Opinie o samochodach Ford Escort
1994r.
Liczba ocen: 30
Średnia ocena: 7.00/10
Ford Escort spalanie (l/100km)
Oceny FORDA ESCORT
Ford Escort VI 1.4 8V 71KM 1994r. 115 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Silniczek 1,4 ogólnie słaby w stosunku do wagi auta. Jednak 115 tys przebiegu nie wymagały żadnych ingerencji poza pasem rozrządu, termostatem, świecami i kablami. Cichy i elastyczny dla spokojnej jazdy. Jedynka ciężko wchodzi jeśli auto się toczy. Wsteczny czasem wymaga podwójnego wysprz...
Opinia o komforcie:
Ogólnie twardy, sztywny, ale trakcyjnie wzorowy. Fotele płytkie, trudno ustawic dobrze zagłówek, ale kiedyś zrobiłem 3600 km w 4 dni z mniejszym zmęczeniem niż w Focusie...Cichy do 100 km/h głośny 120-150 powyżej 150 znów ciszej. Łatwy do opanowania podczas poślizgów w zimie.
Opinia o nadwoziu:
Jak na w sumie niewielkie auto miejsca jest dużo. Z tyłu nawet b.dużo. Wszystko działa lekko, pożądne wykonanie regulatorów, nawiewów. Bagażnik w porównaniu np do Lanosa, Astry, Golfa, Punto OGROMNY. Mało schowków. Karoseria w moim całkowicie bez rdzy ale zawsze garażowany bezwypadkowy...
Opinia o układzie jezdnym:
Mam 15calowe 195/50 więc jeździ jak przyklejony. Ogólnie twardy, sztywny, ale trakcyjnie bardzo posłuszny kierownicy. Dokręcenie kierownicy do Max natychmiast owocuje dźwiękiem pompy, na LPG potrafi nawet zgasnąć. Na łukach raczej wynosi z fotela niż zejdzie z drogi ;-) największy PLUS
Ford Escort 1.6 90KM 1994r. 200 000km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bez jakichkolwiek problemów technicznych. Zrywny i dynamiczny, ale trzeba kręcić, ok 3 obrotów daje dobrą dynamikę.
Opinia o komforcie:
KOmfortowe auto, w tym zakresie bez zarzutów.
Opinia o nadwoziu:
Wnetrz wykonane w miarę solidnie. Karoseria to zalezy od lakieru, akrytlowe lubią łapać korozję, metaliczne ok.
Opinia o układzie jezdnym:
Niezłe auto o bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Dobrze trzyma sie drogi bez jakichkolwiek problemów z trakcją. Hamulce ok.
Ford Escort 1.6 16V 90KM 1994r. 210 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Coż można powiedzieć o tak leciwym aucie, jak na te lata power\'a ma ale ewidentnie brakuje azotu ;)
Opinia o komforcie:
Akurat pod wzgledem resorowania nie moge sie obiektywnie wypowiedziec bo czeka mnie wymiana amorkow i byc moze sprezyn ;)
Opinia o nadwoziu:
Jedyna uwaga to blachy, w fordach nie sa za rewelacyjne...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się nieźle, układ kierowniczy powiedzmy że ok, hamulce to porażka, nie ma to jak ABS następne auto napewno bedzie z ABS-em :) Co do parkowania bez zarzutu, pieknie sie wkomponowuje w prawie kazde miejsce :)
Ford Escort MkVI 1.3 HCS 60KM 1994r. 260 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Po tak małym silniku nie ma czego wymagać. Jedyną wadą w tym silniku są klekoczące zawory, regulacja usuwa problem.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy jest bardzo dobry. miękie zawieszenie dodatkowo uprzyjemnia jazdę.
Opinia o układzie jezdnym:
Bez większych problemów jak na stare auto. Zawieszenie wymaga częstej kontroli. Tulejki i sworznie wachacza na to trzeba zwrócić uwagę.
Ford Escort ghia 1.8 0KM 1994r. 120 000km
Ogólna ocena:
2/10
Opinia o układzie napędowym:
W miarę oszczędny silnik diesla(w lecie). W ZIMIE NIE DO ODPALENIA !!!!!!
Opinia o komforcie:
Głośny silnik zwłaszcza przy prędkościach ok 100km/h.
Opinia o nadwoziu:
Z przodu w miarę ok, z tyłu ciasno.Bagażnik duży jak to w kombi. Karoseria gnije na potęgę.
Opinia o układzie jezdnym:
Mało precyzyjny układ kierowniczy. Hamulec ręczny jak zwykle w Fordzie nie działał.
Średnie oceny FORD ESCORT
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Ford Escort brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Nissan Frontier.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Escort
użytkownik:
liczba głosów: 114
Ford Escort VI 1400 8V 71KM 1994r. liftback
Ocena ogólna
Rozsądne auto w dobrej cenie, dobrze wykonane wnętrze, bardzo posłuszne kierownicy na drodze. Powszechne kłopoty z korozją (mój nie ;-) )Łatwy do utrzymania w dobrej kondycji. Minus: korozja, Plus: prowadzenie Jestem bardzo zadowolony, ale kupiłem auto które przejechało 20tys i było jak nowe, ja również dbałem. Teraz ma 115 i niewiele się zmieniło ;-)
Układ napędowy
Silniczek 1,4 ogólnie słaby w stosunku do wagi auta. Jednak 115 tys przebiegu nie wymagały żadnych ingerencji poza pasem rozrządu, termostatem, świecami i kablami. Cichy i elastyczny dla spokojnej jazdy. Jedynka ciężko wchodzi jeśli auto się toczy. Wsteczny czasem wymaga podwójnego wysprzęglania. Pozostałe biegi bardzo precyzyjne, bez losowania.
Widoczność
SUPER: do tyłu przodu, duże lustra.
Komfort
Ogólnie twardy, sztywny, ale trakcyjnie wzorowy. Fotele płytkie, trudno ustawic dobrze zagłówek, ale kiedyś zrobiłem 3600 km w 4 dni z mniejszym zmęczeniem niż w Focusie...Cichy do 100 km/h głośny 120-150 powyżej 150 znów ciszej. Łatwy do opanowania podczas poślizgów w zimie.
Nadwozie
Jak na w sumie niewielkie auto miejsca jest dużo. Z tyłu nawet b.dużo. Wszystko działa lekko, pożądne wykonanie regulatorów, nawiewów. Bagażnik w porównaniu np do Lanosa, Astry, Golfa, Punto OGROMNY. Mało schowków. Karoseria w moim całkowicie bez rdzy ale zawsze garażowany bezwypadkowy przebieg 115 tys orginał
Układ jezdny
Mam 15calowe 195/50 więc jeździ jak przyklejony. Ogólnie twardy, sztywny, ale trakcyjnie bardzo posłuszny kierownicy. Dokręcenie kierownicy do Max natychmiast owocuje dźwiękiem pompy, na LPG potrafi nawet zgasnąć. Na łukach raczej wynosi z fotela niż zejdzie z drogi ;-) największy PLUS
Naprawy
Auto bardzo przewidywalne: wiadomo co wymienić, nigdy nie stanął w drodze. Naprawy niedrogie nawet w serwisie
Wentylacja i ogrzewanie
Absolutnie żadnych problemów z parowaniem, nawiew skuteczny i bardzo cichy. Ogrzewanie bardzo wydajne. Nie da się ustawić nawiewów na prawą rękę jeśli znajduje się na kierownicy. Wyjątkowe ogrzewanie na podłogę/nogi.
Elektryka/elektronika
Żadnych problemów z elektryką. Elektronika głupieje przez LPG: emulator wtryskiwaczy, analizator lambda. Co pół roku wymaga resetu. Na szczęście samoadaptacja pomaga.
Zobacz również opinie:
Ford Escort: cabrio, coupe, hatchback, inne, kombi, liftback, pick-up, sedan (limuzyna)
Ford Escort: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz, napęd elektryczny
Ford Escort: 1.1, 1.3, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0
Ford Escort: 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1969
Sprawdź także:
Ford Escort - ogłoszenia , Ford - forum użytkowników, Ford Escort - średnie ceny
Ford - tapety na pulpit, Ford - konfigurator felg, Ford - tanie opony,
Używane auto części, Ford - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie