Opinie o samochodach Ford Transit
diesel
Liczba ocen: 30
Średnia ocena: 7.77/10
Ford Transit spalanie (l/100km)
Oceny FORDA TRANSIT
Ford Transit bus 9 osobowy krótki, niski 2.5 diesel, 2,5 D 75KM 1999r. 580 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
UWAGA ten model transita nie lubi zamienników chodzi mi o silnik trzeba kupować orginalne częśći oceniłem transita wysoko jeżeli chodzi o przyśpieszenie i moment obrotowy. Ponieważ zmieniłem kolektol wydechowy wstawiłem turbo ze starszego silnika i interkuler od audi 2,5tdi do tego zaśle...
Opinia o komforcie:
transit ma pare minusów jeden z nich to słabe wyciszenie silnika, ale coś za coś jest głośny ale tani w eksplatacji praktycznie bez awaryjny. Najlepsze było jak sąsiad kupił ravke 4x4 stan super praktycznie igła parkuje w garażu. Przyszła zima i sąsiad zaczoł pchać z góry toyote żeb...
Opinia o nadwoziu:
To jest następny minus transita karoseria ale jak dba się konserwacje podwozia założenie czterech chlapaczy i plastikowych nadkoli to nie ma zbytnio problemu. Po zastanowieniu się popatrzcie na dukato, kraftera, LT, czy sprintera nowe auta a zgnite, korozje widać wszędzie najlepiej pod plast...
Opinia o układzie jezdnym:
Autko super,jeżeli ustawimy geometrie auta w wyspecjalizowanym warsztacie nawet przy przeglądzie technicznym to mamy z głowy problem na pare dobrych lat. Można puścić kierownice na prostej drodze i auto jedzie prosto nie zbacza z toru jazdy. Żaden fiat, citroen czy sprinter nie prowadzi się ...
Ford Transit 2.4 140KM 2009r. 75 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Tu nie widzę problemu, nawet przeładowany bez problemu auto daje radę. Szósty bieg na trasie spisuje się super, dzięki temu bardzo ekonomiczny.
Opinia o komforcie:
Samochód pod względem zawieszenia bez zarzutu, pod dużym ciężarem czuć obciążenie ale do wytrzymania.
Opinia o nadwoziu:
Miejsce dla kierowcy dobrze zagospodarowane, wszystko pod ręką, dużo schowków bardzo przydatnych.
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie tego samochodu to bajka, rewelacyjnie trzyma się drogi, dobre wspomaganie. Po 50000 słychać jakieś stuki w układzie kierowniczym, lecz na serwisie stwierdzili, że tak ma być. Hamulce to inna bajka, gdy samochód jest nie przeładowany to jest ok lecz jak ma na sobie 2-3tony to ko...
Ford Transit 2.0 125KM 2004r. 250km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik Diesla TDCI 125KM,spisuje się znakomicie elastyczny na każdym biegu przyspieszenie jak na busa zadowalające
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jak na polskie drogi dość dobre,wygodne fotele ,bez porównania z masterami i movano tam fotel to jak taboret:)Do 120 km/h w kabinie słyszymy szum kół, później do 170 tragedii nie ma ale można by lepiej wyciszyć.
Opinia o nadwoziu:
Jak na busa nie mam zastrzeżeń,dla osoby do 180cm wygodnie.schowek zbyt mały,ale mamy podstawę na napoje:)Materiał (plastik)możne być to tylko bus.Zegary czytelne, wszystko pod ręką.
Opinia o układzie jezdnym:
Transit prowadzi się znakomicie,precyzyjny układ kierowniczy, servo doskonałe,hamulce dobre ale przy dużych prędkościach uwaga!Parkowanie to już tylko wprawa:)
Ford Transit 2.5 75KM 1999r. 340 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Wadą jest mała moc silnika. Pierwsze biegi właściwie służą do rozpędzenia auta. Jedzie się normalnie na 5 biegu. Już od 60 km/h czy to pusty czy załadowany zaczyna jechać,
Opinia o komforcie:
Wyciszenie - masakra. Ale to jest być może przypadłość związana z wiekiem- przebiegiem.
Opinia o nadwoziu:
Największą wadą tych samochodów jest karoseria. O ile do silnika można się przyzwyczaić to blacha - trzy masakry. Rdza po kilku latach zżera w postępie geometrycznym.
Opinia o układzie jezdnym:
moje auto nie jest przedłużane, więc parkuje się nim wygodnie. Zaletą są duże lusterka zewnętrzne, które pozwalają świetnie parkować tyłem. Dość mały promień skrętu.
Ford Transit 2.5 TD 85KM 1998r. 170 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny 5 bieg i prędkosc 50 km/h samochód bez problemu radzi sobie przyspiesza bez koniecznośći zmiany biegu, skrzynia super pracuje cóz przyspieszenie słabe z ładunkiem czy bez ten silnik radzi sobie super, nie mniej jednak stary 2,5d 70km był bardziej elastyczny, wytr...
Opinia o komforcie:
Z przodu maximum wygody fotele pompowane z podłokietnikami - rewelacja z tyl;u mniej wygodnie - w tym modelu można bez problemu rozmawiac - w starym transice trzeba było głośno gadac
Opinia o nadwoziu:
cóz najpiękniejszy nie jest, ale to nie wada wadą jest to że paskudnie łapię się go rudy kolor zwłaszcza nadkola - słaba blacha
Opinia o układzie jezdnym:
Transit niski krótki przeszklony prowadzi się bardzo dobrze układ kierowniczy przyjemny wspomaganie znacznie ułatwia jazde, przedtem miałem starsza wersje transita nowy o wiele lwlepiej się prowadzi
Średnie oceny FORD TRANSIT
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Ford Transit brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Fiat Ducato.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Transit
użytkownik:
liczba głosów: 147
Ford Transit bus 9 osobowy krótki, niski 2500 diesel, 2,5 D 75KM 1999r. bus
Ocena ogólna
autko godne uwagi małe nakłady związane z eksplatacją
Układ napędowy
UWAGA ten model transita nie lubi zamienników chodzi mi o silnik trzeba kupować orginalne częśći oceniłem transita wysoko jeżeli chodzi o przyśpieszenie i moment obrotowy. Ponieważ zmieniłem kolektol wydechowy wstawiłem turbo ze starszego silnika i interkuler od audi 2,5tdi do tego zaślepiłem recylkulacje spalin i wstawiłem starszą pompe wtryskową od transita z 1993r auto rakieta chce zaznaczyć też że mam szybki most 3000obr/min i jade 115km/h nie próbowałem maksymalnej prędkośći tego auta po przeróbkach o dziwo zjada mniej paliwa przy 110km/h 7,7l z 9osobani na trasie a w mieśćie 9l w cyklu mieszanym różnie ok 8l te przeróbki kosztowały mnie 1tyś zł ale zwróciły się jeżdze transitem już 3rok i nic nie włożyłem w niego trzeba pilnować olejów i płynów auto nie do zdarcia. Od drugiego biegu w zwyż nie boje się sprintera 2,9tdi objade go bez problemów polecam transita właśnie po takich przeróbkach
Widoczność
Super lusterka widać wszystko. Miałem kiedyś starszego transita z 1993r miał lusterka starego typu to była tragedia i porażka tego kto wymyślił takie lusterka
Komfort
transit ma pare minusów jeden z nich to słabe wyciszenie silnika, ale coś za coś jest głośny ale tani w eksplatacji praktycznie bez awaryjny. Najlepsze było jak sąsiad kupił ravke 4x4 stan super praktycznie igła parkuje w garażu. Przyszła zima i sąsiad zaczoł pchać z góry toyote żeby odpaliła. Mój transit stoi na dworzu jeden obrót rozrusznikiem i odpala w mrozach bez problemu długo nie czekałem bo następny sąsiad pchał szarana ale było zdziwienie jak odpaliłem za pierwszym razem i pojechałem. Uwaga mam rozrusznik na przekładni nowszego typu. W zime jeżdze na ON latem leje co się da czyste bio paliwo, olej z rzepakowy z markietu, i olej opałowy i nic więcej nie pali. Naprawde wdzięczne autko i to jest jego wielki plus
Nadwozie
To jest następny minus transita karoseria ale jak dba się konserwacje podwozia założenie czterech chlapaczy i plastikowych nadkoli to nie ma zbytnio problemu. Po zastanowieniu się popatrzcie na dukato, kraftera, LT, czy sprintera nowe auta a zgnite, korozje widać wszędzie najlepiej pod plastikami a mój 12letni transit wygląda dużo lepiej sprowadziłem go z holandi miał zajechany silnik dlatego zdecydowałem się na takie przeróbki z silnikiem.
Układ jezdny
Autko super,jeżeli ustawimy geometrie auta w wyspecjalizowanym warsztacie nawet przy przeglądzie technicznym to mamy z głowy problem na pare dobrych lat. Można puścić kierownice na prostej drodze i auto jedzie prosto nie zbacza z toru jazdy. Żaden fiat, citroen czy sprinter nie prowadzi się tak jak ten model transita,a wierzcie mi jeżdziłem innymi markami niż transit jako kurier nic nie pobije transita pod względem komfortu jazdy w tym aucie po prostu człowiek nie męczy się. Koszty drążków i innych częśći układu zawieszenia jest śmiesznie tania polecammmmmmmmmmmm
Naprawy
oprócz łożyska na wale pędnym,karoseri która lubi korozje jest wszystko OK
Wentylacja i ogrzewanie
Mam audi a6 ale transit ma wszystkich pod sobą po przejechaniu kilometra grzeje jak na pustyni. audi musze przejechać najmniej 6km żeby grzał tak jak transit. Naprawde polecam autko super.Ma jeszcze jeden minus trzeba co 2lata wynienić łożysko na wale pędnym koszt 100zł z robocizną
Elektryka/elektronika
Dlaczego dałem takie wysokie noty dla elektroniki bo ten model transita nie ma elektroniki, ani elektryki dwa kable na krzyż i to wszystko żadnych komputerów i żadnych wydatków związanych z tym dla ciekawskich i żądnych przeróbek podaje swój numer tel.668 938 433
Zobacz również opinie:
Ford Transit: bus, kombi, mini-van, pick-up, van
Ford Transit: olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Ford Transit: 2.0, 2.2, 2.4, 2.5
Ford Transit: 2010, 2009, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1992, 1991, 1989, 1987
Sprawdź także:
Ford Transit - ogłoszenia , Ford - forum użytkowników, Ford Transit - średnie ceny
Ford - tapety na pulpit, Ford - konfigurator felg, Ford - tanie opony,
Używane auto części, Ford - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie