Opinie o samochodach Honda HR-V
2003r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 5.00/10
Honda HR-V spalanie (l/100km)
Oceny HONDY HR-V
Honda HR-V 4WD 1.6 V-TEC 124KM 2003r. 106 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto ma dobry start, lecz bardzo szybko "męczy się". Idealne na miasto, lecz w trasie przy 90 żeby wyprzedzić TIR-a trzeba się zastanowić czy naprawdę tego chcemy. Silnik posiada wadę fabryczną - pali olej (od nowości). Producent wykazał że w ciężkich warunkach silnik ten pot...
Opinia o komforcie:
Auto słabo wyciszone, a powyżej 130 tragedia. Fotele małe, twarde, niewygodne.
Opinia o nadwoziu:
Wszędzie twarde plastiki, po jakimś czasie zawsze coś piszczy, puka, stuka itp.. Po za tym auto jest 4 osobowe - tak przewidział producent i tak zaprojektował tylne siedzenia (dzielone 50/50). Bagaznik baaardzo mały.
Opinia o układzie jezdnym:
Układ kierowniczy podatny na luzy kolumny kierowniczej - rzekoma wada fabryczna modeli produkowanych w WB
Średnie oceny HONDA HR-V
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Honda HR-V brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mitsubishi ASX.
Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie HR-V
użytkownik:
liczba głosów: 141
Honda HR-V 4WD 1600 V-TEC 124KM 2003r. terenowy
Ocena ogólna
Auto wiedzie wszędzie. Niestety nadaje się tylko na miasto, na trasie problemy z wyprzedzaniem powyżej 100km/h (ale da się przeżyć). Osobiście byłem zadowolony z tego wozu z małym wyjątkiem czyli: duże spalanie oleju (0,6 l/1000km)-nie do zrobienia; szumy z tylnego mostu tylko przy 50km/h - naprawa 4500pln; stuki w kierownicy na nierównościach (luż w kolumnie kierowniczej)-naprawa 2500pln.
Układ napędowy
Auto ma dobry start, lecz bardzo szybko "męczy się". Idealne na miasto, lecz w trasie przy 90 żeby wyprzedzić TIR-a trzeba się zastanowić czy naprawdę tego chcemy. Silnik posiada wadę fabryczną - pali olej (od nowości). Producent wykazał że w ciężkich warunkach silnik ten potrafi spalić do 1l na 100km !!!!!! Przy 3L w misce olejowej nietrudno się domyślić jak często będziemy dolewać olej. Mi przy przebiegu 80tys palił 0,6 l/1000km, ale i taka ilość powodowała zniknięcie całkowite oleju z bagnetu już po przejechaniu 1500km!!! To samo (lecz w mniejszym stopniu) działo się juz przy przebiegu auta 20tys km - czyli nowe auto. W serwisie powiedzieli mi że każdy V-TEC do 2005r tak ma i jeżeli nie pali 1l/1000km to nie jest źle. Ponoć po 2005r japońscy konstruktorzy poprawili ten defekt. Mi właśnie to niebardzo odpowiadało, więc sprzedałem auto.
Komfort
Auto słabo wyciszone, a powyżej 130 tragedia. Fotele małe, twarde, niewygodne.
Nadwozie
Wszędzie twarde plastiki, po jakimś czasie zawsze coś piszczy, puka, stuka itp.. Po za tym auto jest 4 osobowe - tak przewidział producent i tak zaprojektował tylne siedzenia (dzielone 50/50). Bagaznik baaardzo mały.
Układ jezdny
Układ kierowniczy podatny na luzy kolumny kierowniczej - rzekoma wada fabryczna modeli produkowanych w WB
Naprawy
Ceny serwisowe przerażaja, lecz w niektórych sytuacjach nie warto oszczędzać, ponieważ zemści się to na nas w niebawym czasie.
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i klimatyzacja na bardzo dobrym poziomie. Silnik bardzo szybko sie nagrzewa, a klima schładza.
Zobacz również opinie:
Honda HR-V: coupe, hatchback, terenowy
Honda HR-V: benzyna, benzyna+gaz
Honda HR-V: 1.6
Sprawdź także:
Honda HR-V - ogłoszenia , Honda - forum użytkowników, Honda HR-V - średnie ceny
Honda - tapety na pulpit, Honda - konfigurator felg, Honda - tanie opony,
Używane auto części, Honda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie