Daihatsu Cuore opinie, oceny użytkowników, Daihatsu Cuore spalanie 2003r. (strona 1)

Opinie o samochodach Daihatsu Cuore

2003r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Daihatsu Cuore spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
5.50/-.--
-.--
trasa
5.00/-.--
-.--
cykl mieszany
5.30/-.--
-.--

Oceny DAIHATSU CUORE

Josef2013-12-25

Ogólna ocena:

10/10

Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .
Opinia o układzie napędowym:
W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe bi...
Opinia o komforcie:
Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej d...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte bla...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez...

Średnie oceny DAIHATSU CUORE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
10.0/10
Napęd
Elastyczność
7.0/10
Skrzynia biegów
7.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.0/10
Fotele przednie
4.0/10
Fotele tylne
5.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.0/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10.0/10
Bagażnik
6.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
10.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
10.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
10.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
10.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Daihatsu Cuore brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mercedes klasa G.

Daihatsu Cuore

Daihatsu Cuore

Mercedes klasa G

Mercedes klasa G

Najciekawsza opinia użytkownika o Daihatsu Cuore

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Josef

liczba głosów: 68

Daihatsu Cuore L251 1000 EJ-DE 12V 58KM 2003r. hatchback

Ocena ogólna

Zalet kilka mały i zwinny .Niezbyt popularny dla nocnych amatorów cudzej własności .Wymiana rozrządu jeśli troszkę się ma pojęcie i lubi majstrować przy mechanice auta zrobisz sam.Konstrukcja bardzo prosta auta .

Układ napędowy

W tym aucie elastyczność sprowadza się do dwóch typów poruszania się miejskiego i pozamiejskiego .W trybie miejskim możemy użyć w zasadzie 5 biegów ,ale faktycznie na biegu 4 i 5 w mieście nie da się jechać .Poza miastem jak najbardziej do 5 można a wręcz Cuore prosi się o wyższe biegi .Silnik jest niesamowity bardzo szybko wkręca się na obroty .Na biegu 2 można mieć już 80 km/h.Nie polecam takich testów .Auto ma pasek rozrządu i w razie przeskoczenia o jeden ząbek paska -wiadomo silnik na złom.Auto na trasie potrafi 120km/h jechać ,jechałem krótko w trakcie testu .A tak do 100 km/h to idzie pięknie.Przyspieszenie jest niesamowite jak na tak nieduże auto.Duże auta nie mają szans na światłach z nim.

Widoczność

Widoczność bardzo dobra z każdej strony lusterka duże.

Komfort

Auto jest dość sztywno resorowane toteż w zasadzie auto nie powinno jeździć po takich badziewiastych drogach jak nasze ,bo nie jest to ciągnik ,któremu nie przeszkadza wyboista z dziurami droga.W trakcie takiej jazdy od razu podskakuje tylna półka oraz tylna klapa .Na normalnej prawdziwej drodze a nie udawanej drodze auto zachowuje się jakby było malutką piłeczką ,która brnie do celu i do niej dotrze.Wyciszenie silnika nie wiem jak to inżynierowie japońscy zrobili ,ale tego silniczka nie słychać w kabinie tylko takie delikatne mruczenie jak w motocyklu.Niestety fotele przednie są żle zaprojektowane siedzisko jest równo z konstrukcją stelażem i przy wchodzeniu do auta zawsze zachaczyć można o fotel nogą .Fotele przednie są także zbyt mało wyprofilowane przy dłuższej podróży bolą plecy ,ale to chyba celowy zabieg konstruktorów,by wysiąść z auta i odpocząć po przejechaniu większej już drogi.Ja tak zrobiłem przy kilku 800 km przejażdżkach tym autem.I zaczełem chwalić to rozwiązanie ,bo warto faktycznie odpocząć przy tak długich dystansach .

Nadwozie

Przestrzeni jest jak dla mnie wystarczająco dużo i to tylko moja ocena .Z tyłu na zakupy w markecie idealna przestrzeń ,ale po złożeniu tylnej kanapy jest więcej miejsca.Przełączniki tylko te co powinny być ,bez udziwnień .Wszystko dobrej jakości choć widać oszczędności .Odkryte blachy w środku auta,plastikowa tapicerka drzwi ,plastiki progów ,schowka łatwe do zarysowania.Ale mi to nie przeszkadza ,moje auto zarabia na mnie i tyle .

Układ jezdny

Auto prowadzi się wyśmienicie.Układ kierowniczy mimo braku wspomagania świetnie działa .Model ten wychodził także z wspomaganiem ,ale wybrałem ten model ,bo przy teście takiego samego modelu u sprzedawcy w Niemczech z wspomaganiem elektrycznym odniosłem wrażenie ,że lepiej chodzi ten bez wspomagania niż z tym wspomaganiem.A cena była prawie taka sama obu modeli aut.Parkowanie to sama przyjemność.Już kilka razy zdarzyło mi się zaobserwować Panią lub Pana kierowcę ,który przyjechał po 3 (trzy ) kajzerki swym olbrzymem i zanim zaparkował czytaj znalazł miejsce do zaparkowania ja już odjeżdżałem z pod marketu.Hamulce także sprawują się o.k.

Naprawy

Postawiłem na doświadczenie w budowie małych aut na najstarszego producenta w tej dziedzinie w Japonii i nie zawiodłem się ,bo Daihatsu jest nim od wielu lat .Częsci nie są drogie choćby rozrząd to wydatek 180 zł ,ale orginalny Mitshuboshi pasek i rolka NTN .Można kupić także wiele używanych .

Wentylacja i ogrzewanie

Nawiewy mają bardzo mocną dmuchawę i szybko ciepło w aucie .

Elektryka/elektronika

Układ elektryczy jest bardzo sprawny i także pozostałe elektroniczne podzespoły.

Zobacz również opinie:

Daihatsu Cuore: coupe, hatchback

Daihatsu Cuore: benzyna

Daihatsu Cuore: 0.8, 0.9, 1.0

Daihatsu Cuore: 2005, 2003, 2000, 1999, 1996, 1993