FSO Polonez opinie, oceny użytkowników, FSO Polonez spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach FSO Polonez

benzyna+gaz

Liczba ocen: 33

Średnia ocena: 6.67/10

FSO Polonez spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.61/11.43
-.--
trasa
8.26/8.73
-.--
cykl mieszany
9.48/10.05
-.--

Oceny FSO POLONEZ

2009-03-03

Ogólna ocena:

8/10

Polonez napewno posiada wiecej zalet niz wad.Do tej pory sporo jeżdzi w Policji i jako taksowki
Opinia o układzie napędowym:
Silnik elastyczny na gazie ,mniej na benzynie.Drugi bieg opornie wchodzi na zimnym silniku.Praca silnika na wielowtrysku idealna. Przyspieszenia jak w tej klasy aucie
Opinia o komforcie:
Zawieszenie średnio twarde ,dobijanie na nierowościach odczuwalne miernie,przy szybkości ponad 100km głośność wzrasta/w tym udział opon/.Fotele w miare komfortowe.Z kompletem pasażerów nie jeżdziłem
Opinia o nadwoziu:
Sporo miejsca z przodu i z tyłu,nieporównywalna z niektórymi samochodami zachodnimi,schowki w porządku,wykończenie wnętrza /tapicerka /zwłaswzcza welurowab. dobre.Ochrona przed korozją ,jeśli sie ja co 2 , 3 lata powtarza.Ogniska rdzy pierwsze na nadszybiuprzednim ,na nadkolach ytlnych i k...
Opinia o układzie jezdnym:
Wygodne auto dla spokojnego kierowcy,dobrze sie prowadzące,hamulce Lucas sprawdzone,lekkie kłopoty z parkowaniem przy parkowaniu tyłem ,klopoty znikają po podwyższeniu siedzenia

2011-02-15

Ogólna ocena:

9/10

Jeśli ktoś nie ma wygórowanym aspiracji, chce mieć prosty trwały i tani w utrzymaniu pojazd to gorąco polecam nie zgnite Polonezy. Samochód oferuję dużo miejsca za niewielkie pieniądze, a ponadto przy zasilaniu LPG jest doskonałą konkurencją dla nowoczesnych diesli jeśli chodzi o bież...
Opinia o układzie napędowym:
Jak na silnik z lat 50-tych XX wieku to myślę, że nieźle. Elastyczność bez rewelacji choć nigdy nim na benzynie nie jezdziłem.
Opinia o komforcie:
O ciszę raczej trudno jednak na brak miejsca trudno narzekać.
Opinia o nadwoziu:
Gdyby nie blacha to samochód niemal nieprawdopodobny. Cena w stosunku do parametrów użytkowych idealna.
Opinia o układzie jezdnym:
Mimo gabarytów kanciaste kształty pomocne w parkowaniu.

2008-06-23

Ogólna ocena:

10/10

Ayto w sam raz dla niebogatego kierowcy. Ja swój kupiłem na chwilę bo pasek rozrządu w Peugeocie 405 mi strzelił i nie miałem czym jeździć... chwila trwa już 3 lata i jestem zadowolony mimo że auto jest TOPORNE, ale za to tanie za 2tyś można mieć auto do jazdy z instalacją gazową wart...
Opinia o układzie napędowym:
za ciężkie auto na silnik 1,6 i dużo pali
Opinia o komforcie:
Komfort w porównaniu z ... właśnie porównując z zachodnimi autami polonez przegrywa... ale za to niska cena wszystko rekompensuje...
Opinia o nadwoziu:
Polonezy gniją!!! szczególnie drzwi!!! ale znowu powołam się na cenę :)
Opinia o układzie jezdnym:
Stabilne duże ciężkie auto trochę toporne ale ładnie trzyma się drogi szczególnio po wymianie opon na nowe

Dariusz2009-01-31

Ogólna ocena:

5/10

polski czołg na kołach , nawet jak przydzwonisz masz szanse przerzyć , prezencja 1 , prestiż zero, przy odrobinie uczucia do samochodu -wierny jak pies
Opinia o układzie napędowym:
Subaru to to nie jest ,ale to nie ta liga , na benzynie elastycznaść do bani ale na gazie rewelacja od 50 km/h na piątym biegu bez szarpania
Opinia o komforcie:
Cztery osoby spoko, piąta nie porozumienie ( tunel wału ), powyżej 100 głośno
Opinia o nadwoziu:
Jak dbasz (konserwujesz) to idzie przerzyć , oczywiście ruda i tak przyjdzie ale nie które poldki już po 6 latach rdzewieją a mój miał 14 jak się pojawiły drobne wykwity
Opinia o układzie jezdnym:
To tylko poldek , trochę buja ale zato płynie po drodze

2009-07-12

Ogólna ocena:

4/10

tani w naprawach i eksploatacji (gaz). sporo sie psuje ale wiekszosc napraw mozna wykonac samemu. zawsze cos jest w nim do roboty
Opinia o układzie napędowym:
silnik totalna porazka-spalanie i dynamika rowniez
Opinia o komforcie:
zawieszenie tylne to porazka
Opinia o nadwoziu:
Z przodu nie jest żle (190 cm wzrostu) z tyłu dzieci lub do 170 bo przy moim wzroscie trzeba sobie kolana polamac zeby jakos siedziec
Opinia o układzie jezdnym:
Wspomaganie działa lepiej niż w vectrze b z 98(moze przez wieksze kolo kierownicy ;). promień skretu dużo lepszy niż w w/w aucie. tam gdzie Vectra ciezko sie wcisnać polonez da rade (promien skretu).

Średnie oceny FSO POLONEZ

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
45.45%
głosów 15
Raczej tak
24.24%
głosów 8
Trudno powiedzieć
18.18%
głosów 6
Raczej nie
6.06%
głosów 2
Nie
6.06%
głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
6.8/10
Układ kierowniczy
6.5/10
Hamulce
6.4/10
Parkowanie
6.8/10
Napęd
Elastyczność
5.8/10
Skrzynia biegów
6.2/10
Silnik
6.5/10
Przyspieszenie 0-100km
5.4/10
Przyspieszenie 60-120km
5.3/10
Przyspieszenie 80-120km
5.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.9/10
Resorowanie z obciążeniem
6.9/10
Fotele przednie
6.8/10
Fotele tylne
6.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.2/10
Wyciszenie
4.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.8/10
Przestrzeń z tyłu
7.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
6.6/10
Bagażnik
7.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
5.5/10
Możliwość aranżacji
5.6/10
Karoseria
5.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
6.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.2/10
Widocznośc do tyłu
7.7/10
Widoczność w lusterkach
7.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.6/10
Elektronika
4.4/10
Naprawy
Niezawodność
4.3/10
Koszty napraw
5.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
12
Komfort jazdy
3
Wnętrze
3
Nadwozie
2
Widoczność
2
Układ jezdny
1
Nic
1
Spalanie
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
6
Spalanie
4
Awaryjność
3
Napęd
3
Układ jezdny
2
Wentylacja i ogrzewanie
2
Nadwozie
1
Inne
1
Komfort jazdy
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem FSO Polonez brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota IQ.

FSO Polonez

Toyota IQ

Najciekawsza opinia użytkownika o FSO Polonez

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 132

FSO Polonez Caro + 1600 MPI 85KM 1999r. hatchback

Ocena ogólna

Polonez napewno posiada wiecej zalet niz wad.Do tej pory sporo jeżdzi w Policji i jako taksowki

Układ napędowy

Silnik elastyczny na gazie ,mniej na benzynie.Drugi bieg opornie wchodzi na zimnym silniku.Praca silnika na wielowtrysku idealna. Przyspieszenia jak w tej klasy aucie

Widoczność

Widoczność z przodu zupełnie dobra ,lusterka w porządku ,natomiast widoczność do tyłu w czasie cofania zła,trzeba podwyższyć siedzenie

Komfort

Zawieszenie średnio twarde ,dobijanie na nierowościach odczuwalne miernie,przy szybkości ponad 100km głośność wzrasta/w tym udział opon/.Fotele w miare komfortowe.Z kompletem pasażerów nie jeżdziłem

Nadwozie

Sporo miejsca z przodu i z tyłu,nieporównywalna z niektórymi samochodami zachodnimi,schowki w porządku,wykończenie wnętrza /tapicerka /zwłaswzcza welurowab. dobre.Ochrona przed korozją ,jeśli sie ja co 2 , 3 lata powtarza.Ogniska rdzy pierwsze na nadszybiuprzednim ,na nadkolach ytlnych i kapinos pokr. silnika,zegary i przełączniki w porządku.Plusem jest dzielone siedzenie tylne./narty/.Gdy zbiornik LPG w kole zapas. to rezerwa zabiera sporo miejsca,dobrze mieć dojazdówkę

Układ jezdny

Wygodne auto dla spokojnego kierowcy,dobrze sie prowadzące,hamulce Lucas sprawdzone,lekkie kłopoty z parkowaniem przy parkowaniu tyłem ,klopoty znikają po podwyższeniu siedzenia

Naprawy

Przy odrobinie wiedzy można pewne naprawy wykonać samemu.Jeśli jest zaplecze garażowe to i wieksze

Wentylacja i ogrzewanie

Z wentylacją ,a zwłaszcza zogrzewaniem sa \\problemy.Co pewien czas trzeba coś robić

Elektryka/elektronika

Nie sprawia problemów,co kilka lat dobrze jest oczyścic złącza konektorowe

Zobacz również opinie:

FSO Polonez: hatchback, kombi, liftback, pick-up, sedan (limuzyna)

FSO Polonez: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

FSO Polonez: 1.4, 1.5, 1.6, 1.9, 2.0

FSO Polonez: 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1990, 1986, 1984, 1981, 1980

Inne modele

FSO: FSO 1500, FSO Cargo, FSO Inny, FSO Polonez