Opinie o samochodach Honda Prelude
2.0
Liczba ocen: 19
Średnia ocena: 9.00/10
Honda Prelude spalanie (l/100km)
Oceny HONDY PRELUDE
Honda Prelude BA4 / BA5 2.0 16V 135KM 1989r. 200 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność bdb, spokojnie można poruszać się i przyspieszać nawet z niskich obrotów, niestety to honda dlatego maksymalny moment jest trochę wysoko, za to kręci się do 7.2 tys obr/min. Skrzynia jak dla mnie rewelacja, nie miałem z nią nigdy problemów, a traktowałem ją raczej po cham...
Opinia o komforcie:
Resorowanie z jak i bez obciążenia nie ma wielkiej różnicy ze względu na dość twarde zawieszenie, fotele przednie świetnie profilowane jak na te lata, tylna kanapa mimo że dwu osobowa też dobrze profilowana i niewielkim osobom jeździ się tam wygodnie, niestety dla osób powyżej 1.60m mi...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu jest miejsca na słonia, z tyłu zaledwie na psa. Ergonomia zdecydowanie 10 przeprowadzałem ankietę w ramach badań na uczelni i wyszła rewelacyjnie, wszystko na swoim miejscu, występowały wersje z klimą, podgrzewanymi siedzeniami, każda ma podświetlaną pierścieniem stacyjkę, wid...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód ma dość twarde zawieszenie, ale jest dobrze zestrojone, nie przechyla się bardzo na zakrętach, nie unosi na wzniesieniach, na nierównościach trochę mocno dobija, ale w końcu to coupe więc sport pełną gębą. Układ kierowniczy jest dość precyzyjny, ale nie aż tak precyzyjny j...
Honda Prelude 2.0 i16V 2.0 137KM 1991r. 210 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodz...
Opinia o komforcie:
Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż n...
Opinia o nadwoziu:
Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Sk...
Opinia o układzie jezdnym:
4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą ...
Honda Prelude SPORT 2.0 DOHC 157KM 1992r. 240 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
AUTO NAPRAWDĘ BARDZO DYNAMICZNE WSZYSTKO W UKŁADZIE NAPĘDOWYM GRA JAK SUPER MASZYNCE
Opinia o komforcie:
HONDA Z ZASADY JEST NISKA TWARDA NIEZBYT CICHA TYLNE KANAPY TYLKO DLA DWUCH OSÓB I NA TYLE JEST ZAREJESTROWANA CZYLI 4 OSOBY ZAŚPRZEDIE FOTELE SUPER TRZYMAJĄ W ZAKRĘTACH I SĄ BARDZO WYGODNE CHOĆ KIEROWCY O DUŻYCH GABARYTACH MOGĄ NARZEKAĆ
Opinia o nadwoziu:
JAKO SPORTOWE AUTO MOŻE SIĘ PODOBAĆ OTWIERANE LAMPY ,NISKA SZEROKA I SMUKŁA SYLWETKA ALE TO RZECZ GUSTU MI PODOBA SIĘ DO DZIŚ CHOĆ ŻONA MI JĄ ZABRAŁA JA MUSIAŁEM SIĘ PRZESIĄŚĆ DO AUDI LECZ NIERAZ JESZCZE MAM OKAZJĘ SIĘ NIĄ PRZEJECHAĆ
Opinia o układzie jezdnym:
WSZYSTKO BEZ ZASTRZEŻEŃ
Honda Prelude 3 GEN 2.0 16V 140KM 1991r. 460 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
NA MIASTO WYSTARCZA ŚMIAŁO NAJSŁABSZA 109. KONNA WERSJA, NA TOR CZY SZYBSZE TRASY RACZEJ 16V, 12V POWYŻEJ 150 TROCHĘ SIĘ MĘCZY... 12V JEST ELASTYCZNIEJSZE, 16 OCZYWIŚCIE LEPIEJ SIĘ KRĘCI I JEST SZYBSZE.
Opinia o komforcie:
AUTO RACZEJ DLA 2 OSÓB. ŚWIETNE W DŁUGIE TRASY, BARDZO WYGODNE FOTELE, IDEALNE WYWAŻENIE ZAWIESZENIA POMIĘDZY KOMFORTEM A PROWADZENIEM...
Opinia o nadwoziu:
NIE JEST TO VAN... AUTO JAKBY NIE PATRZEĆ POGRANICZA SEGMENTÓW SPORT I KOMFORT COUPE...BAGAŻNIK SPORY CHOĆ NISKI. WÓZEK NIE WEJDZIE... ZA TO WEJDĄ 3 DUŻE TORBY PODRÓŻNE, JAKAŚ MUZYKA ITD.
Opinia o układzie jezdnym:
IDEALNE PROWADZENIE, ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY GENIALNY, 4WS- 4 KOŁA SKRĘTNE OTWIERAJĄ NOWE MOŻLIWOŚCI JAZDY I POMAGAJĄ PARKOWAĆ NIEMAŁY SAMOCHÓD. PRZY OSTREJ JEŹDZIE HAMULCE MOGŁYBY BYĆ LEPSZE. NA KRĘTEJ DRODZE 250 KONNE AUTA NIE DAJĄ RADY HONDZIE,
Honda Prelude BB3 2.0 F20A4 133KM 1994r. 260 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
świetna skrzynia biegow, silnik, no cóż jezeli ktos jezdzi tylko na benzynie to niech tak zostanie z gazem bywa roznie, ale to mimo wszystko bardzo żwawy i elastyczny silnik
Opinia o komforcie:
kazdy kto widzial prelude wie ze z tylu choc sa 2 miejsca raczej nie powinni jezdzic pasazerowie z przodu po prostu super, co do zawieszenia polskie drogi i uplyw czasu robia swoje, kiedys bylo duzo lepiej, teraz jest duzo gorzej
Opinia o nadwoziu:
Honda prelude to sportowe coupe a nie dostawczak, wiec kwestia skladanych foteli czy aranzacji schowkow w ogole nie dotyczy tego samochodu, ogniska rdzy klasycznie na tylnych blotnikach, z przodu miejsca bardzo duzo
Opinia o układzie jezdnym:
mały promien skretu, kwestia przyzwyczajenia, hamulce mogłyby byc znacznie lepsze,
Średnie oceny HONDA PRELUDE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Honda Prelude brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota Celica.
Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Prelude
użytkownik:
liczba głosów: 124
Honda Prelude 2.0 i16V 2000 137KM 1991r. coupe
Ocena ogólna
Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.
Układ napędowy
Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodzą pewnie, z miłym kliknięciem, krótki lewarek pozwala uniknąć machania ręką podczas zmiany biegów. Niestey, czasem dwójka wchodzi niezbyt chętnie. Także jedynka i wsteczny podczas postoju miewać \'zacięcia\'.
Widoczność
Doskonałą widoczność zapewnia nisko położona przednia maska, wąskie specjalnie wzmiacniane wewnątrz słupki oraz niezby wysoki bagażnik. Doskonale przeszklona kabina pozwala nie tylko widzieć, co się dzieje na zewnątrz, daje wręcz poczucie wolności i lekkości pojazdu.
Komfort
Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż nie powinna być torturą. Auto pełne ludzi wciąż prowadzi się znakomicie. Powyżej 140km/h wiatr gwiżdże w drwiach - zapewne z racji wieku. Silnik też staje się słyszalny.
Nadwozie
Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Składana, niedzielona, tylna kanapa pozwala zwiększyć przestrzeń bagażnika, zmniejszoną poprzez zainstalowanie we wnęce koła zapasowego zbiornika na gaz. Bagażnik jak na sportowe auto całkiem spory, choć projektancji nie poświęcili urody samochodu na rzecz pakowności. Przestrzeń dla pasażerów z tyłu zależy od pozycji przednich foteli i nie pozostawia miejsca na taniec, ale przestronne przesklenie kabiny pozwala uniknąć wrażeń klaustrofobicznych. Wynończenie zdecydowanie trwałe, główni oparte o skóropodobną piankę, zdecydowanie milszą w dotyku od wszechobecnego w innych samochodach szorstkiego, twardego plastiku.
Układ jezdny
4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą płaszczkę. Brak przechyłów na zakrętach kosztuje niestety pogorszeniem komforu jazdy na polskich drogach. Mankamentem hamulców jest powolny modulator ABS starego typu - nie skraca drogi hamowania, ale pozwala zachować sterowność.
Wentylacja i ogrzewanie
Dość dobrze opracowany system wentylacji o ogrzewania pozwala utrzymać przejrzystość zarówno przedniej, jak i bocznych szyb. Tylna szyba oczywiście ogrzewana elektrycznie. Własnoręcznie dodane ogrzewanie elektrycznych lusterek dodaje dodatkowego smaku.
Zobacz również opinie:
Honda Prelude: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)
Honda Prelude: benzyna, benzyna+gaz
Honda Prelude: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3
Honda Prelude: 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987, 1986, 1985
Sprawdź także:
Honda Prelude - ogłoszenia , Honda - forum użytkowników, Honda Prelude - średnie ceny
Honda - tapety na pulpit, Honda - konfigurator felg, Honda - tanie opony,
Używane auto części, Honda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie