Ford Ranger opinie, oceny użytkowników, Ford Ranger spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Ford Ranger

Liczba ocen: 9

Średnia ocena:

9.00/10

Ford Ranger spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto -.--/-.-- 10.15
trasa -.--/-.-- 8.45
cykl mieszany -.--/-.-- 9.50

Ranger

OCENY FORDA RANGER


Ogólna ocena:  

9/10


Wszystkie wady tego pojazdu są do zaakceptowania, dlatego śmiało ocena najwyższa. Kupując go liczyłem się, że nie będzie to limuzyna. Sprawdzałem go we wszsytkich warunkach. Jest znakomity w śniegu, niezły w błocie, lesie i terenie, a i po mieście nie ma co narzekać. Ma tylko jednego ...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik głosny, ale w tego typu pojeźdxie to normalne w każdej marce. Poza tym bez zastrzeżeń. Uwaga - przy temperaturze - 17 st. C nie ma szans na odpalenie jesli silnik stał długo (noc) bez rozruchu. Marznie paliwo mimo wymiany filtra w serwisie na specjalny - zimowy.
Opinia o komforcie:
Samochód jest sztywny i twardy, ale musi taki być by dawać sobie radę w trudnych warunkach. Jeździłem nim po Skandynawi, robiąc "na raz" 1200km. Męczarnia dla kierowcy i pasażera z przodu, a dla pasażera z tyłu... nie do zniesienia. Trasa w minimalnym konforcie dla wszystkich ni...
Opinia o nadwoziu:
Mimo wielkich gabarytów, mało miejsca z przodu, a z tyłu niemal wogóle. Brak mozliwości dowyposażenia - sterowanie radiem w kierownicy itd... Materiały w środku średniej jakości. Trzaski kanałów wentylacyjnych spod poduszki pasażera muszą zostać "patentowo" zlikwidowane prze...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód z napędem na tył. Przy pustej pace lata jak zyd po pustym sklepie :) Bardzo mały skręt - trudności z parkowaniem, ale miałem tego świadomość kupując go. Nadmieniam, iż mimo tych wad jestem zadowolony, ale obiektywny :)
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


W końcu to nie limuzyna tylko samochód do pracy na co dzień a jak trzeba to się ładnie prezentuje mnie zadowala w 100% i nie zamienię na naware ani na L200
Opinia o układzie napędowym:
Pierwszy bieg troszkę za krotki ale taki ma byc bo auto jest stworzone do przewożenia ładunków i ciągania dużej przyczepki
Opinia o komforcie:
Mógłby byc troszkę bardziej wyciszony ale to wkońcu pick up i nie ma co porównywac do osobówek.
Opinia o nadwoziu:
Z tyłu troszkę mało miejsca.
Opinia o układzie jezdnym:
Autko ma za lekki tył jak jest puste i podskakuje na progach ale małe obciążenie i jest ok, na śliskiej nawierzchni polecam 4x4. Co do parkowania to jest to duże auto ale lusterka jak łopaty i jest super:)
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


z powodu duzej ładowności na pusto skacze jak pinpong po dziurach(trzeba go czyms obciązyc np: 4 worki z piaskiem) wtedy jest dobrze
Opinia o układzie napędowym:
troszke krótki 1 bieg reszta oki,predkosc maksymalna 156km/h , jedzie 180km/h(zamyka licznik) i chce wiecej:)
Opinia o komforcie:
jak pusty strasznie skacze jest za lekki tył
Opinia o nadwoziu:
troszke za duzo plastików ale mozna wybaczyc - on jest przystosowany do ciezkiej pracy:)
Opinia o układzie jezdnym:
Kiepski skret ale chyba z powodu gabarytów auta:)
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


to auto chciałem kupić do celów firmy, na nasze nieprzejezdne drogi (zima) i do przewożenia ciężaru (1 tona na pace to nie problem dla tego auta)
Opinia o układzie napędowym:
ruszając przy zmianie świateł większość aut zostaje w tyle
Opinia o komforcie:
z tyłu pasażer skacze na najmniejszych nierównościach
Opinia o nadwoziu:
z tyłu na zagięciach wnęki pod rejestrację pojawia się rdza
Opinia o układzie jezdnym:
parkowanie bez czujników , szczególnie w mieście to kłopot
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


autko do wszystkiego i koscioła i pracy
Opinia o układzie napędowym:
elastyczny, licznik zamyka
Opinia o komforcie:
w przodzie nie jest źle ale w tyle przy wpadnieciu w dziure czuć aż w głowie ból :) wkładam palete 1100kg siada ale jedzie bez problemu
Opinia o nadwoziu:
mogliby juz ten środek zmienic bo mysle o nowym rangerze ale znów taki podobny srodek nudny!
Opinia o układzie jezdnym:
ciężko sie parkuje, ale idzie sie przyzwyczaić
» pełna opinia
 
1 2 z 2


ŚREDNIE OCENY FORD RANGER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 77.78% głosów 7
Raczej tak 11.11% głosów 1
Trudno powiedzieć 11.11% głosów 1
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
9.2/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
5.8/10
Napęd
Elastyczność
9.2/10
Skrzynia biegów
9.4/10
Silnik
9.8/10
Przyspieszenie 0-100km
9.2/10
Przyspieszenie 60-120km
9.3/10
Przyspieszenie 80-120km
9.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
5.4/10
Resorowanie z obciążeniem
7.6/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
5.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.0/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
6.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
9.7/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.3/10
Możliwość aranżacji
6.7/10
Karoseria
8.9/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.9/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
9.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.7/10
Koszty napraw
8.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd 4
Komfort jazdy 2
Niezawodność 1
Nic 1
Spalanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 3
Nic 3
Napęd 1
Inne 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Ford Ranger brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Nissan Navara.

  Ford

  Ranger

  Nissan

  Navara

Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Ranger

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 14

Ford Ranger limited 2500 147KM 2009r. pick-up

Ocena ogólna
Wszystkie wady tego pojazdu są do zaakceptowania, dlatego śmiało ocena najwyższa. Kupując go liczyłem się, że nie będzie to limuzyna. Sprawdzałem go we wszsytkich warunkach. Jest znakomity w śniegu, niezły w błocie, lesie i terenie, a i po mieście nie ma co narzekać. Ma tylko jednego konkurenta - Hilux - bo ładnie wygląda, jest bardziej komfortowy przy zachowaniu własności terenowych. Mitsubishi czy Navara nie mają szans w terenie - tylko "lans". Uważam, że za cenę ok 90000 brutto bo tyle kosztowała wersja limited, warto go mieć. Polecam oryginalnego hard topa. Kupiłem zastępnik tańszy od fordowskiego i daleko mu z jakością montażu, wyglądu i komfortu eksploatacji.

Układ napędowy
Silnik głosny, ale w tego typu pojeźdxie to normalne w każdej marce. Poza tym bez zastrzeżeń. Uwaga - przy temperaturze - 17 st. C nie ma szans na odpalenie jesli silnik stał długo (noc) bez rozruchu. Marznie paliwo mimo wymiany filtra w serwisie na specjalny - zimowy.

Widoczność
Widoczność dobra. Z tyłu w tego typu pojeźdźie normą jest słabsza

Komfort
Samochód jest sztywny i twardy, ale musi taki być by dawać sobie radę w trudnych warunkach. Jeździłem nim po Skandynawi, robiąc "na raz" 1200km. Męczarnia dla kierowcy i pasażera z przodu, a dla pasażera z tyłu... nie do zniesienia. Trasa w minimalnym konforcie dla wszystkich nie powinna przekraczać 300 km z przerwami co 1 godz na 10 min :)

Nadwozie
Mimo wielkich gabarytów, mało miejsca z przodu, a z tyłu niemal wogóle. Brak mozliwości dowyposażenia - sterowanie radiem w kierownicy itd... Materiały w środku średniej jakości. Trzaski kanałów wentylacyjnych spod poduszki pasażera muszą zostać "patentowo" zlikwidowane przez serwis. Są nie do zniesienia, ale po 3 reklamacji już jest ok :)

Układ jezdny
Samochód z napędem na tył. Przy pustej pace lata jak zyd po pustym sklepie :) Bardzo mały skręt - trudności z parkowaniem, ale miałem tego świadomość kupując go. Nadmieniam, iż mimo tych wad jestem zadowolony, ale obiektywny :)

Naprawy
małe koszty naprawy bo na gwarancji :) Gdybym jednak chciał zapłacić to dla przykładu rozbita lampa tylnia z AC kosztowała 1500 !!! Części drogie bo nietypowy wózek...

Wentylacja i ogrzewanie
Samochód bardzo szybko się nagrzewa (dodatkowa funkcja podgrzewania płynu w silniku)

Elektryka/elektronika
Narazie bez problemowo

Pełna opinia o Ford Ranger limited 2500 147KM 2009r. pick-up »

Zobacz również opinie:

Ford Ranger: pick-up, terenowy

Ford Ranger: olej napędowy, turbo diesel

Ford Ranger: 2.5

Ford Ranger: 2009, 2008, 2007