jedzie się samemu czy z kompletem pasażerów. Prześwit zawsze jest taki sam. Tylne fotele "tylko" 8 ze względu na to że dach szybko przechodzi w dół przez co osoby o wzrości...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu i jej fotele to tak jakby siedzieć w salonie na ulubionym fotelu prawdziwy luksus.Z tyłu tak jak pisałem wcześniej wysokie osoby mogą mieć problem z głową ale kolanami wadzić nie będą no chyba, że z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 190 cm. Wszystko jest po...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo płynnie się prowadzi, wszelkie nierówności pokonuje niemal że nie odczuwalnie czego powodem jest hydroaktywne zawieszenie. Na zakrętach nie wyrzuca poza tym automatycznie dopasowuje twardość zawieszenia do drogi i prędkości. Parkowanie tylko 6 bo: 1. Bardzo słaby skręt 2....
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


auto wygodne, bezpieczne (8 poduszek) bardzo dobrze wyposażone, z wad to myląca kierowcę elektronika, drogi filtr sadzy, trzeszczące szyby przednie, kolebający się fotel kierowcy, auto powinno być serwisowane tylko w warsztacie mającym pojęcie o "cytrynach", niestety nie ma takich...
Opinia o układzie napędowym:
jest to automat ZFa i uważam, że jest bardzo dobrze zestrojony z silnikiem. Skrzynia tzw. inteligentna ma funkcje sport i zima oraz tiptronic. Auto dobrze przyspiesza,efekt "turbodziury" tylko w granicach 20-40 km/h, silnik pracuje cicho jak na diesla i podobno jest sprawdzony i trwały....
Opinia o komforcie:
zawieszenie hydrauliczne zachowuje się dobrze na naszych dziurach, niezależnie od obciążenia auto trzyma poziom, możliwość podniesienia auta w 2 pozycjach w góre potrafi się przydać w terenie, w środku cicho, chociaż trzeba się przyzwyczaić do lekkich trzaskow pochodzących od uszczele...
Opinia o nadwoziu:
duzy samochód, a więc wygodny w środku, 5 osób podróżuje bez problemu, bagażnik duży i szeroko dostępny, bardzo łatwe skladanie siedzeń z tylu, kanapa dzielona 1/2, tapicerka welurowa, przyjemna, fotele przednie regulowane elektrycznie, karoseria bez śladów korozji
Opinia o układzie jezdnym:
auto miękko zawieszone, dopiero powyżej 130 km/h usztywnia się. Prowadzi się dobrze, słaby promień skrętu w porownaniu np z passatem, hamulce dobre, tyle, że czasem piszczą klocki i podobno ten typ tak ma. Parkowanie łatwe dzieki parktronicowi.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Auto bardzo wygodne i sprawiające, że "chce się jechać". Mało awaryjne i w miare oszczędne. Wspaniale trzyma się drogi a system ESP kilka razy "ratował' mnie z poślizgu na zakrętach.
Opinia o układzie napędowym:
Silniki te mają "dziure" przed właczeniem się turbiny i trzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić ale przy wiekszych obrotach to miłe uczucie "wciskania" w fotel wynagradza tą "dziure"
Opinia o komforcie:
Bez względu na ilość pasażerów auto spisuje się świetnie. Specjalny system zawieszenia to naprawde coś niesamowitego. Każdego kto przejedzie się C-5 zauroczy, zwłaszcza po poprzedniej jeżdzie autem na alusach "17" ( wóz drabiniasty jest lepszy). Przesiadłem się z Forda z alu...
Opinia o nadwoziu:
Luksus w kazdym calu. Miejsca jak w autobusie a komfort nieporównywalny. W bagazniku mozna zmieścić dwie osoby.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto posiada radar parkowania dlatego wspaniale się parkuje, bez problemów. Jazda to czysta przyjemność. Zwłaszcza jazda po ostrych zakretach z właczona opcją "sport" zawieszenia.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


To nie jest pojazd dla ubogich - za luksus trzeba płacić.
Opinia o układzie napędowym:
Przesiadłem się z mocniejszego i bardziej żwawego samochodu, mogę być tendencyjny.
Opinia o komforcie:
Hydropneumatyczne zawieszenie Citroena od dawna stosowane jest w samochodach marki Rolls Royce - to chyba coś znaczy...
Opinia o nadwoziu:
W aspekcie ergonomii przewyższa Opla czy VW. W kwestii aranżacji powiększenia przestrzeni bagażowej (kombi)można znaleźć fajniejsze rozwiązania u innych producentów.
Opinia o układzie jezdnym:
Mam go cztery miesiące, to bardzo komfortowy duży samochód, jak na swoją masę 1500 kg jest bardzo ekonomiczny. Dużą zaletą jest zawieszenie Hydropneumatyczne o regulowanym prześwicie, co pozwala się podnieść do góry podczas jazdy po bezdrożach, natomiast przy szybkiej jeździe jest aut...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


auto choc posiada kilka usterek ich diagnoza jest dosc prosta poniewaz sa wszystkie szczegolowo opisane na forum cytrynki. atutem jest niewatpliwie bogate wyposazenie, komfort jazdy. wada natomiast drogi serwis a nie wszystko da sie zrobic u mechaniora zdziska.
Opinia o układzie napędowym:
silnik słabo zbiera sie przy ruszaniu. jednak gdy juz wkreci sie na obroty powyzej 2000 uruchamia sie rakieta :)
Opinia o komforcie:
zawieszenie hydroaktywne 3+ jest bardzo komfortowe. w przypadku opcji sport mozna utwardzić zawieszenie jednak nie ma drastycznego efektu.wbrew opiniom nie jest az takie drogie w utrzymaniu. fotele przednie z elektronicznie ustawianymi położeniami jest bardzo wygodne lecz brakuje opcji pamieci u...
Opinia o nadwoziu:
auto jes bardzo bogato wyposazone, ilosc przelacznikow jest bardzo duza, tak samo jak ilosc schowkow
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie precyzyjne, hamulce jak brzytew, nie musze wspominac o abs, esp/asr.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 5


ŚREDNIE OCENY CITROEN C5

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 66.67% głosów 14
Raczej tak 14.29% głosów 3
Trudno powiedzieć 4.76% głosów 1
Raczej nie 9.52% głosów 2
Nie 4.76% głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.7/10
Układ kierowniczy
8.2/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.5/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.9/10
Przyspieszenie 0-100km
7.6/10
Przyspieszenie 60-120km
8.1/10
Przyspieszenie 80-120km
8.4/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.2/10
Resorowanie z obciążeniem
9.3/10
Fotele przednie
8.9/10
Fotele tylne
8.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
8.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.9/10
Przestrzeń z tyłu
8.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
8.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.9/10
Możliwość aranżacji
7.1/10
Karoseria
8.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
6.9/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.8/10
Elektronika
4.2/10
Naprawy
Niezawodność
4.4/10
Koszty napraw
3.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 12
Układ jezdny 2
Niezawodność 1
Napęd 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność 4
Inne 3
Spalanie 2
Nadwozie 1
Wnętrze 1
Nic 1
Widoczność 1
Układ jezdny 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Citroen C5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Ford Mondeo.

  Citroen

  C5

  Ford

  Mondeo

Najciekawsza opinia użytkownika o Citroenie C5

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 18

Citroen C5 2200 TDI 136KM 2002r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Auto bardzo wygodne i sprawiające, że "chce się jechać". Mało awaryjne i w miare oszczędne. Wspaniale trzyma się drogi a system ESP kilka razy "ratował' mnie z poślizgu na zakrętach.

Układ napędowy
Silniki te mają "dziure" przed właczeniem się turbiny i trzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić ale przy wiekszych obrotach to miłe uczucie "wciskania" w fotel wynagradza tą "dziure"

Widoczność
Dodatkowo lusterka mozna wkażdej chwili zamknąć( ciasny parking) od środka no i same się zamykają przy zamknęciu auta z pilota.

Komfort
Bez względu na ilość pasażerów auto spisuje się świetnie. Specjalny system zawieszenia to naprawde coś niesamowitego. Każdego kto przejedzie się C-5 zauroczy, zwłaszcza po poprzedniej jeżdzie autem na alusach "17" ( wóz drabiniasty jest lepszy). Przesiadłem się z Forda z alu17 i wiem co mówie

Nadwozie
Luksus w kazdym calu. Miejsca jak w autobusie a komfort nieporównywalny. W bagazniku mozna zmieścić dwie osoby.

Układ jezdny
Auto posiada radar parkowania dlatego wspaniale się parkuje, bez problemów. Jazda to czysta przyjemność. Zwłaszcza jazda po ostrych zakretach z właczona opcją "sport" zawieszenia.

Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczne dwustrefowe działa super. Nigdy go nie wyłączam i zawsze mam komfortowe warunki jazdy.

Pełna opinia o Citroen C5 2200 TDI 136KM 2002r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Citroen C5: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna), van

Citroen C5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Citroen C5: 0.6, 0.65, 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 6.0, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.0

Citroen C5: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000