Fiat Tempra opinie, oceny użytkowników, Fiat Tempra spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Fiat Tempra

benzyna+gaz

Liczba ocen: 9

Średnia ocena: 7.89/10

Fiat Tempra spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.30/10.92
-.--
trasa
7.40/6.82
-.--
cykl mieszany
9.02/9.64
-.--

Oceny FIATA TEMPRA

2008-02-10

Ogólna ocena:

10/10

Bardzo dobre auto, udana konstrukcja, wszystkie elementy karoseryjne przykręcane na śruby do szkieletu - całość cynowana - błotniki tylne, przednie, atrapa, skuteczny układ kierowniczy - bezawaryjny, skuteczne hamulce - i wygoda podróżowania, obszerny bagażnik. Po 15 latach żadnych ślad...
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo dobra elastyczność silnika. W jeździe na trasie rzadko potrzebne jest przełączanie wszystkich biegów... wystarczy bieg I -spod świateł - "normalnie na równej nawierzchni wystarczy bieg II do ruszania" , III i V,,, kwestia przyzwyczajenia, ale silnik sobie znakomicie radzi ...
Opinia o nadwoziu:
Zabezpieczenie przed korozją znakomite !!! dobra jakość materiału tapicerskiego... plastyki skrzypią na desce rozdzielczej...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miękie, "ale to zależy tylko od sprężyn jakie zastosujemy"... Bardzo dobre tłumienie przez amortyzatory.....

Dariusz2011-08-29

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Sam silnik nie sprawia kłopotów,jednostka w tej wersji bez awaryjna
Opinia o komforcie:
Jak na swoje lata,auto jest bardzo wygodne,zawieszenie komfortowe.U mnie bez zastrzeżeń.
Opinia o nadwoziu:
Najniżej oceniam karoserię ze względu na korozję.Występuje ona zazwyczaj na progach oraz przy nadkolach i tylnych błotnikach.
Opinia o układzie jezdnym:
Jedyny minus tej konstrukcji to dość wysoki bagażnik,który troszkę ogranicza widoczność podczas parkowania tyłem.

2008-04-24

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
przy niedużej mocy silnika przyspieszanie wymaga odpowiedniego używania zmiany biegów,ale w czasie spokojnej jazdy silnik jest bardzo elastyczny .
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie tego auta to sama przyjemność,oczywiście jak na tej klasy samochód,jazda w trasie nie powoduje zmęczenia nawet przy pokonywaniu kilkuset kilometrów.

Rafał2008-03-12

Ogólna ocena:

5/10


Opinia o układzie jezdnym:
bardzo mały promień skrętu.Wahacze wymiana co 10-13tys Tył ułozyskowanie wahaczy siada co ok 15-17tys km

Średnie oceny FIAT TEMPRA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
55.56%
głosów 5
Raczej tak
22.22%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
22.22%
głosów 2
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.3/10
Układ kierowniczy
8.1/10
Hamulce
7.8/10
Parkowanie
7.3/10
Napęd
Elastyczność
7.6/10
Skrzynia biegów
6.7/10
Silnik
7.1/10
Przyspieszenie 0-100km
5.8/10
Przyspieszenie 60-120km
6.4/10
Przyspieszenie 80-120km
6.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
7.9/10
Fotele przednie
8.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.8/10
Wyciszenie
6.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.1/10
Przestrzeń z tyłu
8.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.7/10
Bagażnik
9.1/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.4/10
Możliwość aranżacji
6.4/10
Karoseria
6.7/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.1/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.6/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.3/10
Elektronika
4.6/10
Naprawy
Niezawodność
4.1/10
Koszty napraw
4.1/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
5
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
3
Wentylacja i ogrzewanie
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Fiat Tempra brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Saab 9000.

Fiat Tempra

Fiat Tempra

Saab 9000

Saab 9000

Najciekawsza opinia użytkownika o Fiacie Tempra

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 133

Fiat Tempra 1600 0KM 1993r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Bardzo dobre auto, udana konstrukcja, wszystkie elementy karoseryjne przykręcane na śruby do szkieletu - całość cynowana - błotniki tylne, przednie, atrapa, skuteczny układ kierowniczy - bezawaryjny, skuteczne hamulce - i wygoda podróżowania, obszerny bagażnik. Po 15 latach żadnych śladów korozji w nadwoziu jak i w podwoziu. Instalacja gazowa LAVATO z mikserem na gaźniku spisuje się znakomicie od 14 lat bez awarii - tylko konserwacja filtrów magnetycznych, częste oczyszczanie parownika z osadów pogazowych - odkręcenie jednej śrubki i wypuszczenie oleju pogazowego - gliceryn - raz na 3 miesiące - przy dużych przebiegach na LPG - coraz gorszy mamy niestety gaz na stacjach - zanieczyszczenia metaliczne osadzają się w filtrze na magnesie.. należy zatem czyścić często....

Układ napędowy

Bardzo dobra elastyczność silnika. W jeździe na trasie rzadko potrzebne jest przełączanie wszystkich biegów... wystarczy bieg I -spod świateł - "normalnie na równej nawierzchni wystarczy bieg II do ruszania" , III i V,,, kwestia przyzwyczajenia, ale silnik sobie znakomicie radzi bardzo elastyczny

Widoczność

Bardzo dobry układ składania lusterek bocznych przy parkowaniu i garażowaniu.

Nadwozie

Zabezpieczenie przed korozją znakomite !!! dobra jakość materiału tapicerskiego... plastyki skrzypią na desce rozdzielczej...

Układ jezdny

zawieszenie miękie, "ale to zależy tylko od sprężyn jakie zastosujemy"... Bardzo dobre tłumienie przez amortyzatory.....

Wentylacja i ogrzewanie

jak na ten samochód wystarczające.... mogło by być lepsze ale jest OK... Czasem tylko lubi się przepalić bezpiecznik topikowy na opornicy wentylatora.. Naprawa jest banalnie prosta... polega na wlutowaniu nowego....

Zobacz również opinie:

Fiat Tempra: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Fiat Tempra: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Fiat Tempra: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0

Fiat Tempra: 1996, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990