Honda Prelude opinie, oceny użytkowników, Honda Prelude spalanie 1991r. (strona 1)

Opinie o samochodach Honda Prelude

1991r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 8.50/10

Honda Prelude spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
11.00/12.00
-.--
trasa
8.00/9.25
-.--
cykl mieszany
9.50/10.50
-.--

Oceny HONDY PRELUDE

2008-02-11

Ogólna ocena:

9/10

Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodz...
Opinia o komforcie:
Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż n...
Opinia o nadwoziu:
Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Sk...
Opinia o układzie jezdnym:
4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą ...

2009-07-12

Ogólna ocena:

8/10

jedyna słabość to silnik który wymaga dbałości i jest za słaby. przyspieszenie do 100 powyżej 8s nie powala. jednak zawieszenie i komfort to rekompensują.
Opinia o układzie napędowym:
NA MIASTO WYSTARCZA ŚMIAŁO NAJSŁABSZA 109. KONNA WERSJA, NA TOR CZY SZYBSZE TRASY RACZEJ 16V, 12V POWYŻEJ 150 TROCHĘ SIĘ MĘCZY... 12V JEST ELASTYCZNIEJSZE, 16 OCZYWIŚCIE LEPIEJ SIĘ KRĘCI I JEST SZYBSZE.
Opinia o komforcie:
AUTO RACZEJ DLA 2 OSÓB. ŚWIETNE W DŁUGIE TRASY, BARDZO WYGODNE FOTELE, IDEALNE WYWAŻENIE ZAWIESZENIA POMIĘDZY KOMFORTEM A PROWADZENIEM...
Opinia o nadwoziu:
NIE JEST TO VAN... AUTO JAKBY NIE PATRZEĆ POGRANICZA SEGMENTÓW SPORT I KOMFORT COUPE...BAGAŻNIK SPORY CHOĆ NISKI. WÓZEK NIE WEJDZIE... ZA TO WEJDĄ 3 DUŻE TORBY PODRÓŻNE, JAKAŚ MUZYKA ITD.
Opinia o układzie jezdnym:
IDEALNE PROWADZENIE, ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY GENIALNY, 4WS- 4 KOŁA SKRĘTNE OTWIERAJĄ NOWE MOŻLIWOŚCI JAZDY I POMAGAJĄ PARKOWAĆ NIEMAŁY SAMOCHÓD. PRZY OSTREJ JEŹDZIE HAMULCE MOGŁYBY BYĆ LEPSZE. NA KRĘTEJ DRODZE 250 KONNE AUTA NIE DAJĄ RADY HONDZIE,

Średnie oceny HONDA PRELUDE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
6.0/10
Parkowanie
9.0/10
Napęd
Elastyczność
7.5/10
Skrzynia biegów
7.5/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
9.5/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.0/10
Wyciszenie
7.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.5/10
Przestrzeń z tyłu
5.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.5/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.5/10
Możliwość aranżacji
5.5/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
10.0/10
Widoczność w lusterkach
9.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.0/10
Elektronika
5.0/10
Naprawy
Niezawodność
5.0/10
Koszty napraw
3.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
2
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Honda Prelude brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Porsche 924.

Honda Prelude

Honda Prelude

Porsche 924

Porsche 924

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Prelude

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 124

Honda Prelude 2.0 i16V 2000 137KM 1991r. coupe

Ocena ogólna

Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.

Układ napędowy

Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodzą pewnie, z miłym kliknięciem, krótki lewarek pozwala uniknąć machania ręką podczas zmiany biegów. Niestey, czasem dwójka wchodzi niezbyt chętnie. Także jedynka i wsteczny podczas postoju miewać \'zacięcia\'.

Widoczność

Doskonałą widoczność zapewnia nisko położona przednia maska, wąskie specjalnie wzmiacniane wewnątrz słupki oraz niezby wysoki bagażnik. Doskonale przeszklona kabina pozwala nie tylko widzieć, co się dzieje na zewnątrz, daje wręcz poczucie wolności i lekkości pojazdu.

Komfort

Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż nie powinna być torturą. Auto pełne ludzi wciąż prowadzi się znakomicie. Powyżej 140km/h wiatr gwiżdże w drwiach - zapewne z racji wieku. Silnik też staje się słyszalny.

Nadwozie

Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Składana, niedzielona, tylna kanapa pozwala zwiększyć przestrzeń bagażnika, zmniejszoną poprzez zainstalowanie we wnęce koła zapasowego zbiornika na gaz. Bagażnik jak na sportowe auto całkiem spory, choć projektancji nie poświęcili urody samochodu na rzecz pakowności. Przestrzeń dla pasażerów z tyłu zależy od pozycji przednich foteli i nie pozostawia miejsca na taniec, ale przestronne przesklenie kabiny pozwala uniknąć wrażeń klaustrofobicznych. Wynończenie zdecydowanie trwałe, główni oparte o skóropodobną piankę, zdecydowanie milszą w dotyku od wszechobecnego w innych samochodach szorstkiego, twardego plastiku.

Układ jezdny

4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą płaszczkę. Brak przechyłów na zakrętach kosztuje niestety pogorszeniem komforu jazdy na polskich drogach. Mankamentem hamulców jest powolny modulator ABS starego typu - nie skraca drogi hamowania, ale pozwala zachować sterowność.

Wentylacja i ogrzewanie

Dość dobrze opracowany system wentylacji o ogrzewania pozwala utrzymać przejrzystość zarówno przedniej, jak i bocznych szyb. Tylna szyba oczywiście ogrzewana elektrycznie. Własnoręcznie dodane ogrzewanie elektrycznych lusterek dodaje dodatkowego smaku.

Zobacz również opinie:

Honda Prelude: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)

Honda Prelude: benzyna, benzyna+gaz

Honda Prelude: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3

Honda Prelude: 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987, 1986, 1985