Opinie o samochodach Honda Prelude
1994r.
Liczba ocen: 4
Średnia ocena: 7.75/10
Honda Prelude spalanie (l/100km)
Oceny HONDY PRELUDE
Honda Prelude SRV 2.2 VTEC,16V, JDM 200KM 1994r. 230 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Wysoki stosunek mocy do pojemnośći dzieki technologi VTEC. Silnik daje dużo mocy wynikającej z wysokich obrotów nawet do 8000RPM i dużego momentu jak na silnik bez turbo doładowania. Przyspieszanie na wszystkich predkosciach jest duże pod warunkiem umiejetnego dostosowania przełożenia. ...
Opinia o komforcie:
Fotele za kierowcą są bardziej symboliczne niż praktyczne. Może i wygodne ale dla małych dzieci. Tylko jakie to ma znaczenie dla tego typu auta? To nie Van.
Opinia o nadwoziu:
Normą jest rdza na tylnych nadkolach, jeśli się ich nie zabezpieczy samemu. Dostęp do bagażnika z kabiny ułatwia przewożenie długiego bagażu.
Opinia o układzie jezdnym:
Wersja z 4WS znacząco zmniejsza promień zawracania, przez co manewry na parkingu są ułatwione. Fabryczne tarcze hamulcowe mają skłonności do tzw. bicia przy bardzo częstym hamowaniu i sportowej jeździe.
Honda Prelude BB3 2.0 F20A4 133KM 1994r. 260 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
świetna skrzynia biegow, silnik, no cóż jezeli ktos jezdzi tylko na benzynie to niech tak zostanie z gazem bywa roznie, ale to mimo wszystko bardzo żwawy i elastyczny silnik
Opinia o komforcie:
kazdy kto widzial prelude wie ze z tylu choc sa 2 miejsca raczej nie powinni jezdzic pasazerowie z przodu po prostu super, co do zawieszenia polskie drogi i uplyw czasu robia swoje, kiedys bylo duzo lepiej, teraz jest duzo gorzej
Opinia o nadwoziu:
Honda prelude to sportowe coupe a nie dostawczak, wiec kwestia skladanych foteli czy aranzacji schowkow w ogole nie dotyczy tego samochodu, ogniska rdzy klasycznie na tylnych blotnikach, z przodu miejsca bardzo duzo
Opinia o układzie jezdnym:
mały promien skretu, kwestia przyzwyczajenia, hamulce mogłyby byc znacznie lepsze,
Honda Prelude 2.0 16V 155KM 1994r. 155 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik nie do zajeżdżenia , jak każda honda potrzebuje obrotów ale za to wielka frajda z jazdy,niestety przy ostrej jeździe spalanie w granicach 15-16l
Opinia o komforcie:
baardzo sztywna ale to w końcu sportowe auto więc to zaleta, bardzo duża odczuwalność spadku komfortu jazdy przy pełnym i niepełnym obciążeniu auta pasażerami, skrzypiące plastiki,bardzo miły donośny dźwięk silnika dobre że nie wyciszony
Opinia o nadwoziu:
karoseria (nadkola) dno kompletne tylko dlatego ją sprzedałem, reszta super no i zero miejsca z tyłu dla normalnej wielkości pasażerów
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobre trzymanie na zakrętach ale za to bardzo duża średnica zawracania i słabe hamulce
Honda Prelude coupe 2.0 16V 134KM 1994r. 190 000km
Ogólna ocena:
3/10
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo słabe skręty w modelach 2,0 l z jedną osią skrętną.
Średnie oceny HONDA PRELUDE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Honda Prelude brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Porsche 924.
Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Prelude
użytkownik:
liczba głosów: 113
Honda Prelude SRV 2200 VTEC,16V, JDM 200KM 1994r. coupe
Ocena ogólna
Jak na tamte lata to super auto ze sportowym charakterem. Duza moc i relatywnie male spalanie bez tzw. turbo. Jednakze wymaga dbałości, jesli auto ma długo służyc. To na pewno nie jest auto do codziennej jazdy,
Układ napędowy
Wysoki stosunek mocy do pojemnośći dzieki technologi VTEC. Silnik daje dużo mocy wynikającej z wysokich obrotów nawet do 8000RPM i dużego momentu jak na silnik bez turbo doładowania. Przyspieszanie na wszystkich predkosciach jest duże pod warunkiem umiejetnego dostosowania przełożenia. Zużycie oleju przy sportowej jeździe norma fabryczna do 1litra na 1000km.
Widoczność
Długa maska z przodu i bardzo skośna szyba tylna nieco ograniczają widoczność, ale to wynika charakteru auta.
Komfort
Fotele za kierowcą są bardziej symboliczne niż praktyczne. Może i wygodne ale dla małych dzieci. Tylko jakie to ma znaczenie dla tego typu auta? To nie Van.
Nadwozie
Normą jest rdza na tylnych nadkolach, jeśli się ich nie zabezpieczy samemu. Dostęp do bagażnika z kabiny ułatwia przewożenie długiego bagażu.
Układ jezdny
Wersja z 4WS znacząco zmniejsza promień zawracania, przez co manewry na parkingu są ułatwione. Fabryczne tarcze hamulcowe mają skłonności do tzw. bicia przy bardzo częstym hamowaniu i sportowej jeździe.
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik "robi wszystko sam", jesli jest.
Zobacz również opinie:
Honda Prelude: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)
Honda Prelude: benzyna, benzyna+gaz
Honda Prelude: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3
Honda Prelude: 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987, 1986, 1985
Sprawdź także:
Honda Prelude - ogłoszenia , Honda - forum użytkowników, Honda Prelude - średnie ceny
Honda - tapety na pulpit, Honda - konfigurator felg, Honda - tanie opony,
Używane auto części, Honda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie