Honda Accord opinie, oceny użytkowników, Honda Accord spalanie 2.4 (strona 1)

Opinie o samochodach Honda Accord

2.4

Liczba ocen: 11

Średnia ocena:

9.45/10

Honda Accord spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 11.70/15.50 -.--
trasa 8.36/10.00 -.--
cykl mieszany 9.81/12.50 -.--

Accord

OCENY HONDY ACCORD


Ogólna ocena:  

10/10


Na razie jest super. Zobaczymy w przyszłości.
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia automatyczna, którą posiada moje auto, ma pięć biegów. Przy prędkości powyżej 120km/godz przydałby się 6 a nawet 7 bieg, żeby ograniczyć spalanie auta (koniki lubią jeść, a ten silnik ma ich aż 190). Przyspieszenie oceniłem przy skrzyni przełączonej na manual. Wtedy przys...
Opinia o komforcie:
Na ostrych zakrętach przechyla minimalnie, całkiem przyjemnie. Specjalnie sprawdzałem to wykonując gwałtowne manewry. Wyciszenie mogłoby być lepsze. Podczas jazdy autem volvo v70 z 2004roku z silnikiem d5 (diesel!) wyciszenie jest lepsze a silnik słychać słabiej. Fotele w accordzie trzym...
Opinia o nadwoziu:
Korozję widziałem w jednej hondzie na przodzie maski. Z tego, co wiem, w niektórych egzemplarzach dochodziło do korozji. Moje auto jednak nie posiada żadnej korozji (rocznik 2004 czyli auto sześcioletnie). Część egzemplarzy wykonywano w Wlk. Brytanii, a część w Japonii. Posiadam wersję ...
Opinia o układzie jezdnym:
Niezwykle bezpośrednie sprzężenie kierownicy z kołami. Czuje się każdą koleinę i trzeba mocno trzymać kierownicę. Można to lubić, lub nie. Natomiast na równej drodze jazda to bajka. Parkowanie (tyłem i koperta) jest ciężkie szczególnie dla osób, które - jak ja - jeździły wcze...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


mam porównanie tylko do gorszych aut (mniejszych). Z mondeo ST200 wypada porównywalnie, z Focusem I i II lepiej. Nie daje 10tki bo są jeszcze limuzyny o których mażę i ta ocena czeka na te właśnie.
Opinia o układzie napędowym:
Jak na AUTOMAT 2.4 166KM 220Nm, który waży ze mną na pokładzie i pełnymi zbiornikami 1640kg (czyli 10kg na 1KM) auto radzi sobie całkiem nieźle. 5 biegów robi swoje. 2-ka jest fatalna do naszych warunków w korkach czasem jak chce się wbić w luke na pasie obok to nie redukuje. Powinna byc ...
Opinia o komforcie:
Wydaje mi się że auto jest słabo wyciszone. Jazda w piątkę mimo gabarytów nie jest zbyt komfortowa na długi dystans. 5 osób jest kłopot z zapakowaniem się bo LPG i koło w bagażniku.
Opinia o nadwoziu:
Nie wiem jak w EU ale w US jest bardzo słaba jakość lakieru. Bardzo dużo odprysków. W środku jest bajeczka, jak w pokojowym fotelu. Bagażnik jak w sedanie. Zmieści tonę ziemniaków ale luzem. Niestety liftback z podnoszona szybą byłby wiele lepszym rozwiązaniem.
Opinia o układzie jezdnym:
Witam Oceny może nieco niskie ale jak najbardziej obiektywne gdyż mam wersję USA. Niestety HAMULCE w USA mają inne normy rygorystyczne i w tym modelu są do bani. Klocki schodzą w oczach a ich efektywność przy 3-cim hamowaniu jest zerowa (teraz sprawdzam na hi-endowych klockach to zobaczymy...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Auto posiada wykończenie charakterystyczne dla wersji samochodów produkowanych w Japonii - oszczędne w luksusie, sporo twardych jednak jakościowo niezłych plastików, dość twarda ale odporna na zniszczenie skóra na fotelach, dobrej jakości dywanik i miękkie wykończenie przestrzeni bagażo...
Opinia o układzie napędowym:
W tej wersji silnikowej auto dające kierowcy dużo frajdy z jazdy. Ze względu na dobrane przełożenia skrzyni aut. (oszczędność paliwa - 100 km/h przy ok. 2.200 obr/min)przyśpieszenie raczej średnie, o wiele lepiej wypada wersja ze skrzynią manualną... Zapas mocy i spory moment obr. pozwal...
Opinia o komforcie:
Duże, dobrze trzymające fotele z przodu,spora kanapa z tyłu. Auto posiada raczej twarde zawieszenie lepiej jednak trzymające przy szybkich zakrętach... Jak to w Hondzie...
Opinia o nadwoziu:
Obszerne auto rodzinne, bagażnik ogromny jak na tę klasę samochodu. Po złożeniu tylnych foteli można bez problemu spać w dwie osoby :) Sporo miejsca z przodu, dla pasażerów trochę mniej ale wystarczająco. Karoseria: albo się lubi albo nienawidzi... Coś za coś...
Opinia o układzie jezdnym:
Parkowanie jak w kombi, niezły skręt i pewne prowadzenie na zakrętach.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


To już moja czwarta z kolei Honda. Marka naprawdę godna polecenia
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 2.4 został świetnie zestrojony z automatyczną skrzynią biegów. Funkcja Kick Down skrzyni biegów pozwala na dynamiczną jazdę bez konieczności korzystania z TIPTRONIC\'a. Dzięki rozwiązaniu V-tec samochód zachowuje się jak rasowy sportowiec powyżej 4500 obrotów. Na co dzień lub ...
Opinia o komforcie:
Średnia ocena za trakcje z pełnym obciążeniem. Odczuwalne bujanie przy agresywnym wyprzedzaniu. A może to juz pora zainteresować sić diagnostyką zawieszenia, w końcu samochód ma juz 5 lat.
Opinia o nadwoziu:
W wersji Executive nie ma miejsca na jakiekolwiek zmiany aranżacji, bo nie ma takiej potrzeby. Model posiada pełne wyposażenie i nie ma potrzeby dokładania lub zmieniania czegokolwiek. Na wyposażeniu system audio bose, zmieniarka na 6 CD, duży ekran nawigacji.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie, kompromis pomiędzy komfortem a odpowiednią twardością zawieszania przydatną podczas sportowych prób na trasie ;)Samochód pewnie trzyma się w zakrętach, żadnych stuków zawieszenia na nierównościach (koła 16 cali i opony o profilu 55).
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Doskonała limuzyna średniej klasy. Moim zdaniem bardzo dobry współczynnik wartość/cena. To już drugi mój accord CL9 a trzeci w ogóle. Na szczęście przenieśli produkcję z Anglii do Japonii - skończyły się problemy jakościowe, jakie miewał poprzedni model.
Opinia o układzie napędowym:
To już drugi mój Accord 2.4 - pierwszy, z rocznika 2003 był zdecydowanie bardziej sportowo zestrojony, ten z 2007 jest spokojniejszy ale dzięki temu wygodniejszy na długich trasach. Skrzynia doskonale zestrojona z silnikiem.
Opinia o komforcie:
Minimalnie zbyt miękki ale trzeba mu wybaczyć
Opinia o nadwoziu:
bez komentarza, no może tylko to, że troszkę mało miejsca z tyłu
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się rewelacyjnie, w łukach niezawodny, często "wybacza" drobne błędy kierowcy
» pełna opinia
 
1 2 3 z 3


ŚREDNIE OCENY HONDA ACCORD

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 100.00% głosów 11
Raczej tak 0.00% głosów 0
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.4/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
9.4/10
Skrzynia biegów
9.2/10
Silnik
9.4/10
Przyspieszenie 0-100km
8.8/10
Przyspieszenie 60-120km
9.2/10
Przyspieszenie 80-120km
9.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.2/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.8/10
Fotele tylne
9.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
8.7/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.5/10
Przestrzeń z tyłu
9.2/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.6/10
Bagażnik
8.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.3/10
Możliwość aranżacji
7.5/10
Karoseria
8.9/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.2/10
Widocznośc do tyłu
7.6/10
Widoczność w lusterkach
9.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.7/10
Elektronika
9.5/10
Naprawy
Niezawodność
9.9/10
Koszty napraw
7.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 5
Wnętrze 2
Komfort jazdy 2
Spalanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 5
Spalanie 1
Układ jezdny 1
Widoczność 1
Inne 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Honda Accord brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 6.

  Honda

  Accord

  Mazda

  6

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Accord

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Jacek

liczba głosów: 28

Honda Accord Executive 2400 V-tec 193KM 2004r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
To już moja czwarta z kolei Honda. Marka naprawdę godna polecenia

Układ napędowy
Silnik 2.4 został świetnie zestrojony z automatyczną skrzynią biegów. Funkcja Kick Down skrzyni biegów pozwala na dynamiczną jazdę bez konieczności korzystania z TIPTRONIC\'a. Dzięki rozwiązaniu V-tec samochód zachowuje się jak rasowy sportowiec powyżej 4500 obrotów. Na co dzień lub podczas jazdy z rodziną, tj bez przekraczania 4000 obrotów/minutę silnik o takiej pojemności mozna nazwac nawet jednostką ekonomiczną

Komfort
Średnia ocena za trakcje z pełnym obciążeniem. Odczuwalne bujanie przy agresywnym wyprzedzaniu. A może to juz pora zainteresować sić diagnostyką zawieszenia, w końcu samochód ma juz 5 lat.

Nadwozie
W wersji Executive nie ma miejsca na jakiekolwiek zmiany aranżacji, bo nie ma takiej potrzeby. Model posiada pełne wyposażenie i nie ma potrzeby dokładania lub zmieniania czegokolwiek. Na wyposażeniu system audio bose, zmieniarka na 6 CD, duży ekran nawigacji.

Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie, kompromis pomiędzy komfortem a odpowiednią twardością zawieszania przydatną podczas sportowych prób na trasie ;)Samochód pewnie trzyma się w zakrętach, żadnych stuków zawieszenia na nierównościach (koła 16 cali i opony o profilu 55).

Pełna opinia o Honda Accord Executive 2400 V-tec 193KM 2004r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Honda Accord: coupe, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Honda Accord: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Honda Accord: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 3.0

Honda Accord: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1985