Daihatsu Cuore opinie, oceny użytkowników, Daihatsu Cuore spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Daihatsu Cuore

Liczba ocen: 5

Średnia ocena:

9.20/10

Daihatsu Cuore spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 5.64/-.-- -.--
trasa 4.70/-.-- -.--
cykl mieszany 5.26/-.-- -.--

Cuore

OCENY DAIHATSU CUORE


Ogólna ocena:  

10/10


Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .
Opinia o układzie napędowym:
W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe bi...
Opinia o komforcie:
Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej d...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte bla...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Samochód sprawuje się na razie dobrze, wiadomo nie ma samochodu który by się nie psuł i był by idealny, ale ten jako pierwszy mój samochód mi odpowiada.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik nie jest zbyt elastyczny. Biegi czasem nie chcą wskoczyć (szczególnie R). Przyspieszenie jak na tak mały silnik dobre.
Opinia o komforcie:
Samochód jak wiadomo jest bardzo malutki więc i komfort jazdy jest mały. Z kompletem psażerów raczej ciężko jest jechać. Z tyłu bardzo mało miejsca na nogi. Wyciszenie bardzo słabe.
Opinia o nadwoziu:
Miejsce z przodu jest wystarczające (jak dla mnie). Przestrzeń z tyłu bardzo mała, bardzo mało miejsca na nogi. Materiały wykończenia nie najlepsza. Samochód rdzewieje na tylnych nadkolach.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się średnio ponieważ jest bardzo lekki i lata po drodze jak piłka do ping ponga, łatwo wypaść z zakrętu (mi się to zdarzyło). Hamulce w miarę dobre, ciężko jest podciągnąć ręczny. Parkuje się nim bardzo dobrze bo jest mały i można się nim wszędzie zmieścić ...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Rewelacyjny samochód
Opinia o układzie napędowym:
Niesamowity ten japończyk, golf III przy tym to rower.
Opinia o komforcie:
Jak na tak małe auto bardzo dobry komfort podróżowania.
Opinia o nadwoziu:
śmiało mogą podróżować nim cztery dorosłe osoby, bardzo wygodnie zajmuje się miejsca z tyłu(niestety corsa, polo,clio itp wypadają w stosunku do Cuore blado) wystarczający bagażnik na zakupy czy też dwie torby podróżne, po złożeniu tylnych siedzeń niesamowita przestrzeń bagażowa,...
Opinia o układzie jezdnym:
Rewelacyjne auto do miasta jak i na trasy.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


To nie jest limuzyna tylko autko tanie w utrzymaniu by zajechać do pracy lub sklepu
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


 
1 z 1
 


ŚREDNIE OCENY DAIHATSU CUORE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 80.00% głosów 4
Raczej tak 20.00% głosów 1
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
7.8/10
Układ kierowniczy
8.2/10
Hamulce
8.2/10
Parkowanie
9.8/10
Napęd
Elastyczność
7.4/10
Skrzynia biegów
7.2/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.2/10
Przyspieszenie 60-120km
7.2/10
Przyspieszenie 80-120km
6.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.2/10
Resorowanie z obciążeniem
7.0/10
Fotele przednie
6.2/10
Fotele tylne
5.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.6/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.2/10
Przestrzeń z tyłu
6.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.6/10
Bagażnik
5.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.6/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
7.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
9.0/10
Widoczność w lusterkach
8.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.8/10
Elektronika
6.2/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
6.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie 2
Niezawodność 1
Nic 1
Nadwozie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 3
Inne 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Daihatsu Cuore brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Suzuki Alto.

  Daihatsu

  Cuore

  Suzuki

  Alto

Najciekawsza opinia użytkownika o Daihatsu Cuore

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Josef

liczba głosów: 12

Daihatsu Cuore L251 1000 EJ-DE 12V 58KM 2003r. hatchback

Ocena ogólna
Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .

Układ napędowy
W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe biegi .Silnik jest niesamowity bardzo szybko wkręca się na obroty .Na biegu 2 można mieć już 80 km/h.Nie polecam takich testów .Auto ma pasek rozrządu i w razie przeskoczenia o jeden ząbek paska -wiadomo silnik na złom.Auto na trasie potrafi 120km/h jechać ,jechałem krótko w trakcie testu .A tak do 100 km/h to idzie pięknie.Przyspieszenie jest niesamowite jak na tak nieduże auto.Duże auta nie mają szans na światłach z nim.

Widoczność
Widoczność bardzo dobra z każdej strony lusterka duże.

Komfort
Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej drodze a nie udawanej drodze auto zachowuje się jakby było malutką piłeczką ,która brnie do celu i do niej dotrze.Wyciszenie silnika nie wiem jak to inżynierowie japońscy zrobili ,ale tego silniczka nie słychać w kabinie tylko takie delikatne mruczenie jak w motocyklu.Niestety fotele przednie są żle zaprojektowane siedzisko jest równo z konstrukcją stelażem i przy wchodzeniu do auta zawsze zachaczyć można o fotel nogą .Fotele przednie są także zbyt mało wyprofilowane przy dłuższej podróży bolą plecy ,ale to chyba celowy zabieg konstruktorów,by wysiąść z auta i odpocząć po przejechaniu większej już drogi.Ja tak zrobiłem przy kilku 800 km przejażdżkach tym autem.I zaczełem chwalić to rozwiązanie ,bo warto faktycznie odpocząć przy tak długich dystansach .

Nadwozie
Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte blachy w środku auta,plastikowa tapicerka drzwi ,plastiki progów ,schowka łatwe do zarysowania.Ale mi to nie przeszkadza ,moje auto zarabia na mnie i tyle .

Układ jezdny
Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez wspomagania niż z tym wspomaganiem.A cena była prawie taka sama obu modeli aut.Parkowanie to sama przyjemność.Już kilka razy zdarzyło mi się zaobserwować Panią lub Pana kierowcę ,który przyjechał po 3 (trzy ) kajzerki swym olbrzymem i zanim zaparkował czytaj znalazł miejsce do zaparkowania ja już odjeżdżałem z pod marketu.Hamulce także sprawują się o.k.

Naprawy
Postawiłem na doświadczenie w budowie małych aut na najstarszego producenta w tej dziedzinie w Japonii i nie zawiodłem się ,bo Daihatsu jest nim od wielu lat .Częsci nie są drogie choćby rozrząd to wydatek 180 zł ,ale orginalny Mitshuboshi pasek i rolka NTN .Można kupić także wiele używanych .

Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy mają bardzo mocną dmuchawę i szybko ciepło w aucie .

Elektryka/elektronika
Układ elektryczy jest bardzo sprawny i także pozostałe elektroniczne podzespoły.

Pełna opinia o Daihatsu Cuore L251 1000 EJ-DE 12V 58KM 2003r. hatchback »

Zobacz również opinie:

Daihatsu Cuore: coupe, hatchback

Daihatsu Cuore: benzyna

Daihatsu Cuore: 0.8, 0.9, 1.0

Daihatsu Cuore: 2003, 2000, 1999, 1996, 1993