Opinie o samochodach Ford C-Max
2.0
Liczba ocen: 7
Średnia ocena: 8.43/10
Ford C-Max spalanie (l/100km)
Oceny FORDA C-MAX
Ford C-Max Ghia 2.0 136KM 2008r. 71 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
6-biegowa skrzynia to duży atut ale raczej na trasie, w mieście zmusza do częstszego machania lewarkiem.Dzięki 6 biegowej skrzyni 2 litrowy diesel to świetny kompan do częstych podrózy
Opinia o komforcie:
Resorowanie bez zarzutu,sportowo i komfortowo w jednym.Fotele przednie nieco za krótkie(mam 187 cm)z podparciem lędźwiowym. Wyciszenie wzorowe, podróż 180 km/h po autostradzie odbywa sie w spokoju i ciszy.
Opinia o nadwoziu:
Jak na minivana przystało tylnie fotele dają się przesuwac i łatwo wymontowywać.Dodatkowo C-MAX posiada opcję komfortowej podrózy dla 2-och pasażerów z tyłu, wówczas środkowe siedzenie składa się a dwa skrajne cofają się i zsuwają bardziej na środek.
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie ciut inaczej od zwykłego focusa ze względu na wysokość.Jednak nie przechyla się na zakrętach jak większość minivanów ani nie nurkuje przy hamowaniu. Parkowanie trudne gdyz nie widać początku samochodu, pomaga asystent parkowania
Ford C-Max Ghia 2.0 136KM 2004r. 128 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Trochę za głośna praca silnika ale zależy to również od paliwa im lepsze paliwo silnik jest cichszy. Przyspieszenie jest dobre już na 4-ce śmiało od 60 do 120( po mieście ideał) dalej to już trzeba uważać, 5-ka po 120 jest bardzo szybka, 6-kę tak przy 160 ale u Nas nie ma gdzie.
Opinia o komforcie:
Przestronny, z różnymi potrzebnymi dodatkami - schowki. Pięć dorosłych osób z bagażami pod sufit i 1200 km to żaden problem. Klimatyzacja, dobra regulacja nagłośnienia, wygodne fotele z bajerami. Idealnie trzyma się drogi bez względu na wagę. Jedyny mankament to troszkę za głośno szu...
Opinia o nadwoziu:
W podróży małej, czy dużej jest to idealne auto dla rodziny/kilku osób. Schowków jest aż za dużo zaczynając od przodu, pasażerowie i tył. Fotele z tyłu składane w 10 sekund.
Opinia o układzie jezdnym:
Warunek podstawowy to dobre ogumienie (zawsze należy kupować nowe opony powyżej średniej klasy),wymieniać klocki dwa razy w roku. Wówczas jazda to sama przyjemność. Przy zużytych oponach jazda jest twarda, kierownica oporna i na zakrętach ostrożnie.
Ford C-Max 2.0 TDCI 136KM 2004r. 134 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Gdyby nie ten klekot na zimnym silniku to przyznałbym maxa.
Opinia o komforcie:
Jedyny minus to szum słyszalny przy 120 km/h i więcej.
Opinia o nadwoziu:
Ford mógłby zmienić materiały tapicerki siedzeń, ponieważ byle kropla wody i zaraz są plamy.
Opinia o układzie jezdnym:
Widać, że ford zadbał o zawieszenie. Dobrze trzyma się drogi i świetnie wchodzi w zakręty. "Prawie" sportowe.
Ford C-Max Silver z dodatkami 2.0 TDCI 136KM 2009r. 40 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie jezdnym:
Super auto.Wsoaniałe na korki.Spalanie 7 litrów. Nie mam żadnych negatywnych uwag
Ford C-Max ghia 2.0 ctdi 136KM 2005r. 39 000km
Ogólna ocena:
7/10
Średnie oceny FORD C-MAX
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Ford C-Max brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai ix20.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie C-Max
użytkownik: Rafal
liczba głosów: 45
Ford C-Max Ghia 2000 136KM 2008r. mini-van
Ocena ogólna
Minivan nastawiony na kierowcę - to hasło dobrze oddaje C-Maxa. Przyjemność z prowadzenia dynamicznego rodzinnego auta które nie buja w zakrętach jak typowy minivan.
Układ napędowy
6-biegowa skrzynia to duży atut ale raczej na trasie, w mieście zmusza do częstszego machania lewarkiem.Dzięki 6 biegowej skrzyni 2 litrowy diesel to świetny kompan do częstych podrózy
Widoczność
Do przodu słabo tylko przy parkowaniu podczas normalnej jazdy swietnie ze względu na wyższe położenie.Widoczność po bokach moga przeszkadzać słupki przedniej szyby.
Komfort
Resorowanie bez zarzutu,sportowo i komfortowo w jednym.Fotele przednie nieco za krótkie(mam 187 cm)z podparciem lędźwiowym. Wyciszenie wzorowe, podróż 180 km/h po autostradzie odbywa sie w spokoju i ciszy.
Nadwozie
Jak na minivana przystało tylnie fotele dają się przesuwac i łatwo wymontowywać.Dodatkowo C-MAX posiada opcję komfortowej podrózy dla 2-och pasażerów z tyłu, wówczas środkowe siedzenie składa się a dwa skrajne cofają się i zsuwają bardziej na środek.
Układ jezdny
prowadzenie ciut inaczej od zwykłego focusa ze względu na wysokość.Jednak nie przechyla się na zakrętach jak większość minivanów ani nie nurkuje przy hamowaniu. Parkowanie trudne gdyz nie widać początku samochodu, pomaga asystent parkowania
Naprawy
To diesel więc przypuszczam że jak przyjdzie już do jakiejś naprawy to będzie to droższa impreza niż dla benzyniaka. Póki co zero napraw.Auto ma od nowości ten sam zestaw klocków hamulcowych.ASO twierdzi, że są nadal dobre. W sumie też nie zauważylem ich pogorszenia.Inna sprawa że diesel dobrze hamuje silnikiem, stąd ta oszczędność hamulców.
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel bez dodatkowej nagrzewnicy to zerowe grzanie w mrozy. Ratunkiem są ogrzewane fotele.Dwustrefowa klimatyzacja w upały działa wzorowo.
Elektryka/elektronika
Nic się dzieje.
Zobacz również opinie:
Ford C-Max: hatchback, mini-van, van
Ford C-Max: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Ford C-Max - ogłoszenia , Ford - forum użytkowników, Ford C-Max - średnie ceny
Ford - tapety na pulpit, Ford - konfigurator felg, Ford - tanie opony,
Używane auto części, Ford - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie