Opinie o samochodach Ford Windstar
Liczba ocen: 17
Średnia ocena: 8.24/10
Ford Windstar spalanie (l/100km)
Oceny FORDA WINDSTAR
Ford Windstar 3.0 v6 148KM 1995r. 170km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik bardzo dobrze współgra ze skrzynią biegów , nie odczuwa się prędkości a silnika w ogóle nie słychać w środku .Cichy samochód z dobrym przyspieszeniem i tylko to jest w nim niebezpieczne że nie odczuwa się nadmiernej prędkości
Opinia o komforcie:
Fotele bardzo wygodne ze specjalnymi profilami tak ze na fotelach nie odczuwa się odbytej drogi , doskonale przylegają do pleców .Bardzo wygodne .
Opinia o nadwoziu:
samochód wykończony bardzo ładnie akurat mój jest wykończony welurem i skórą , żadnych niepotrzebnych i często zbędnych odpadających plastików , schowki pod fotelami na zasadzie szuflady , odpowiednie uchwyty do trzymania picia i wszelkich napoi .
Opinia o układzie jezdnym:
Auto świetnie się prowadzi komfort jazdy wysoki a to za przyczyną dobrze wyprofilowanych foteli , wysokości siedzenia i dostępu do wszelkich potrzebnych w czasie jazdy przyrządów i dźwigni.Polecam serdecznie tym samochodem się płynie a nie jedzie .
Ford Windstar 3.8 V6 210KM 1998r. 171 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto ma ponad 200KM mocy ale nie jest to model sportowy i lepiej nie przeciążać skrzyni biegów. Przyśpieszenie jest bardzo dobre ale można łatwo uszkodzić skrzynię biegów więc odradzam jazdę sportową. Przy szybkości np. 120km/h silnik tylko mruczy na 1800 obrotów. Moc i pojemność s...
Opinia o komforcie:
Auto bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności drogi. Praktycznie płynie a nie jedzie.
Opinia o nadwoziu:
Łatwość wyjęcia foteli i kanapy umożliwia szybką aranżację wnętrza. Ale fotele są dosyć cieżkie i trzeba trochę siły aby je wyjąć z auta. Karoseria w moim 10 letnim aucie już trochę rdzewieje przy tylnych błotnikach. Są to małe bąble na pod farbą ale są niepokojące... Z tył...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo komfortowe, po drodze nie jedzie ale płynie. Mam 4 fotele kapitańskie z podłokietnikami i kanapę z tyłu. Nawet po 1000km jazdy nie czuć zmęczenia. Trzeba tylko co jakiś czas podjechać do mechanika na przegląd i wymianę płynów.
Ford Windstar 3.8 V6 203KM 1998r. 160 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
po prostu rakieta i komfort przy ruszaniu lub w potrzebie dodatkowo posiada ja nazywam dopalaczem over drive reduktor biegu o jeden niżej bez względu na prędkość jaką jedziesz potrzebujesz wystrzelić wciskasz i jedziesz
Opinia o komforcie:
super auto najlepszym odczuciem było pędzenie z prękością 140 km z kompletem pasażerów i puszczenie gazu a on sunie dalej jak strzała i nic nie pali na stacji zdziwienie 8,9 litra/100km pełen komfort podruży 1600 do Rzymu bez bólu i zmęczenia fotele komfortowe sama tylna kanapa waży ze ...
Opinia o nadwoziu:
tutaj nie ma co dużo pisać super komfort moje dzieci spacerowały bez zginania po prostu autobus materiały dobre wykończenie dobre
Opinia o układzie jezdnym:
Wspaniae auto kupiłem je w 2001 roku i nie chcę go oddać (chyba ż na nowszy) nie potwierdziły się czarne przepowiednie o usterkach silnika skrzyni nic bardziej mylnego spokojna jazda dbanie o auto zapewniają wieloletnią eksploatację niskie zużycie paliwa moim zdaniem wyjątkowo niskie śre...
Ford Windstar 3.8 0KM 1995r. 172 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
jazda dość komfortowa jeżeli chodzi o współprace napędów przy automacie można się dobrze skoncentrować na drodze
Opinia o komforcie:
przejechałem Niemcy Francję Włochy Monaco Alpy i byłem pod wrażeniem brakowało tylko TV i barku z piwem i czułbym się jak w fotelu oglądając film podróżniczy
Opinia o nadwoziu:
za takie pieniądze nie ma co narzekać można powiedzieć że jest prawie bardzo dobrze wyposażony . Nadwozie z grubej blachy wytrzyma nie jedno walnięcie na drodze . Wywalając tylną kanapę otrzymujemy 1000l. wolnej przestrzeni
Opinia o układzie jezdnym:
układ jezdny jest o\'k pod warunkiem że działa ABS i amorki
Ford Windstar 3.8 V6 175KM 1995r. 150 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik nie słyszalny w kabinie SB pracuje elastycznie ale zbyt delikatna na przeciążenia przyśpieszenie jak na vana o masie 2,5t dobre
Opinia o komforcie:
jazda jak w poduszkowcu bardzo komfortowa fotele przednie w pełni elektryczne wygodne w szczególności na długich trasach tylne kanapy bez zagłówków dla dorosłych mniej komfortowe
Opinia o nadwoziu:
bardzo przestrzenny z przodu z tyłu kanapy trochę ograniczają pasażerów ostatnia kanapa przesuwna co umożliwia wygodną aranżację bagażnika blachy dość grube to też rdza nie grożna
Opinia o układzie jezdnym:
parkowanie tyłem bez większych zarzutów wspomaganie układu kierowniczego na wysokim poziomie w prowadzeniu wygodny i stabilny
Średnie oceny FORD WINDSTAR
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Ford Windstar brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chrysler Voyager.
Najciekawsza opinia użytkownika o Fordzie Windstar
użytkownik:
liczba głosów: 127
Ford Windstar 3800 V6 210KM 1998r. van
Ocena ogólna
Mankamenty typu awarie elektryki, delkatna skrzynia biegów kasuje wygoda jazdy i ładna linia nadwozia. Auto rodzinne i wspaniałe na długie trasy. Miałem z nim trochę kłopotów ale jednak pomimo to wystawiam opinię pozytywną.
Układ napędowy
Auto ma ponad 200KM mocy ale nie jest to model sportowy i lepiej nie przeciążać skrzyni biegów. Przyśpieszenie jest bardzo dobre ale można łatwo uszkodzić skrzynię biegów więc odradzam jazdę sportową. Przy szybkości np. 120km/h silnik tylko mruczy na 1800 obrotów. Moc i pojemność silnka robią swoje.
Widoczność
Jak dla mnie to widoczność jest przyzwoita.
Komfort
Auto bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności drogi. Praktycznie płynie a nie jedzie.
Nadwozie
Łatwość wyjęcia foteli i kanapy umożliwia szybką aranżację wnętrza. Ale fotele są dosyć cieżkie i trzeba trochę siły aby je wyjąć z auta. Karoseria w moim 10 letnim aucie już trochę rdzewieje przy tylnych błotnikach. Są to małe bąble na pod farbą ale są niepokojące... Z tyłu nie ma fabrycznych osłon nadkola i to chyba dlatego.Bagażnik przy 7 osobach trochę za mały. Ale to i tak olbrzymie auto.
Układ jezdny
Auto bardzo komfortowe, po drodze nie jedzie ale płynie. Mam 4 fotele kapitańskie z podłokietnikami i kanapę z tyłu. Nawet po 1000km jazdy nie czuć zmęczenia. Trzeba tylko co jakiś czas podjechać do mechanika na przegląd i wymianę płynów.
Naprawy
Koszt naprawy skrzyni biegów jest wysoki i oby sie nie psuła. Pozostałe podzespoły i części są chyba tańsze niż do Fordów europejskich. Często uszkadza się uszczelka pod głowicą. Amortyzatory i zawieszenie wybija się na wertepach ale wymiana nie jest droga.
Wentylacja i ogrzewanie
Osobna regulacja nawiewu do tyłu i przodu. Nawiew i klimatyzacja również w podsufitce (trzy wyloty - regulowane) i na poziomie podłogi. Dodatkowe odchylane elektrycznie okna tylne przydają się do zwiększenia przepływu powietrza. Pasażerowie w środkowym rzędzie nie maja możliwości otworzenia szyb ale mają gałkę do regulacji szybkości nawiewu.
Elektryka/elektronika
W nowym aucie pewnie nie ma z tym problemów ale w starszym to zdarza się , że trzeba poprawić styki na połączeniach. Auto ma rozbudowany układ sterowania i czasami coś nie kontaktuje i trzeba poprawić styki. Mogło by być lepiej.
Sprawdź także:
Ford Windstar - ogłoszenia , Ford - forum użytkowników, Ford Windstar - średnie ceny
Ford - tapety na pulpit, Ford - konfigurator felg, Ford - tanie opony,
Używane auto części, Ford - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie