Honda Integra opinie, oceny użytkowników, Honda Integra spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Honda Integra

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Honda Integra spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.00/-.--
-.--
trasa
11.00/-.--
-.--
cykl mieszany
13.10/-.--
-.--

Oceny HONDY INTEGRA

2010-02-17

Ogólna ocena:

10/10

wspaniałe auto sportowe za w miare niewielkie pieniadze 30-40 tys., trzeba tylko dobrze sprawdzic przed zakupem, w szczegolnosci silnik, czy nie spala duzo oleju. Ciezko kupic bezwypadkowy, choc najczesciej nie sa to powazne stluczki. Ja sam kupilem po lekkiej stluczce, ale konstrukcja nie zostala ...
Opinia o układzie napędowym:
genialny silnik v-tec b18c wersja z rynku japońskiego. Od 6000 rpm zaczyna sie zabawa, uśmiech na twarzy, samochód leci, takie jest doslownie wrazenie. Dzwiek, a raczej ryk v-teca jest cudowny, nie ma drugiego takiego auta
Opinia o komforcie:
to jest sportowe auto, wiec nie komfort jest ważny a przyjemność z jazdy, pewność prowadzenia. Głośny ze wzgledu na sportowy wydech, seryjny jest duzo cichszy
Opinia o nadwoziu:
nadwozie i stylistyka ocena najwyższa, mimo, ze auto wyprodukowane w 199r. z przodu seryjne kubełkowe fotele recaro idealnie trzymajace na zakretach, tytanowa gałka i drążek zmiany biegów, sportowa kierownica, sporo karbonowych wstawek. Bagażnik spory, ale w środku jest usztywniająca nadwoz...
Opinia o układzie jezdnym:
za parkowanie ocena 4 ze wzgledu na obnizone zawieszenie ktore utrudnia parkowanie. Generalnie jeden z jajlepiej prowadzących się aut zarówno na prostej jak i na zakretach, mimo, że auto mam naped na przód (szpera sie sprawuje idealnie). Niewiarygodne co potrafi to auto! i super hamulce

Średnie oceny HONDA INTEGRA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
4.0/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
10.0/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
1.0/10
Resorowanie z obciążeniem
1.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
5.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.0/10
Wyciszenie
3.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
10.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
6.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
4.0/10
Widoczność w lusterkach
8.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
7.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Honda Integra brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda Prelude.

Honda Integra

Honda Integra

Honda Prelude

Honda Prelude

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Integra

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 62

Honda Integra type R 1800 v-tec 200KM 1999r. coupe

Ocena ogólna

wspaniałe auto sportowe za w miare niewielkie pieniadze 30-40 tys., trzeba tylko dobrze sprawdzic przed zakupem, w szczegolnosci silnik, czy nie spala duzo oleju. Ciezko kupic bezwypadkowy, choc najczesciej nie sa to powazne stluczki. Ja sam kupilem po lekkiej stluczce, ale konstrukcja nie zostala naruszona. Polecam kazdemu, kto chce poszalec. Zwracam uwage, ze nie jest to samochod klasy GTi, tylko rasowe sportowe coupe. Polecam każdemu kto lubi adrenaline i kultowe samochody

Układ napędowy

genialny silnik v-tec b18c wersja z rynku japońskiego. Od 6000 rpm zaczyna sie zabawa, uśmiech na twarzy, samochód leci, takie jest doslownie wrazenie. Dzwiek, a raczej ryk v-teca jest cudowny, nie ma drugiego takiego auta

Widoczność

z tyłu jest spoiler, który utrudnia widoczność

Komfort

to jest sportowe auto, wiec nie komfort jest ważny a przyjemność z jazdy, pewność prowadzenia. Głośny ze wzgledu na sportowy wydech, seryjny jest duzo cichszy

Nadwozie

nadwozie i stylistyka ocena najwyższa, mimo, ze auto wyprodukowane w 199r. z przodu seryjne kubełkowe fotele recaro idealnie trzymajace na zakretach, tytanowa gałka i drążek zmiany biegów, sportowa kierownica, sporo karbonowych wstawek. Bagażnik spory, ale w środku jest usztywniająca nadwozie rozpórka przez co ilość miejśca jest ograniczona. Z tylu sporo miejsca, normalne siedzisko jak w pozostalych hondach

Układ jezdny

za parkowanie ocena 4 ze wzgledu na obnizone zawieszenie ktore utrudnia parkowanie. Generalnie jeden z jajlepiej prowadzących się aut zarówno na prostej jak i na zakretach, mimo, że auto mam naped na przód (szpera sie sprawuje idealnie). Niewiarygodne co potrafi to auto! i super hamulce

Naprawy

sporo części, oprócz orginalnych również renomowanych producentów w podobnej jak nie niższej cenie, niewygorowanej. Generalnie kosztowo wychodzi ok, ale warunkiem jest aby regularnie serwisowac

Wentylacja i ogrzewanie

klima manualna, szybko chlodzi; w zimie w miare szybko sie nagrzewa

Elektryka/elektronika

nie mialem usterek

Zobacz również opinie:

Honda Integra: coupe

Honda Integra: benzyna

Honda Integra: 1.8

Honda Integra: 1999