Ford Transit opinie, oceny użytkowników, Ford Transit spalanie 1999r. (strona 1)

Opinie o samochodach Ford Transit

1999r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 8.00/10

Ford Transit spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
9.50
trasa
-.--/-.--
8.05
cykl mieszany
-.--/-.--
8.80

Oceny FORDA TRANSIT

2011-06-30

Ogólna ocena:

9/10

autko godne uwagi małe nakłady związane z eksplatacją
Opinia o układzie napędowym:
UWAGA ten model transita nie lubi zamienników chodzi mi o silnik trzeba kupować orginalne częśći oceniłem transita wysoko jeżeli chodzi o przyśpieszenie i moment obrotowy. Ponieważ zmieniłem kolektol wydechowy wstawiłem turbo ze starszego silnika i interkuler od audi 2,5tdi do tego zaśle...
Opinia o komforcie:
transit ma pare minusów jeden z nich to słabe wyciszenie silnika, ale coś za coś jest głośny ale tani w eksplatacji praktycznie bez awaryjny. Najlepsze było jak sąsiad kupił ravke 4x4 stan super praktycznie igła parkuje w garażu. Przyszła zima i sąsiad zaczoł pchać z góry toyote żeb...
Opinia o nadwoziu:
To jest następny minus transita karoseria ale jak dba się konserwacje podwozia założenie czterech chlapaczy i plastikowych nadkoli to nie ma zbytnio problemu. Po zastanowieniu się popatrzcie na dukato, kraftera, LT, czy sprintera nowe auta a zgnite, korozje widać wszędzie najlepiej pod plast...
Opinia o układzie jezdnym:
Autko super,jeżeli ustawimy geometrie auta w wyspecjalizowanym warsztacie nawet przy przeglądzie technicznym to mamy z głowy problem na pare dobrych lat. Można puścić kierownice na prostej drodze i auto jedzie prosto nie zbacza z toru jazdy. Żaden fiat, citroen czy sprinter nie prowadzi się ...

2011-02-15

Ogólna ocena:

7/10

Wady: mała moc silnika, mała ładowność Zalety : niskie koszty eksploatacji ,zwinność na parkingach , wygodny do biwakowania. Trzy osoby mogą się wyspać a dwie mają luz.
Opinia o układzie napędowym:
Wadą jest mała moc silnika. Pierwsze biegi właściwie służą do rozpędzenia auta. Jedzie się normalnie na 5 biegu. Już od 60 km/h czy to pusty czy załadowany zaczyna jechać,
Opinia o komforcie:
Wyciszenie - masakra. Ale to jest być może przypadłość związana z wiekiem- przebiegiem.
Opinia o nadwoziu:
Największą wadą tych samochodów jest karoseria. O ile do silnika można się przyzwyczaić to blacha - trzy masakry. Rdza po kilku latach zżera w postępie geometrycznym.
Opinia o układzie jezdnym:
moje auto nie jest przedłużane, więc parkuje się nim wygodnie. Zaletą są duże lusterka zewnętrzne, które pozwalają świetnie parkować tyłem. Dość mały promień skrętu.

Średnie oceny FORD TRANSIT

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.5/10
Parkowanie
9.5/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
5.5/10
Przyspieszenie 60-120km
6.5/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
7.5/10
Fotele tylne
4.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.0/10
Wyciszenie
3.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.5/10
Przestrzeń z tyłu
8.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
9.0/10
Karoseria
3.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
10.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.5/10
Elektronika
5.5/10
Naprawy
Niezawodność
8.5/10
Koszty napraw
7.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nadwozie
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Ford Transit brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Fiat Ducato.

Ford Transit

Ford Transit

Fiat Ducato

Fiat Ducato

Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Transit

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 148

Ford Transit bus 9 osobowy krótki, niski 2500 diesel, 2,5 D 75KM 1999r. bus

Ocena ogólna

autko godne uwagi małe nakłady związane z eksplatacją

Układ napędowy

UWAGA ten model transita nie lubi zamienników chodzi mi o silnik trzeba kupować orginalne częśći oceniłem transita wysoko jeżeli chodzi o przyśpieszenie i moment obrotowy. Ponieważ zmieniłem kolektol wydechowy wstawiłem turbo ze starszego silnika i interkuler od audi 2,5tdi do tego zaślepiłem recylkulacje spalin i wstawiłem starszą pompe wtryskową od transita z 1993r auto rakieta chce zaznaczyć też że mam szybki most 3000obr/min i jade 115km/h nie próbowałem maksymalnej prędkośći tego auta po przeróbkach o dziwo zjada mniej paliwa przy 110km/h 7,7l z 9osobani na trasie a w mieśćie 9l w cyklu mieszanym różnie ok 8l te przeróbki kosztowały mnie 1tyś zł ale zwróciły się jeżdze transitem już 3rok i nic nie włożyłem w niego trzeba pilnować olejów i płynów auto nie do zdarcia. Od drugiego biegu w zwyż nie boje się sprintera 2,9tdi objade go bez problemów polecam transita właśnie po takich przeróbkach

Widoczność

Super lusterka widać wszystko. Miałem kiedyś starszego transita z 1993r miał lusterka starego typu to była tragedia i porażka tego kto wymyślił takie lusterka

Komfort

transit ma pare minusów jeden z nich to słabe wyciszenie silnika, ale coś za coś jest głośny ale tani w eksplatacji praktycznie bez awaryjny. Najlepsze było jak sąsiad kupił ravke 4x4 stan super praktycznie igła parkuje w garażu. Przyszła zima i sąsiad zaczoł pchać z góry toyote żeby odpaliła. Mój transit stoi na dworzu jeden obrót rozrusznikiem i odpala w mrozach bez problemu długo nie czekałem bo następny sąsiad pchał szarana ale było zdziwienie jak odpaliłem za pierwszym razem i pojechałem. Uwaga mam rozrusznik na przekładni nowszego typu. W zime jeżdze na ON latem leje co się da czyste bio paliwo, olej z rzepakowy z markietu, i olej opałowy i nic więcej nie pali. Naprawde wdzięczne autko i to jest jego wielki plus

Nadwozie

To jest następny minus transita karoseria ale jak dba się konserwacje podwozia założenie czterech chlapaczy i plastikowych nadkoli to nie ma zbytnio problemu. Po zastanowieniu się popatrzcie na dukato, kraftera, LT, czy sprintera nowe auta a zgnite, korozje widać wszędzie najlepiej pod plastikami a mój 12letni transit wygląda dużo lepiej sprowadziłem go z holandi miał zajechany silnik dlatego zdecydowałem się na takie przeróbki z silnikiem.

Układ jezdny

Autko super,jeżeli ustawimy geometrie auta w wyspecjalizowanym warsztacie nawet przy przeglądzie technicznym to mamy z głowy problem na pare dobrych lat. Można puścić kierownice na prostej drodze i auto jedzie prosto nie zbacza z toru jazdy. Żaden fiat, citroen czy sprinter nie prowadzi się tak jak ten model transita,a wierzcie mi jeżdziłem innymi markami niż transit jako kurier nic nie pobije transita pod względem komfortu jazdy w tym aucie po prostu człowiek nie męczy się. Koszty drążków i innych częśći układu zawieszenia jest śmiesznie tania polecammmmmmmmmmmm

Naprawy

oprócz łożyska na wale pędnym,karoseri która lubi korozje jest wszystko OK

Wentylacja i ogrzewanie

Mam audi a6 ale transit ma wszystkich pod sobą po przejechaniu kilometra grzeje jak na pustyni. audi musze przejechać najmniej 6km żeby grzał tak jak transit. Naprawde polecam autko super.Ma jeszcze jeden minus trzeba co 2lata wynienić łożysko na wale pędnym koszt 100zł z robocizną

Elektryka/elektronika

Dlaczego dałem takie wysokie noty dla elektroniki bo ten model transita nie ma elektroniki, ani elektryki dwa kable na krzyż i to wszystko żadnych komputerów i żadnych wydatków związanych z tym dla ciekawskich i żądnych przeróbek podaje swój numer tel.668 938 433

Zobacz również opinie:

Ford Transit: bus, kombi, mini-van, pick-up, van

Ford Transit: olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Ford Transit: 2.0, 2.2, 2.4, 2.5

Ford Transit: 2010, 2009, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1992, 1991, 1989, 1987