Opinie o samochodach Fiat Punto Evo
2011r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 6.00/10
Fiat Punto Evo spalanie (l/100km)
Oceny FIATA PUNTO EVO
Fiat Punto Evo Evo 1.4 MyLife 77KM 2011r. 500km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
Jezdzac tym silnikiem poczulem sie jak za dawnych czasow, kiedy mialem okazje prowadzic niedoladowanego klekota- ropedza sie niczym zaladowany pociag towarowy. Ten silnik to absolutne minimum do tej masy auta. Szkoda, ze przez ekooszolomow nie ma wlasciwie czego wybrac sposrod niedoladowanych jednos...
Opinia o komforcie:
Autko w zakretach spisuje sie nadspodziewanie dobrze, chyba ze po prostu z tym silnikiem nie da sie skorupy wytracic z rownowagi.Zawieszenie niestety dosc glosno daje znac o tym, ze bierze na siebie polskie dziurska. Fotele za waskie dla mnie w ramionach na dluzsze uzytkowanie i za slabo podparty od...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia... No coz, cale zycie jezdzilem niemacami albo japoncami i po prostu trzeba sie nauczyc- kompletnie nieergonomiczna obsluga wycieraczek jak dla mnie. Bagaznik maly, ale ustawny, jakosc materialow i wyglad auta w tej klasie nie ma rownych sobie- po obejrzeniu tego autka i wejsciu do Fabii, ...
Średnie oceny FIAT PUNTO EVO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Fiat Punto Evo brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Opel Agila.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fiacie Punto Evo
użytkownik: luk
liczba głosów: 121
Fiat Punto Evo Evo 1400 MyLife 77KM 2011r. hatchback
Ocena ogólna
Jest to moja pierwsza "wloszczyzna", z jednej strony szalu nie ma, z drugiej strony w tej klasie aut z fabrycznym gazem nie ma czego wybrac- badziewna Fabie z zerowa widocznoscia do przodu, Aveo z kalkulatorem zamiast licznikow, kosmiczie drogiego Seata (ZA CO????) czy rdzewiejaca Corse...
Układ napędowy
Jezdzac tym silnikiem poczulem sie jak za dawnych czasow, kiedy mialem okazje prowadzic niedoladowanego klekota- ropedza sie niczym zaladowany pociag towarowy. Ten silnik to absolutne minimum do tej masy auta. Szkoda, ze przez ekooszolomow nie ma wlasciwie czego wybrac sposrod niedoladowanych jednostek...
Widoczność
Zona narzeka, ze szerokie slupki A jej przeszkadzaja- ja nie podzielam tej opinii. Kiepsa widocznosc do tylu kompensuje dobra widocznosc w lusterkach.
Komfort
Autko w zakretach spisuje sie nadspodziewanie dobrze, chyba ze po prostu z tym silnikiem nie da sie skorupy wytracic z rownowagi.Zawieszenie niestety dosc glosno daje znac o tym, ze bierze na siebie polskie dziurska. Fotele za waskie dla mnie w ramionach na dluzsze uzytkowanie i za slabo podparty odcinek ledzwiowy. Wyciszenie z jednej strony jest dobre i zle- dobre bo obla karoseria jest cicha, ale halas silnika przy wiekszych predkosciach jest nie do zniesienia na dluzsza mete- z zatyczkami to maksymalnie da sie wytrzymac 120-130 km/h... Z tylu sporo miejsca na nogi, ale dla 3 osob to raczej w wieku wszesno szkolnym.
Nadwozie
Ergonomia... No coz, cale zycie jezdzilem niemacami albo japoncami i po prostu trzeba sie nauczyc- kompletnie nieergonomiczna obsluga wycieraczek jak dla mnie. Bagaznik maly, ale ustawny, jakosc materialow i wyglad auta w tej klasie nie ma rownych sobie- po obejrzeniu tego autka i wejsciu do Fabii, z tej drugiej ucieklismy niemal z krzykiem... mozliwosc aranzacji? Kilka schowkow, ale wiekszosc z nich ze wzgledu na rozmiar badz ksztalt jes tniepraktyczna, lakiery sa eko, wiec tak jak wszedzie- po kazdej jezdzie na autostradzie zostaja dziury- na szczescie auto nie rozpedza sie do takich predkosci, wiec moze dziur tez nie bedzie.
Naprawy
Jak na ten przebieg to tylko odpadla dysza nawiewu kierowcy- pod nogami. Gaz wymaga kalibracji, bo check engine szaleje.
Wentylacja i ogrzewanie
Testowane tylko zima- szybko sie nagrzewa, ale pozniej mimo ustawienia na 2 nadmuch (w skali 1-4) szyby czesto paruja. Dosc glosny strumien powietrza z wentylacji.
Elektryka/elektronika
Totalnym badziewiem jest wielkosc otworu i jego umiejscowienie od zbiornika na plyn do spryskiwaczy- fabryka powinna dodawac lejek, zwlaszcza ze obok sa jakies kostki i przewody elektryczne.
Sprawdź także:
Fiat Punto Evo - ogłoszenia , Fiat - forum użytkowników, Fiat Punto Evo - średnie ceny
Fiat - tapety na pulpit, Fiat - konfigurator felg, Fiat - tanie opony,
Używane auto części, Fiat - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie