Opinie o samochodach Ford Probe
1991r.
Liczba ocen: 2
Średnia ocena: 7.50/10
Ford Probe spalanie (l/100km)
Oceny FORDA PROBE
Ford Probe 2,2 Turbo GT ( I, wersja USA) 2.2 12V Turbo 160KM 1991r. 266 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność silnika jest przyzwoita, biegi można co prawda zmieniać co 10 km/h ale nie jest to wymuszone. Silnik pracuje przyzwoicie, jest on największą zaletą tego samochodu. Dopóki pedał gazu nie zostanie wciśnięty w ponad 50% nie załącza turbiny choćby nie wiem jakie były obroty i...
Opinia o komforcie:
Resorowanie - dzięki kontroli twardości zawieszenia moim zdaniem idealne. Wotele z przodu wygodne, duże możliwości regulacji, dużo miejsca na nogi z przodu. Z tyłu trochę gorzej, jednak w porównaniu do innych aut z tej klasy jest lepiej. Tego tpu samochody maja model 2+2, czyli 2 osoby z mo...
Opinia o układzie jezdnym:
Autko ładnie się prowadzi, jedzie prosto przy puszczonej kierownicy. Dobrze reaguje na nagłe skręty, problemem może być stosunkowo mały skręt w porównaniu do innych aut. Hamulce dobre, skutecznie zatrzymują pojazd nawet przy wysokich prędkościach. Co do parkowania... Problemem jest niski...
Ford Probe I 2.2 147KM 1991r. 240 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Turbina robi swoje
Opinia o układzie jezdnym:
słaby promień skrętu
Średnie oceny FORD PROBE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Ford Probe brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda Prelude.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Probe
użytkownik: Marcin
liczba głosów: 117
Ford Probe 2,2 Turbo GT ( I, wersja USA) 2200 12V Turbo 160KM 1991r. brak danych
Układ napędowy
Elastyczność silnika jest przyzwoita, biegi można co prawda zmieniać co 10 km/h ale nie jest to wymuszone. Silnik pracuje przyzwoicie, jest on największą zaletą tego samochodu. Dopóki pedał gazu nie zostanie wciśnięty w ponad 50% nie załącza turbiny choćby nie wiem jakie były obroty i prędkość, daje to możliwość ekonomicznej jazdy. Po wciśnięciu gazu powyżej 50% odczujemy mocne przyśpieszenie. Auto bardzo dobrze czuje się przy wysokich prędkościach, problemy z przyśpieszeniem zaczynają się dopiero przy 190 km/h
Komfort
Resorowanie - dzięki kontroli twardości zawieszenia moim zdaniem idealne. Wotele z przodu wygodne, duże możliwości regulacji, dużo miejsca na nogi z przodu. Z tyłu trochę gorzej, jednak w porównaniu do innych aut z tej klasy jest lepiej. Tego tpu samochody maja model 2+2, czyli 2 osoby z możliwością przewiezienia 2 dodatkowych. jazda z kompletem pasażerów obniża trochę komfort jazdy, przestrzeń przypadająca na pasażera jest wtedy ograniczona.
Układ jezdny
Autko ładnie się prowadzi, jedzie prosto przy puszczonej kierownicy. Dobrze reaguje na nagłe skręty, problemem może być stosunkowo mały skręt w porównaniu do innych aut. Hamulce dobre, skutecznie zatrzymują pojazd nawet przy wysokich prędkościach. Co do parkowania... Problemem jest niski skręt, czasami cieżko wyjechac z ciasnego parkingu.
Naprawy
Części praktycznie nie do dostania, trzeba sprowadzać z USA bądź kupić inny egzemplarz na częsci...
Zobacz również opinie:
Ford Probe: benzyna, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Ford Probe - ogłoszenia , Ford - forum użytkowników, Ford Probe - średnie ceny
Ford - tapety na pulpit, Ford - konfigurator felg, Ford - tanie opony,
Używane auto części, Ford - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie