Opinie o samochodach Citroen C8
2002r.
Liczba ocen: 2
Średnia ocena: 5.00/10
Citroen C8 spalanie (l/100km)
Oceny CITROENA C8
Citroen C8 elegance 2.2 16V 0KM 2002r. 96 000km
Ogólna ocena:
3/10
Opinia o układzie napędowym:
po przjechaniu 96 tys. km nastąpiło poluzowanie napinacza paska klinowego, w efekcie czego wkręcił się pod pasek rozrządu, który całkowicie wyrwał wraz z wszystkimi zaworami, tragedia. Samochód serwisowany w ASO zgodnie z wymogami producenta, awaria nastąpiła 2 miesiące po przeglądzie ...
Opinia o komforcie:
myśl technologiczna foteli w 2-gim i 3-cim rzędzie to fiasko tego modelu, linki umożliwiające składanie i wyjmowanie tych foteli zepsuły się już sześciokrotnie
Opinia o nadwoziu:
sposób zamontowania rolet w oknach beznadziejny, zerwały się już po 10 tys. km., aby je wymienić trzeba rozebrać boczne drzwi co daje koszt wymiany w ASO 1000 PLN
Opinia o układzie jezdnym:
auto jest głośne, po 90 tys. kilometrów pojawiają się luzy na kierownicy, hamulce działają z lekkim opóźnieniem
Citroen C8 2.2 0KM 2002r. 260 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
powyżej 150km/h jest wolny,170km/h max
Opinia o układzie jezdnym:
wygodne autko,uwaga na FAP ,zapłaciłem w serwisie 2200 pln za wymianę,poza tym ok,mógłby być szybszy
Średnie oceny CITROEN C8
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Citroen C8 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 807.
Najciekawsza opinia użytkownika o Citroenie C8
użytkownik: Beata
liczba głosów: 121
Citroen C8 elegance 2200 16V 0KM 2002r. van
Ocena ogólna
Nie polecam nikomu tego modelu, chyba że ktoś lubi często bywać w serwisach. MOżna powiedzieć że w moim egzeplarzu zepsuło się wszystko, począwszy od drobiazgów jak niezamykające się drzwi boczne, rolety w oknach, klimatyzacja, pasek klinowy do silnika, który został rozwalony z powodu złego napinacza paska klinowego, co jak twierdzą Panowie z serwisu głównego Citroena w Warszawie mogło się zdarzyć podczas normalnej eksploatacji. Koszt naprawy wyliczony przez ASO 10900 PLN. To chyba wystarczy aby zniechęcić każdego, komu przemknie przez myśl chęć zakupu tego modelu....
Układ napędowy
po przjechaniu 96 tys. km nastąpiło poluzowanie napinacza paska klinowego, w efekcie czego wkręcił się pod pasek rozrządu, który całkowicie wyrwał wraz z wszystkimi zaworami, tragedia. Samochód serwisowany w ASO zgodnie z wymogami producenta, awaria nastąpiła 2 miesiące po przeglądzie na 90 tys.
Komfort
myśl technologiczna foteli w 2-gim i 3-cim rzędzie to fiasko tego modelu, linki umożliwiające składanie i wyjmowanie tych foteli zepsuły się już sześciokrotnie
Nadwozie
sposób zamontowania rolet w oknach beznadziejny, zerwały się już po 10 tys. km., aby je wymienić trzeba rozebrać boczne drzwi co daje koszt wymiany w ASO 1000 PLN
Układ jezdny
auto jest głośne, po 90 tys. kilometrów pojawiają się luzy na kierownicy, hamulce działają z lekkim opóźnieniem
Naprawy
Samochód totalnie nie dopracowany w szczegółach, ciągle coś się w nim psuje, producent zapraszał mnie 3 razy na zmianę oprogramowania w komputerze, zużywa ok 1l oleju na 1000 km, tak więc trzeba go ciągle uzupełniać, no i przeglądy co 30 tys. są niewystarczające, tzw. komplet dywaników dostarczony przez producenta pochodzi chyba z innego modelu bo nie ma ani jednego miejsca w samochodzie, do którego by pasował, o jakości nie będę się wypowiadać, bo po 96 tys. przebiegu w domu mam lepsz ścierki do podłóg.
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja OK, po 50 tys.km gumy w przednich drzwiach nadają się do wymiany w przeciwnym razie tak wieje, że nawet latem pasażer musi jeździć z poduszką w celu ochrony nerek Ogrzewanie automatyczne uniemożliwia jazdę, chyba że ktoś cierpi na wadę układu krążenia i lubi wysoką temperaturę nawiewu na stopy, dla zdrowego człowieka nie do wytrzymania
Elektryka/elektronika
obojętne od tego co się dzieje w samochodzi zawsze pojawia się komunikat o zbyt małym poziomie oleju, mam wrażenie że jest to jedyny wyświetlany komunikat. Pomiar ciśnienia w oponach również do bani, wyświetla się tak często bez powodu, że po 20 razie przestajemy na niego zwracać uwagę
Zobacz również opinie:
Citroen C8: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Citroen C8 - ogłoszenia , Citroen - forum użytkowników, Citroen C8 - średnie ceny
Citroen - tapety na pulpit, Citroen - konfigurator felg, Citroen - tanie opony,
Używane auto części, Citroen - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie