Opinie o samochodach Honda HR-V
2004r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 8.00/10
Honda HR-V spalanie (l/100km)
Oceny HONDY HR-V
Honda HR-V 4x4 1.6 Vtec 124KM 2004r. 198 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
autem przejechałem 30 tyś km, silnik VTEC lubi obroty i olej, poniżej 2,5 tyś mało się dzieje, później silnik ożywa, przyspieszenie do 100 km /h wystarczające, w trasie da się spokojnie wyprzedzać ciężarówki, należy pamiętać ze nie jest to auto sportowe a crossover, jeżeli ktoś z...
Opinia o komforcie:
Auto z maksymalnym obciążeniem ma większe tendencje do bujania na nierównościach. w czasie jazdy po dużych nierównościach słychać zawieszenie. na trasie do 120-130 km /h nie trzeba pogłaśniać radia, potem słychać silnik i owiewające powietrze.
Opinia o nadwoziu:
z przodu bardzo wygodnie dużo miejsca z tyłu osoby o średnim wzroście nie będą miały problemów, dodatkowo regulacja pochylenia oparć tylnych foteli poprawi komfort podróżowania. Deska wykonana z twardego plastiku, dobrze spasowana i nie trzeszcząca w czasie jazdy. Schodzi srebrna farba z...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto przy poprzecznych nierównościach ma tendencje do bujania. Jazda na wprost lub po zakrętach czysta przyjemność. Bardzo duże lusterka boczne ułatwiają manewry na parkingu i podczas prowadzenia
Średnie oceny HONDA HR-V
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Honda HR-V brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mitsubishi ASX.
Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie HR-V
użytkownik: Andrzej
liczba głosów: 36
Honda HR-V 4x4 1600 Vtec 124KM 2004r. terenowy
Ocena ogólna
Bardzo dobrze się prowadzi, bardziej jak auto osobowe niż suv, nie ma problemów z krawężnikami dziurami i zjazdem z dróg utwardzonych. Przy problemach z trakcja przodu dołącza się tylny napęd i jedziemy dalej. Bardzo wygodnie się wsiada i wysiada z przodu z tyłu gorzej ale jest to raczej auto dla 2 osób + dziecko. Bagażnik nie powala szczególnie jak koło dojazdowe jest w środku, ale po zdjęciu półki można ładować wyżej i jest ok. Brak progu załadunkowego powoduje ze osoby mające problem z kręgosłupem mogą wygodnie wyjmować bagaże. Duża masa własna samochodu ( ok 1370 kg ) powoduje ze silnik o mocy 124 KM i maksymalnym momencie ok 5 tyś obrotów jest trochę słaby i jednostka o mocy ok 140 KM spowodowała by większą przyjemność z jazdy . Krótkie ze stopniowanie skrzyni biegów pozwala na uzyskanie bardzo przyzwoitego przyspieszenia, ale spowodował również ze przy 4 tyś obrotów silnika mamy tylko ok 125 km /h. Prędkość podróżna to ok 120 km/h ( jest cicho i przyjemnie )
Układ napędowy
autem przejechałem 30 tyś km, silnik VTEC lubi obroty i olej, poniżej 2,5 tyś mało się dzieje, później silnik ożywa, przyspieszenie do 100 km /h wystarczające, w trasie da się spokojnie wyprzedzać ciężarówki, należy pamiętać ze nie jest to auto sportowe a crossover, jeżeli ktoś zamierza śmigać powyżej 140 i szybciej to odradzam
Widoczność
Mała szyba z tyłu rekompensowana jest bardzo dużymi lusterkami bocznymi. Jako ze do cofani używam lusterek bocznych widoczność świetna.
Komfort
Auto z maksymalnym obciążeniem ma większe tendencje do bujania na nierównościach. w czasie jazdy po dużych nierównościach słychać zawieszenie. na trasie do 120-130 km /h nie trzeba pogłaśniać radia, potem słychać silnik i owiewające powietrze.
Nadwozie
z przodu bardzo wygodnie dużo miejsca z tyłu osoby o średnim wzroście nie będą miały problemów, dodatkowo regulacja pochylenia oparć tylnych foteli poprawi komfort podróżowania. Deska wykonana z twardego plastiku, dobrze spasowana i nie trzeszcząca w czasie jazdy. Schodzi srebrna farba z klamek i środkowego panelu. Sylwetka samochodu bardzo mi się podoba. Trzeba zwrocić uwagę na korozję
Układ jezdny
Auto przy poprzecznych nierównościach ma tendencje do bujania. Jazda na wprost lub po zakrętach czysta przyjemność. Bardzo duże lusterka boczne ułatwiają manewry na parkingu i podczas prowadzenia
Naprawy
jest to pierwsza moja Honda i samochód nie ma lekko samochód w 9 miesięcy przejechał 30 tyś km. usterka które mnie zdziwiły jest pękanie półosi, nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem. Poza tym wymianie podlegają części eksploatacyjne. Cena części bardzo przyzwoita- jestem zaskoczony na plus.
Wentylacja i ogrzewanie
samochód szybko się nagrzewa i chłodzi. Dmuchawa dość głośna przy 3 i 4 biegu
Elektryka/elektronika
samochód niema fajerwerków to i nie ma problemów z elektronika. Dość szybko przepalają się żarówki podświetlenia licznika ( nie wiem czy to problem modelu czy moze jakości współczesnych żarówek )
Zobacz również opinie:
Honda HR-V: coupe, hatchback, terenowy
Honda HR-V: benzyna, benzyna+gaz
Honda HR-V: 1.6
Sprawdź także:
Honda HR-V - ogłoszenia , Honda - forum użytkowników, Honda HR-V - średnie ceny
Honda - tapety na pulpit, Honda - konfigurator felg, Honda - tanie opony,
Używane auto części, Honda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie