Honda HR-V opinie, oceny użytkowników, Honda HR-V spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Honda HR-V

benzyna+gaz

Liczba ocen: 4

Åšrednia ocena: 7.75/10

Honda HR-V spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.75/11.23
-.--
trasa
7.75/9.38
-.--
cykl mieszany
8.90/10.35
-.--

Oceny HONDY HR-V

Andrzej2016-12-28

Ogólna ocena:

8/10

Bardzo dobrze się prowadzi, bardziej jak auto osobowe niż suv, nie ma problemów z krawężnikami dziurami i zjazdem z dróg utwardzonych. Przy problemach z trakcja przodu dołącza się tylny napęd i jedziemy dalej. Bardzo wygodnie się wsiada i wysiada z przodu z tyłu gorzej ale jest to raczej...
Opinia o układzie napędowym:
autem przejechałem 30 tyś km, silnik VTEC lubi obroty i olej, poniżej 2,5 tyś mało się dzieje, później silnik ożywa, przyspieszenie do 100 km /h wystarczające, w trasie da się spokojnie wyprzedzać ciężarówki, należy pamiętać ze nie jest to auto sportowe a crossover, jeżeli ktoś z...
Opinia o komforcie:
Auto z maksymalnym obciążeniem ma większe tendencje do bujania na nierównościach. w czasie jazdy po dużych nierównościach słychać zawieszenie. na trasie do 120-130 km /h nie trzeba pogłaśniać radia, potem słychać silnik i owiewające powietrze.
Opinia o nadwoziu:
z przodu bardzo wygodnie dużo miejsca z tyłu osoby o średnim wzroście nie będą miały problemów, dodatkowo regulacja pochylenia oparć tylnych foteli poprawi komfort podróżowania. Deska wykonana z twardego plastiku, dobrze spasowana i nie trzeszcząca w czasie jazdy. Schodzi srebrna farba z...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto przy poprzecznych nierównościach ma tendencje do bujania. Jazda na wprost lub po zakrętach czysta przyjemność. Bardzo duże lusterka boczne ułatwiają manewry na parkingu i podczas prowadzenia

Lechosław2018-08-23

Ogólna ocena:

8/10

Nie jest to auto z eleganckim wnÄ™trzem, ale wygodne. NapÄ™d na 4 koÅ‚a i wysokie zawieszenie pozwala wjeżdżać naprawdÄ™ w niedostÄ™pne dla zwykÅ‚ych aut miejsca. Przy regularnych przeglÄ…dach i bieżących regulacjach i wymianach zużytych części, odwdziÄ™cza siÄ™ bardzo wysokÄ… bezawaryjnoÅ...
Opinia o układzie napędowym:
W wersji ze 125 konnym silnikiem znacznie lepsza dynamika
Opinia o komforcie:
Brak 3-go pasa z tyłu w niektórych modelach, z tyłu dla trzech osób będących przy kości troszkę ciasno, do 100 km/h komfortowo, później zaczyna być głośno. Bez obciążenia tył lubi czasami pohałasować na dużych nierównościach.
Opinia o nadwoziu:
Jakość materiałów wysoka choć są to prawie wszędzie "chamskie" plastiki, to jednak trwałe i estetyczne. Karoseria trwała choć należy regularnie konserwować tylną klapę, lubią pojawiać się na dolnej części ogniska korozji.
Opinia o układzie jezdnym:
Podczas dynamicznej jazdy na zakrętach trzeba się przyzwyczaić do włączającego się tylnego napędu, bo zmienia się trochę trakcja samochodu

Åšrednie oceny HONDA HR-V

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
75.00%
głosów 3
Raczej tak
25.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
9.0/10
Napęd
Elastyczność
7.5/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.5/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
7.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.5/10
Fotele przednie
8.5/10
Fotele tylne
8.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.8/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.8/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.8/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.3/10
Możliwość aranżacji
7.5/10
Karoseria
8.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
9.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.0/10
Naprawy
Niezawodność
8.5/10
Koszty napraw
7.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
1
Niezawodność
1
Inne
1
Widoczność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
4
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Honda HR-V braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Mitsubishi ASX.

Honda HR-V

Honda HR-V

Mitsubishi ASX

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie HR-V

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Andrzej

liczba głosów: 36

Honda HR-V 4x4 1600 Vtec 124KM 2004r. terenowy

Ocena ogólna

Bardzo dobrze się prowadzi, bardziej jak auto osobowe niż suv, nie ma problemów z krawężnikami dziurami i zjazdem z dróg utwardzonych. Przy problemach z trakcja przodu dołącza się tylny napęd i jedziemy dalej. Bardzo wygodnie się wsiada i wysiada z przodu z tyłu gorzej ale jest to raczej auto dla 2 osób + dziecko. Bagażnik nie powala szczególnie jak koło dojazdowe jest w środku, ale po zdjęciu półki można ładować wyżej i jest ok. Brak progu załadunkowego powoduje ze osoby mające problem z kręgosłupem mogą wygodnie wyjmować bagaże. Duża masa własna samochodu ( ok 1370 kg ) powoduje ze silnik o mocy 124 KM i maksymalnym momencie ok 5 tyś obrotów jest trochę słaby i jednostka o mocy ok 140 KM spowodowała by większą przyjemność z jazdy . Krótkie ze stopniowanie skrzyni biegów pozwala na uzyskanie bardzo przyzwoitego przyspieszenia, ale spowodował również ze przy 4 tyś obrotów silnika mamy tylko ok 125 km /h. Prędkość podróżna to ok 120 km/h ( jest cicho i przyjemnie )

Układ napędowy

autem przejechałem 30 tyś km, silnik VTEC lubi obroty i olej, poniżej 2,5 tyś mało się dzieje, później silnik ożywa, przyspieszenie do 100 km /h wystarczające, w trasie da się spokojnie wyprzedzać ciężarówki, należy pamiętać ze nie jest to auto sportowe a crossover, jeżeli ktoś zamierza śmigać powyżej 140 i szybciej to odradzam

Widoczność

Mała szyba z tyłu rekompensowana jest bardzo dużymi lusterkami bocznymi. Jako ze do cofani używam lusterek bocznych widoczność świetna.

Komfort

Auto z maksymalnym obciążeniem ma większe tendencje do bujania na nierównościach. w czasie jazdy po dużych nierównościach słychać zawieszenie. na trasie do 120-130 km /h nie trzeba pogłaśniać radia, potem słychać silnik i owiewające powietrze.

Nadwozie

z przodu bardzo wygodnie dużo miejsca z tyłu osoby o średnim wzroście nie będą miały problemów, dodatkowo regulacja pochylenia oparć tylnych foteli poprawi komfort podróżowania. Deska wykonana z twardego plastiku, dobrze spasowana i nie trzeszcząca w czasie jazdy. Schodzi srebrna farba z klamek i środkowego panelu. Sylwetka samochodu bardzo mi się podoba. Trzeba zwrocić uwagę na korozję

Układ jezdny

Auto przy poprzecznych nierównościach ma tendencje do bujania. Jazda na wprost lub po zakrętach czysta przyjemność. Bardzo duże lusterka boczne ułatwiają manewry na parkingu i podczas prowadzenia

Naprawy

jest to pierwsza moja Honda i samochód nie ma lekko samochód w 9 miesięcy przejechał 30 tyś km. usterka które mnie zdziwiły jest pękanie półosi, nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem. Poza tym wymianie podlegają części eksploatacyjne. Cena części bardzo przyzwoita- jestem zaskoczony na plus.

Wentylacja i ogrzewanie

samochód szybko się nagrzewa i chłodzi. Dmuchawa dość głośna przy 3 i 4 biegu

Elektryka/elektronika

samochód niema fajerwerków to i nie ma problemów z elektronika. Dość szybko przepalają się żarówki podświetlenia licznika ( nie wiem czy to problem modelu czy moze jakości współczesnych żarówek )

Zobacz również opinie:

Honda HR-V: coupe, hatchback, terenowy

Honda HR-V: benzyna, benzyna+gaz

Honda HR-V: 1.6

Honda HR-V: 2004, 2003, 2001, 2000, 1999, 1992