Honda Concerto opinie, oceny użytkowników, Honda Concerto spalanie liftback (strona 1)

Opinie o samochodach Honda Concerto

liftback

Liczba ocen: 4

Średnia ocena: 8.50/10

Honda Concerto spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.95/11.95
-.--
trasa
8.10/9.45
-.--
cykl mieszany
8.80/10.45
-.--

Oceny HONDY CONCERTO

i2008-02-11

Ogólna ocena:

10/10

Swietne i solidne auto. Szczegolnie z takim wyposazeniem i za takie pieniadze. Dlatego tez tak malo ich na rynku wtornym! - malo kto chce sie pozbyc takiego samochodu
Opinia o układzie napędowym:
Honda jak to Honda - lubi wysokie obroty i ponizej 3000rpm jest dosc niepozorna (ale nie mozna powiedziec jak to niektorzy mowia, ze nie istnieje!). Mozna wiec pojechac i spokojnie a co za tym idzie ekonomicznie i bardzo dynamicznie co trzeba oczywiscie okupic nieco wyzszym spalaniem. Silnik to jedn...
Opinia o komforcie:
Do zawieszenia, jak juz pisalem, nie mam zadnych zastrzezen - i z obciazeniem i bez. Za fotele Honda ma u mnie duzy plus - bardzo wygodne, solidnie wykonane (welur), fotel kierowcy ma duzy zakres, regulacji. Z tylu nie jezdze ale podobno jest wygodnie - czworka pasazerow na tylnej kanapie nie nar...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca nikomu nie brak w mojej Hondzie :) - jest zgodnie z oczekiwaniami a moze nawet i lepiej. Bagaznik jest pakowny i dosc ustawny. U mnie miejsce zabiera kolo zapasowe (butla lpg w jego miejscu) a i tak bagaze piatki dobrze zaopatrzonych studentow mieszcza sie :) warto wspomniec o dzielonej w...
Opinia o układzie jezdnym:
Wszystko ladnie pieknie ale troche za mocno wspomagany choc precyzyjny uklad kierowniczy - z jednej strony wszystko da sie zrobic jedna reka a z drugiej trzeba sie bardzo pilnowac np. na autostradzie. Zawieszenie to fajny kompromis miedzy komfortem a sportowymi aspiracjami. Jesli chodzi o hamu...

2008-02-10

Ogólna ocena:

8/10

bardzo dobry samochod dla osob ceniacych komfort, przestronnosc jak i praktycznosc auta za nieduze pieniadze. Stosunkowo wysokie spalanie bylo spowodowane instalacja gazowa
Opinia o układzie napędowym:
elastyczny, cichy, silnik

2009-07-26

Ogólna ocena:

7/10


Opinia o nadwoziu:
Generalnie fajne autko jeden z największych jego mankamentów to blacha która strasznie leci.

Średnie oceny HONDA CONCERTO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
75.00%
głosów 3
Raczej tak
25.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.3/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
7.5/10
Parkowanie
7.8/10
Napęd
Elastyczność
8.3/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.3/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.8/10
Resorowanie z obciążeniem
8.8/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
8.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
8.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.8/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
7.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
1.8/10
Elektronika
1.8/10
Naprawy
Niezawodność
1.3/10
Koszty napraw
1.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
2
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
3
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Honda Concerto brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Dodge Caravan.

Honda Concerto

Honda Concerto

Dodge Caravan

Dodge Caravan

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Concerto

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: i

liczba głosów: 105

Honda Concerto 1.6i16 1600 16V DOHC 130KM 1992r. liftback

Ocena ogólna

Swietne i solidne auto. Szczegolnie z takim wyposazeniem i za takie pieniadze. Dlatego tez tak malo ich na rynku wtornym! - malo kto chce sie pozbyc takiego samochodu

Układ napędowy

Honda jak to Honda - lubi wysokie obroty i ponizej 3000rpm jest dosc niepozorna (ale nie mozna powiedziec jak to niektorzy mowia, ze nie istnieje!). Mozna wiec pojechac i spokojnie a co za tym idzie ekonomicznie i bardzo dynamicznie co trzeba oczywiscie okupic nieco wyzszym spalaniem. Silnik to jednostka wysokoobrotowa, dwa walki, szesnascie zaworow i elektroniczny wtrysk pozwalaja krecic go spokojnie do 7000 a nawet i dalej. Dzieki temu pierwsza setke osiagamy juz na koncowce dwojki, a druga - piatki :> Silnik jest dosc elastyczny, przy normalnym wyprzedzaniu od 70-80km/h w zasadzie nie jest konieczna redukcja do czworki. Skrzynia biegow jest dobrze zgrana z calym ukladem napedowym. Brakuje mi jednak w niej szostego, ekonomicznego i \\"cichego\\" biegu - dzwiek silnika jest naprawde przyjemny ale przy dluzszej autostradowej jezdzie moze byc meczacy (90km/h to dokladnie 3000rpm na piatce, setka to ok. 4000rpm, itd.)

Widoczność

Za lusterka dalem 9 ale to tylko dlatego ze u mnie w prawym jest prawdopodobnie nieoryginalne szklo - inne proporcje i jasnosc obrazu. Poza tym jest naprawde dobrze choc trzeba uwazac na martwe pole.

Komfort

Do zawieszenia, jak juz pisalem, nie mam zadnych zastrzezen - i z obciazeniem i bez. Za fotele Honda ma u mnie duzy plus - bardzo wygodne, solidnie wykonane (welur), fotel kierowcy ma duzy zakres, regulacji. Z tylu nie jezdze ale podobno jest wygodnie - czworka pasazerow na tylnej kanapie nie narzekala przez 100km ;), a trojka ma zupelny luksus. Wyciszenie jest niestety srednie, szcegolnie przy wyzszych predkosciach - ale mi jakos szczegolnie to nie przeszkadza :)

Nadwozie

Miejsca nikomu nie brak w mojej Hondzie :) - jest zgodnie z oczekiwaniami a moze nawet i lepiej. Bagaznik jest pakowny i dosc ustawny. U mnie miejsce zabiera kolo zapasowe (butla lpg w jego miejscu) a i tak bagaze piatki dobrze zaopatrzonych studentow mieszcza sie :) warto wspomniec o dzielonej w stosunku 2:1 tylnej kanapie Schowek jest standardowy przed pasazerem, do tego polka na drobiazgi przy drazku zmiany biegow, pojemnik na monety po lewej stronie kierownicy, kieszenie na obydwoch przednich fotelach i popielniczka czy cos takiego dla pasazerow tylnej kanapy. Za materialy smialo daje 10 - musza byc naprawde dobrej jakosci skoro po 15 latach i 250tysiacach km wygladaja tak dobrze. W dodatku deska jest z miekkiego jasnego tworzywa (udawajacego skore?) no i nic w niej nie skrzypi. Ergonomia obslugi jest dobra - jedyne zastrzezenie mozna miec do miejsca montazu radia - dosc nisko ale nie znowu jakos tragicznie. Zegary czytelne - rowniez bez zastrzezen. Na nadkolach pojawia sie u mnie powoli korozja ale to raczej normalne w tym wieku. Warto oczywiscie szybko na to zareagowac. Generalnie blacharka jest niezle zabezpieczona.

Układ jezdny

Wszystko ladnie pieknie ale troche za mocno wspomagany choc precyzyjny uklad kierowniczy - z jednej strony wszystko da sie zrobic jedna reka a z drugiej trzeba sie bardzo pilnowac np. na autostradzie. Zawieszenie to fajny kompromis miedzy komfortem a sportowymi aspiracjami. Jesli chodzi o hamulce to tarcze z tylu i z przodu daja rade ale niestety w mojej wersji brak abs\\\'u.

Wentylacja i ogrzewanie

Brak zastrzezen - zima szybko grzeje a latem chlodzi - fabryczna klima naprawde dobrze sobie radzi. Dla amatorow jazdy z wiatrem we wlosach jest rowniez elektrycznie otwierany i uchylany szklany szyberdach.

Zobacz również opinie:

Honda Concerto: hatchback, liftback

Honda Concerto: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Honda Concerto: 1.4, 1.5, 1.6, 1.8

Honda Concerto: 2008, 2006, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990