Fiat Seicento (600) opinie, oceny użytkowników, Fiat Seicento (600) spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Fiat Seicento (600)

benzyna+gaz

Liczba ocen: 29

Średnia ocena: 7.03/10

Fiat Seicento (600) spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
7.00/7.29
-.--
trasa
5.84/6.11
-.--
cykl mieszany
6.31/6.68
-.--

Oceny FIATA SEICENTO (600)

2008-02-11

Ogólna ocena:

7/10

Auto godne polecenia jednak nie na długie trasy. Jest bardzo ekonomiczne, sekwencyjny wtrysk gazu sprawia że auto spala średnio ok 6,5 litra gazu/100km przy dosyć ciężkiej nodze(podane w podpunkcie powyżej spalanie jest dla gazu), spalanie średnie benzyny ok 6l/100km. Spalanie przy bardzo os...
Opinia o układzie napędowym:
Jak na tak małe auto, silnik w zupełności wystarcza. Na przyspieszenie od 0-80 nie mogę narzekać nawet całkiem niezłe fury zostają z tyłu jak wciskam mocniej gaz. Od 80-120 jest już naprawdę kiepsko. No cóż w końcu to tylko samochód miejski.
Opinia o komforcie:
Komfort podróżowania dosyć niski, ale czego można wymagać od samochodu za 10 tyś zł. Z pewnością znacznie lepiej niż w maluchu czy Cinquecento, ale nie jest to auto na bardzo długie trasy. Dziennie przejeżdżam ok 110 km i nie narzekam, ale nie wyobrażam sobie spędzić pół dnia za ki...
Opinia o nadwoziu:
Pozostawię ten podpunkt bez komentarza...
Opinia o układzie jezdnym:
Jeżeli chodzi o układ prowadzenie auta to jest ok, może nie jak w autach z wyższej półki ale nie narzekam. Układ kierowniczy- przydałoby się wspomaganie... Hamulce- miałem kilka sytuacji w których przydałby się ABS. Duży plus parkowanie (auto jest małe i wszędzie się zmieści)

Andrzej2016-04-18

Ogólna ocena:

6/10

Ma kilka wad fabrycznych ale jeśli się o nich wie i pilnuje wymian auto odwdzięcza się bezawaryjnością. PODSTAWA TO SPRAWDZAĆ wentylator chłodnicy i po zimie bo lubi się zatrzeć a do przegrzania silnika latem już wtedy blisko. Alternator pada bez ostrzeżenia jeśli się jeździ dużo po ...
Opinia o układzie napędowym:
Leję i poprzedni właściciel też lał olej 5w40 wymieniam co 12-14 tys km i mimo prawie 200000 km nie potrzebuję dolewać od wymiany do wymiany mimo LPG-silnik nie do zdarcia(standard to pocąca się pokrywa zaworów), skrzynia trochę haczy ale jest ok. Silnik bezkolizyjny czyli zerwany pasek p...
Opinia o komforcie:
Podrzuca na wybojach jak każde małe krótkie autko ale zawiasy trwałe. Głośny powyżej 90 km/h
Opinia o nadwoziu:
Plastiki twarde ale nie trzeszczą bo jest ich mało, reszta straszy gołą blachą.Krótkie siedziska dla ludzi do 176 cm wzrostu ok. Z tyłu marnie ale na miasto wystarczy. Mikro bagażnik często nie dzielone oparcie siedzenia utrudnia przewożenie bagażu
Opinia o układzie jezdnym:
Należy pilnować grubość tarcz hamulcowych z przodu 11mm później mogą się zawieszać tłoczki, no i zapiekający się ręczny czyli blaszki łączące bęben z linką (smarowanie raz w roku ich zawiasów rozwiązuje problem.Tuleje wahaczy padają po 60tys km-dobre zamienniki po 60 zł komplet...

2010-02-19

Ogólna ocena:

8/10

w sumie przez ty kilka lat nie było żadnej niespodziwanej awarii. wiele napraw można zrobić samemu, ale miejsca pod maską nie ma żeby włożyć ręce. żeby zmienić zwykły pasek klinowy. trzeba rozebrać wiele innych elementów .czesto jest tak, więcej rozbierania zeby sie dostać do czeg...
Opinia o układzie napędowym:
silnik 899cm3 jak dla mnie za słaby polecam 1100cm3. Uważam ze za dużo pali jak na taki mały silnik,
Opinia o komforcie:
to powienien być samochod rej na 4 osoby a nie na 5 - porażka. w dwie osoby jeździ się w miarę dobrze ale jeśli ktoś ma siedzieć z tyłu to jeśli chodzi o miejsce i o moc jaką daje 90zeby to rozpdzić to jest słabo
Opinia o nadwoziu:
Jestem dość wysoki, fotel kierowcy odsunięty mam maksymalnie do tyłu, wiec za mną juz nikt nie siądzie, jeśli juz musze sie przysunąć dla kogoś to jest bardzo źle, kolanami dotykam mkierownicy. do bagaznika mało co sie zmieści, w przypadku butli LPG w kole zapasowym, opona nie mieści s...
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo dobre hamulce, łatwo zaparkować w ciasnych miejscach,

sebastian2008-08-13

Ogólna ocena:

7/10

Samochód jest doskonały do jazdy po miescie dla jednej lub dwóch osób. Rodzina sie juz nie zmiesci. dalsze wypray wiąza sie postojami.
Opinia o układzie napędowym:
Jak na taka pojemność to i tak cud, zę mozna tym samochodem jechac 150 km/h.( na autostradzie A4 - nie była w remoncie :-)
Opinia o komforcie:
To nie jest samochód na dalekie jazdy z kompletem pasażerów. z tyłu jest mało miejsca i raczej dla ludzi o krótkich nogach.
Opinia o nadwoziu:
Wyposarzenie tego samochodu przypomina czasami pustelnie medytującego mnicha. Ale mozna sobie samemu założyć np.elektryczne szyby ( z klimatyzacja nie spotkałem sie ale w instrukcji jest taka opcaja ) Oczywiscie bagażnik to raczej symboliczna przestrzeń na zakupy z supermarketu ( i to jeszcz...
Opinia o układzie jezdnym:
Małe autko zawsze jest łatwo zaparkować. Przydało by sie wspomaganie. Klocki hamulcowe szybko sie zurzuwaja ale to moze tylko w moim egzeplarzu ( mam sportowe - ponawiercane tarcze hamulcowe)

2010-07-17

Ogólna ocena:

9/10

Generalnie autko naprawdę warte Swojej dość wysokiej ceny jak na tak małego bolida, rekompensuje to niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Ceny części zamiennych nawet tych firmowych są bardzo niskie! Konstrukcja auta prosta i łatwa w naprawie, nawet laik wyposażony w zestaw kluczy z marketu i ...
Opinia o układzie napędowym:
Do 80 to prawdziwa rakieta, później trochę wolniej, ale w założeniu miało być to auto na miasto i jako takie jest wyśmienite!
Opinia o układzie jezdnym:
Małe zwinne auto, wszędzie wjedzie, wszędzie wyjedzie.

Średnie oceny FIAT SEICENTO (600)

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
55.17%
głosów 16
Raczej tak
24.14%
głosów 7
Trudno powiedzieć
6.90%
głosów 2
Raczej nie
13.79%
głosów 4
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
7.0/10
Układ kierowniczy
7.0/10
Hamulce
7.2/10
Parkowanie
9.3/10
Napęd
Elastyczność
6.0/10
Skrzynia biegów
6.6/10
Silnik
7.1/10
Przyspieszenie 0-100km
5.9/10
Przyspieszenie 60-120km
5.8/10
Przyspieszenie 80-120km
5.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.3/10
Resorowanie z obciążeniem
5.7/10
Fotele przednie
6.2/10
Fotele tylne
5.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
4.0/10
Wyciszenie
5.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
6.3/10
Przestrzeń z tyłu
4.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
6.4/10
Bagażnik
4.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
5.0/10
Możliwość aranżacji
5.3/10
Karoseria
6.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
6.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.2/10
Widocznośc do tyłu
7.7/10
Widoczność w lusterkach
6.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.5/10
Elektronika
4.6/10
Naprawy
Niezawodność
4.7/10
Koszty napraw
4.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
8
Wentylacja i ogrzewanie
2
Napęd
2
Widoczność
2
Nic
2
Spalanie
2
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Wentylacja i ogrzewanie
3
Inne
2
Awaryjność
2
Spalanie
2
Komfort jazdy
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Fiat Seicento (600) brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Daewoo Matiz.

Fiat Seicento (600)

Fiat Seicento (600)

Daewoo Matiz

Daewoo Matiz

Najciekawsza opinia użytkownika o Fiacie Seicento (600)

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 101

Fiat Seicento (600) S 1100 1.1 SPI 54KM 2000r. hatchback

Ocena ogólna

Generalnie autko naprawdę warte Swojej dość wysokiej ceny jak na tak małego bolida, rekompensuje to niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Ceny części zamiennych nawet tych firmowych są bardzo niskie! Konstrukcja auta prosta i łatwa w naprawie, nawet laik wyposażony w zestaw kluczy z marketu i książkę \"Sam naprawiam...\" poradzi sobie z praktycznie każdą naprawą! Auto idealne na jazdę po mieście, także na trasie całkiem nieźle sobie radzi. Jazda w 2 osoby daje naprawdę dużo miejsca jak na tak małe auto, w 4 dorosłe osoby to już ścisk, choć nie jest najgorzej, jednak i na chama w 5 można jechać, choć to już sardynki w puszce. Warto dopłacić i szukać auta z silnikiem 1.1 niż z 900, oraz wybrać wersję SPI - pojedynczy wtrysk, tam się nic nie psuje.

Układ napędowy

Do 80 to prawdziwa rakieta, później trochę wolniej, ale w założeniu miało być to auto na miasto i jako takie jest wyśmienite!

Widoczność

Trochę małe lusterka, jednak pomimo tego widoczność dobra.

Układ jezdny

Małe zwinne auto, wszędzie wjedzie, wszędzie wyjedzie.

Naprawy

Części do tego auta kosztują grosze! Oczywiście części firmowe, renomowane, np.: uszczelka pod klawiaturę Victor Rainz 12,5 zł. Pasek rozrządu Gates 39 zł. Rolka napinająca SKF 38 zł. Amortyzator gazowy przód KYB (Kayaba) 93 zł. Amortyzator olejowy tył 32 zł. Sprężyny D&D 33 zł. szt. Chłodnica Valeo 96 zł. Bak paliwa 97 zł. Linka hamulca ręcznego oryginalna 32 zł. (poprzednia wytrzymała 10 lat) Zestaw szczęk hamulcowych Fomar 29 zł. (pasują od cinquecento i 126p)

Elektryka/elektronika

Elektryka nie jest najwyższych lotów, ale wszystko sprawnie działa, tak jak powinno. Elektroniki jak na lekarstwo, ale to dobrze, nie ma się co psuć, nie tak jak w nowych autach że ciągle coś... W starszym aucie czym mniej elektroniki tym lepiej, bo nie ma się co psuć.

Zobacz również opinie:

Fiat Seicento (600): bus, coupe, hatchback, liftback, sedan (limuzyna), van

Fiat Seicento (600): benzyna, benzyna+gaz

Fiat Seicento (600): 0.9, 1.0, 1.1, 1.4, 1.6

Fiat Seicento (600): 2011, 2008, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998