Ford Freestar opinie, oceny użytkowników, Ford Freestar spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Ford Freestar

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Ford Freestar spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.50/-.--
-.--
trasa
9.00/-.--
-.--
cykl mieszany
12.00/-.--
-.--

Oceny FORDA FREESTAR

Jacek2009-07-13

Ogólna ocena:

10/10

Największa zaleta: takie same, a czasem lepsze parametry i komfort jak u konkurencji (GM, Chrysler/Dodge), a cena zakupu niższa! Wad nie potrafię wymienić
Opinia o układzie napędowym:
Silnik ciut głośny tuż po uruchomieniu, po rozgrzaniu (baaardzo szybko!) nie słychać wogóle. Skrzynia zmienia biegi niewyczuwalnie. Kick-down też bez dramatycznego szarpnięcia - miękko i szybko. Start spod świateł może wprawić w osłupienie (jeśli ktoś tak lubi). Elastyczność bardzo...
Opinia o komforcie:
Zaskakująco małe przechyły i duża pewność prowadzenia w zakrętach. Obciążony zapewnia na prawdę wysoki komfort, pusty trochę trzęsie. Przednie fotele idealne, zero zmęczenia po np. 750km jazdy. Z tyłu trochę gorzej, ale dorośli (180cm i 95kg) zawsze chwalili. Cichuteńko do 120km/h. ...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu salon, nie ma szans "niechcący" trącić współpasażerkę w kolano :) Środkowy rząd nadal OK, w ostatnim najlepiej niezbyt wyrośniętym, choć nogi można normalnie prawie całkiem wyprostować!!! Obsługa OK, lewa dźwigienka to kierunkowskazy, światła i wycieraczki, wi...
Opinia o układzie jezdnym:
Doskonałe prowadzenie w zakrętach jak na taki dyliżans. Zero "amerykańskiego" bujania. Bardzo dobre tłumienie nierówności ale dopiero z całą załogą lub ładunkiem. Na pusto trochę trzęsie. Hamulce OK, ale znam duuużo lepsze! Układ kierowniczy precyzyjny, wspomaganie w sam ra...

Średnie oceny FORD FREESTAR

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
7.0/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
10.0/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.0/10
Resorowanie z obciążeniem
10.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
10.0/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
10.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.0/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
10.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
7.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
8.0/10
Koszty napraw
10.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Ford Freestar brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chrysler Grand Voyager.

Ford Freestar

Ford Freestar

Chrysler Grand Voyager

Chrysler Grand Voyager

Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Freestar

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Jacek

liczba głosów: 42

Ford Freestar SE 3900 V6 200KM 2004r. van

Ocena ogólna

Największa zaleta: takie same, a czasem lepsze parametry i komfort jak u konkurencji (GM, Chrysler/Dodge), a cena zakupu niższa! Wad nie potrafię wymienić

Układ napędowy

Silnik ciut głośny tuż po uruchomieniu, po rozgrzaniu (baaardzo szybko!) nie słychać wogóle. Skrzynia zmienia biegi niewyczuwalnie. Kick-down też bez dramatycznego szarpnięcia - miękko i szybko. Start spod świateł może wprawić w osłupienie (jeśli ktoś tak lubi). Elastyczność bardzo dobra, nie ma efektu zbyt częstych zmian biegów.

Widoczność

Bardzo dobre lusterka wsteczne, brak martwego pola. Bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach, choć ktoś pewnie powie że "nie czuje" gdzie toto się kończy. Kwestia przyzwyczajenia.

Komfort

Zaskakująco małe przechyły i duża pewność prowadzenia w zakrętach. Obciążony zapewnia na prawdę wysoki komfort, pusty trochę trzęsie. Przednie fotele idealne, zero zmęczenia po np. 750km jazdy. Z tyłu trochę gorzej, ale dorośli (180cm i 95kg) zawsze chwalili. Cichuteńko do 120km/h. Tylko opony słychać. Im szybciej, tym większy szum powietrza. Przy 150km/h rozmowa nadal w miarę cichym głosem.

Nadwozie

Z przodu salon, nie ma szans "niechcący" trącić współpasażerkę w kolano :) Środkowy rząd nadal OK, w ostatnim najlepiej niezbyt wyrośniętym, choć nogi można normalnie prawie całkiem wyprostować!!! Obsługa OK, lewa dźwigienka to kierunkowskazy, światła i wycieraczki, więc trochę inaczej. Duży bagażnik (wielka dziura, w którą składa się tylna kanapa, bardzo pomaga). Materiały i spasowanie takie sobie, widziałem lepsze ale w dużo droższych autach. Łatwa zmiana w ciężarówkę - składanie lub demontaż foteli. Karoseria: ocynkowana, wg mnie ładna na swój sposób :)

Układ jezdny

Doskonałe prowadzenie w zakrętach jak na taki dyliżans. Zero "amerykańskiego" bujania. Bardzo dobre tłumienie nierówności ale dopiero z całą załogą lub ładunkiem. Na pusto trochę trzęsie. Hamulce OK, ale znam duuużo lepsze! Układ kierowniczy precyzyjny, wspomaganie w sam raz. Parkowanie? Zawsze trudniej dużą bryczkę umieścić dokładnie tam gdzie trzeba. Dla dobrego kierowcy nie problem.

Naprawy

Wszystkie części oryginalne, zero napraw. Olej, klocki, filtry itp - normalnie. Łańcuch rozrządu więc spokojna głowa. Trwałość oruginalnych świec i kabli Motorcraft - 160000km! Na razie prawie 100000km i nic do wymiany. Chyba dobrze?

Wentylacja i ogrzewanie

Nagrzewa się szybciej, niż jakiekolwiek auto, którym jeździłem! Chłodzi szybko i skutecznie.Wszystko z podziałem na trzy strefy.

Elektryka/elektronika

Zero awarii czy kaprysów. Masa bajerów: światła zewnetrzne i wewnętrzne nigdy nie rozładują akumulatora, bo zgaśnie wszystko po 10 minutach itp.

Zobacz również opinie:

Ford Freestar: van

Ford Freestar: benzyna

Ford Freestar: 3.9

Ford Freestar: 2004